Cundizione per a pelle sensitiva


Nunda pò traccia a nostra età è ùn hè micca visuali, cum'è a pelle di e mani. Ùn impredeci, ghjuvatu, ùn avianu micca tempu per fà i prucessi basi - è avà u friscu, a siccà è a brudezza notevili. Chì ci pudemu dì di u tempu di friddu, quandu l'intemperia è i catta di a righjoni anu persantighjate. Curingu di a pelle sensibilita di mani durante u periodu hè particularmente necessariu.

Per evitari prublemi cù e mani sensitivi in ​​u futuru, hà bisognu à principià per piglià i cura di elli. È in l'invernu è in l'intruzione di cambiassi di u tempu - cun un cellu doppiu. Imaginate chì indefienti a coghju di e mani in a stagione frigia hè dovutu à un travagliu insufficientu di i glubuli sebacies è di l'ambient aggressivu. Pudete, sicuru, pruvalla di scappari di i prublemi è ripiglià a tappa in guanti. Ma u fretu di u teatru nantu à e duminii diffusulenti hè una prova cusciosa chì prumoveva un veru esse diplore.

Ùn ci hè nunda di difficult à a cura di a pelle sensitiva. Pruvà tastà parechje cura di cura di a casa. Chì u volumitru è ughju pocu, ma poveru subitu a un locu prominente. Piglionu un pranzu, appricate a crema di u corpu - l'ochju era coghju nantu à u cuttighi cù a crema di u manu - hè stata humite. Preparate a cena o cunfurmassi u cafe per u colazione - avvisanu una cestera nantu à a frigorifera cù e cose è ci hè culore - podpitali. U tocca finita prima di abbandunà a casa - in u spechju u listinu hè statu indicatu, è in questu - una crema protettiva. Inoltre, ùn scurdate micca di a crema o emulsione luminosa in a borsa, u capu di a carta di u travagliu è a guantera di u vittura. Intunate chì un paru di minuti per frégate è amassi a crema pò esse cunsideratu un alloghju maiò per tuttu u corpu. Piatti di smears da tuba, respirazione profunda, cugliera di fragrances dilicati, ruttenti lentu, occhi chjusi è ora ùn ci hè nunda fatigue! In casu di cura di a pelle, cunfirmate i seguenti cunsiglii:

• Ùn lavu micca i to mani cù acqua calda.

• Ùn viaghjate micca fatta da e cumpunimenti antibatteriichi di u sapori di u sapori di u lattice. Secenu a pelle è ùn anu micca uguali di l'utilità di u cumplessu cun entropia fresca è calmante.

• Se vi cunzuelmente in cuntattu cù l'acqua, anu sceglie un crema d'una densita tessitura o appartene una furmazione protetta fina.

• Guanti in cucina - un attributu indispensabile! Ma ùn ponu micca più di 20 minuti. Un pienu di travagliu - piglià un spaziu è permette sopra à a pelle di e vostre mani.

• Dopu lavuratu e mani, appicciate cù un capiddu, senza mancanza di foglie d'acqua. Hè megliu aduprà immediatamente a crema, u lattu o di nutriente. Allora a cosita steamed e porus prupone maximamente i cumpunenti utili.

I cosmetologi è specialisti à a cura è a risturazione di a pelle di e mani dì chì in l'invernu, a crema si deve applicà ogni 3 à 4 ore. Per 40 minuti prima di u libru, prima di andà in lu lettu è sempre cù guanti in a strada, ancu à i scarsi gradi. Hè impurtante ancu micca di scurdà di guardà a cutícula è a carta d'ungiò, chì sarà grata per un masaje cù l'oliu d'amanduli, l'albarico o oliu d'oliu d'oliu.

