Biografia di l'attrice Valentina Talyzina

Valentina Talyzina hà assai roles maravigliosu. A biografia di Talyzina hè carricata di interessanti episodii è caratteri. A biografie di l'attrìzia hà sempri interessatu assai, perchè sta donna hè unu di i favori di u populu di quelli chì stanu in l'usciu suvieticu. A biografia di l'attrice Valentina Talyzina cuntene assai fatti interessanti. Certu, ùn tutti ùn sanu micca a biografia di l'attrice Valentina Talyzina.

Cusì, induve site? Probabilmente, vale da principià a storia di Valentina da u anniversariu. A data di nascita di Talyzin fù nantu à u XXV di ghjornu di ghjennaghju di u 1935. A biografie di sta donna hà principiatu in a cità di Omsk. Ci era quì chì i primi anni di a vita di Valentina hà passatu. Cum'è tutti i pezzi di quellu tempu, in a vita di Talyzina era una pàgina scura chì coincide cù l'anni di a Siconda Guerra Munniali. Quandu era di cinque anni, l'dadinu di l'attrice hè statu mandatu à a cità di Baranovichi. Ci era questu chì a zitella era quandu a guerra principia. Puru avà ci eranu i ricordi di u bumbardamentu, i distretti è u pienu a ghjente hà bisognu quandu avìanu vistanu avicenzi fascisti in u celu. Ma a famiglia di l'attrenda hà assai furtuna. U fattu hè chì si puderanu evacuarà u ghjornu prima chì i truveri tudischi si in a cità. Ma, anche u fattu chì Valya era sulu quattru anni, hà scurdatu bè in un horroru è teme chì a guerra hè à i persone, chì sempre hà espresu una attitudine negativa à questu ùn solu in a so vita persunale, ma ancu in a so professione.

Quandu l'azzioni militari eranu lunatusi è a vita pratica pacchicanu, a picca Valya a pocu pianu pianu à pensà à ciò chì volia in vita. Per esempiu, quasi da u prima scola, a zitella era assai piacevuli di a storia. Hè sorpresa, l'attrenda talentosa ùn hà micca pensatu di funziona in teatrali. S'ellu parechji futenti attori famosi parighjani di studià d'allora, induve ùn vulianu micca, poi Valentina appena cumminciò à a facultà storica. Ma ùn pudia intrutu micca. Eppuru, probabbilmente, questu hè per u megliu. Dopu tuttu, ùn sapemu sidore si avemu a veda nantu à i scrini, averia avvisione u so sonniu ghjoveli. A zitella addicidiu di studia l'economia, ma duie anni dopu, hà dettu chì à a so, un humanista, sta spicità era assicurante. Ma era quì chì Valya hà primatu in un attu di dramatichi è divintò assai interessatu in u teatru. A zitella addicidiu. Chì s'ellu ùn falla di diventà un stòricu, dopu necessaria diventà un attrice. Talyzina hà apartu quelli talents chì ùn hà micca avutu per parechji anni, è a zitella puderia fácil intro in GITIS. Ella abbandunò a Omsk nativu è a so nova vita di Mosca.

Quandu u furmazione hè stata annunziata, è chì successe in u 1958, Valentina hà cunsideratu un locu in u Teatru Mossovet. Ci era questu chì hà ricivutu l'esse più grandiosa in a so vita prufessiunale. Eppuru ùn hè micca surprisante, perchè a zitella hè stata sfurtunata à esse in u listessu stadiu cù e dite ingumevuli cum'è Faina Ranevskaya, cum'è Valentina Serova, Vera Maretskaya, Serafima Birman, Varvara Soshalskaya. Hè sti attrici chì insignate a cumpagnia di u Talyzin è a capacità di ghjucà personne per chì tutti cridanu in a so sincerità è a realità. In tuttu a so vita, finu à u ghjornu oghje, Talyzin sempre cun granni gratitudu è admirazione ricorda attrici, chì, in fattu, li dettiru un principiu in vita. Inoltre, Talyzin hà sempri aghjenti à u capu di u teatru Yuri Zavadsky. Grazie à questu persona, Valentina hà capaci di ghjucà i so rolli più ch'omu è scopra à scopre u talentu di l'attrenda ghjinirosa di u teatru. Ma dopu una tragedia hè vinuta, Zavadsky hè mortu è Valya per qualchì tempu ùn anu micca riceve i roli degne di u so talentu. In ogni modu, in tutti i cose dolci sempre ci hè sempre una cosa bona, ma strana ch'ella sia. Hè da quì, a causa di u tempu inaccientu in u teatru, Valentina hà iniziatu à audition per un filmu. Forsi, era grazia à questu chì hà fattu a attrice di film preferita di milioni di spettori sovi i.

I primi tentattivi di Talyzina in u cinema pò esse chjamatu bè. E dopu a filmi in "Zigzag suerte" hà divintatu assai populari. In più, era nantu à questu settore chì l'attrenda truvò belli amichi in a persona di Evstigneev e Burkov. E sempre andàvanu tri trè persone, cuntendu storia di cumbattimenti è cori amuzenu l'omi è l'altri. Dopu ci eranu roli in "Big change", "Sò chjamati Taimyr" è "Old-timers-ladre". Valentina era felice cù a so carrera è ùn pudia micca pinsà chì ùn era micca u rollu principali chì l'hà fattu una stonda stella, ma hè una parèntica.

Stu rolu era u rolu di l'amicu di Nadya in una tale amata "Ironia di Fate". Ma, cum'è no tutti sapemu, Talyzin ùn solu ùn hà sappiutu, ella rinfrittu Barbara Brylsky. L'attrìzia avia un accentu forti puru assai per a Nadia russa, un maestru di littiratura russa. Talyzin hà capaci di copre cù u so rolu, ancu chì Barbara ùn anu aghjunghje ancu u so travagliu, ma ella hà ricivutu un premi statali.

A strada, Talyzina rimossu è u caratteru principale di u ritrattu "Strada longa in i dunes". Ma Lyddita Ozonina, a voce chì era Talyzina, era assai grata, in cuntrastu à Brylskaya, è ancu hà dichjaratu chì Talyzina missi parrava più sinceramente di quellu ghjucò.

In generale, Talyzina riavintò assai attrici. Ma ella spessu pò esse vistu nantu à u screnu. L'eroine di Valentina sò assai piace per elli, perchè eranu sempre sinceri, profonda è reale. Valentina era sempre in u cinema. A data, pò ancu esse vistutu in many shows di TV. Ella cuntinua a brillarze nantu à e pantaloni, è induve ella tira off, i so caratteri attruranu i spettori è s'ammuranu cun elli.

In a vita pratica di Talyzina, era maritata à l'artist Oleg Nepomnyashchiy. E anchi si u so matrimoniu ùn hà micca travagliatu, Valentina avia a so fede prediletti, Xenia. Idda, cum'è una mamma famosa, addiventa ancu una attrice è ghjucava oghje in u Teatru di l'Armata Russa. Allora puderebbe sapè chì a vita di sta bella donna hà sviluppatu bè è ùn deve a vogliu a so sola salute è novi roles interessanti.