Trattamentu di i friddi in li labbra cun rimedii folklori

In a stagione fredda, a ghjente adupranu cunzeguante un prublema quant'è ulcera vicinu à i labbra. Molti chjamanu e rashes è inchà di i friddi, in modu scienticu chì a malatìa hà u nome d'herpes. Cammendu un friddu in li labbra hè spavintosu è dulce, perchè devi esse trattatu. In l'articulu avemu dettu qualcosa di ridivà di a malatia in casa cù l'aiutu di rimedii tradiziunali.

Prevenzione

Hè megliu per impediscenu l'apparizione di l'herpesi. Per questu, avete bisognu di manteniri l'immunità. Comu si cunnosce, in u vaghjimu di u vaghjimu è l'invernu si sò spessu caduti in a diprissioni, si move pocu è ùn seguitate micca l'alimentariu Da quì, è quì sò e malatie. Caminate in l'aire frescu, fà sportu, manghja vitamini, movime più, permette di fumà è pochi di alcol. E, sicuru, evite micca qualsiasi contactu cù e persone chì eranu infatti da sta maladie. L'Herpes hè assai facilmente transmittatu micca solu per un bacio, ma ancu cù a tagale di u pacchjà.

I mani di ridivà di i friddi in li labbra cun rimedii tradiziunali

  1. Allora, si avete bunduti, piglià u ghjacciu di a fria. Scrivite in un pannu e fessale à i vostri labbre. Un metu simplice simplice aiutà à rinfreschi i bombe.
  2. U mètudu avà hè a foglia di u balsu di limonu. Pour un alcolu alcolu à u vetru è cunglite cù e foglie. Espera trè ghjorni per a rimedii per diventà una tintura. Appena, aghjunghje à i labbra.
  3. Tinta bagna bianca, fremu cù acqua fogera è fate una cullizzioni in questu. Quandu a cuchja cula, aghjettanu à l'herpes. U mètudu hè ingughjatu, ma assai efficace.
  4. L'oliu d'oliu assu aiuta à perfezzo sopra l'herpes Applià l'oliu d'oliu à a ferita. Lubricate ogni trè ore.
  5. Pigliate alcolu o cologne. Aghjuva cù lignu di cuttuni o un tampuni. Applica a lana di cuttuni à l'herpesi è tenite durante 10 minuti.
  6. I grutti di u salinu pò ancu esse utile. Appliie à un friddu o mette u salonu nantu à a lingua.
  7. A ricetta avà hè a pasta dentale di sempre. Appena appricà nantu à i labbra, untuatu cù diti o un sbagliu. A prucedura hè megliu da a notte.
  8. Pigliate dui craci d'alli. Moliu in picculi pezzi. Aghjunghjite à dui cuciadi di iogurti è caffè. Appena, mette à a misura tres cullizzioni di farina è una cullizzu di melatu. Stir. Appliata à i labbra.
  9. Avete bisognu di un arcu curatu. Trimate u bulbe in dui pezzi. Aggiungà un pezzu à i labbra. Dopu avè un chjude di u focu è torna torna à attaccà à u focu dulore. Fate finu à chì a cipuleria hè rematata.
  10. Pigliate e patate è foglie in un uniformu. Quandu avete bisognu di vede, i coppiu vippellà di a malatia. Pozzu e patati in una cola di pezza è manteneu a to fàccia nantu à i vapuri.
  11. Avete bisognu di cunchiglia di uovo. Elimina a film da l'internu di l'ovu. Aggieghjanu à herpes.

Sì avete pruvatu tutte i rimedii tradiziunali, ma u friddu nantu à u labbre ùn passa micca, vi cunsiglià per vede un medico o avè a farmaceutica è cumprà ungugliu speziale è pidini.