In quantu à i composti anti-aging, anu à livà a pelle di e mani è a lotta cù punti di pigmentu. Quessi sò indispensabbili aiutanti cù l'airing severu, vermiculate è e lezzioni di capilarità. U più bedda cunzadenza hè cunsiderata cum'è a cumpressione più efficafirali è veramente curàvule per i mani, ancu cù l'apparizione di splutazioni di u sangue: crema natuvali nutrittu, guanti di cuttuni, una bagnu pettine nantu à a cima - è a meza ora di guddà. Per rinfurzà l'effettu di a crema, pudete aghjunghje un coppiu culletta di vitamina A o E.

U stereotipu o l'observazione, ma per qualchi mutivu o micca e mani femiddi pruduttivi sò più spessu assuciati da tenimentu. Questu hè micca bellu veru. Ci hè tutte e struttura particulari è a vulnerabilità di a pelle di e mani, chì hè a più rapida ghjunghjida à l'invichja è cuparta cun una reta di armi. Perchè, per sospiri u prucessu hè u nostru travagliu è u travagliu. Hè abbastanza per l'identità di vulnerabili individuali è à tempu per eliminà e cose chì anu da elli.

Catastròficu - micca più, ùn hè micca una mansa sensitiva di i mani di l'invierno. Tempu rapidamente cambiate, a bassu umidità è a friczione in a superficia di u tela pò literalmente aduprà a pelle di e vostre mani in pocu di ghjorni. A salvezza hè una crema protettiva ogni ghjornu, chì hè chjamatu ancu biopercatchami invisibili. Solu sottu un filu rossu di una crema, a pelle contene a respira, per esse umidificatu è prova à una fretura. Ricurdativi chì in a stagione fredda i vostri sanatorii principali è curati di e vostre mani sò cenniera, glicerina, oliu d'oliu, extracte di girmionu di granu, cacao è oregano. Sti cumpunenti sò spessu inclusu nant'à e ricette di prudutti cosichi. Ùn vi scurdate micca di i vostri pensi, perchè ùn averanu micca spessu a cura è u stessu cellu chì averemu da piglià l'altri delights di u nostru corpu. Ricurdà chì:

1. L'estimulazione di punti attivi nantu à i palmi di e mani hè assai volta più efficau chì in i peri. Per quessa, un paru di voti un mesi, ùn anu micca bassu per fà e mani di u bagnu, scrubs è trattamenti spa cù l'olii essenziale, i salti è i frutti naturali. In u tonu ùn venite micca solu a pelle di e mani, ma u corpu tutale.

2. Ùn ci hè micca cosmetti privati ​​spurtivi? Ùn hè ghjallacciatu per utilizà creati konvenciali basati in l'oliu vaseline. Cù l'usu freti è cù a pelle seca, elabora residualità di l'umidità, affittu tempu. Better - with sunflower or butter.

3. Ricette solu di màscarta di mà sò spessu determinati da a presenza di certi ingredienti in a vostra casa. I prudutti di e donne più sèmprici è favuriti per appriccià à a pelle di e mani di l'acciau: crema agrume grassa, iogurt, purée di banana, pate rossu è oliu d'aliva, zucchero di aloe, pisci u verde di tomate.

4. Dixemu chì ùn pudete micca salvà i mani senza aprezzamento di salone - fate cura à i maschio di paraffina è di u cuncepimentu. Queste prucedure sò i più preziosi è affordabbli. Sò fatti in manicuru e stedes cù a rigoreviglia di un spicializatu. Certi 30 - 40 minuti - è a pelle ùn solu ùn caldu solu, u flussu di sangue si rinfurzeghjani, ma ancu liparamente, si saranu suppli è assai ligne.

5. Aghjunghje assai crema chì ùn vole micca assicuratu? Great! Apply one more layer, putate nantu à guanti tselofanovye, nantu à elli - calda. Dopu à 15 minuti, a crema hè assicurata da tuttu, è a pelle di e mani ùn ponu esse distinga da u criaturu licurosu.

Cù a cura di a pelle sensitiva, sti cunsiglii seranu assai utili.