Chì hè una veru amici è hè pussibile oghje?

Amicizia forte ùn sarà micca,

Ùn serà liberatu di e chjastu è di i vento.

Un amicu in u bisognu ùn rinuncia, ùn dumandarà micca una superflette,

Hè ciò chì un veru amicu fede significa.

Un amicu in u bisognu ùn rinuncia, ùn dumandarà micca una superflette,

Hè ciò chì un veru amicu fede significa.

In a nostra vita, tutti i ghjovani interaccettate, per u sàlgeru di càlliu o solu per a fine di satisfaczione spirale. A voltezza a satisfacione spirale di a cumunicazione porta à l'amici. E cui hè una veru amici è hè pussibile oghje ? Quale tipu d 'amicizia? E cu quale hè bisognu à esse amici?

Amici, un amicu sò i persone chì ùn amate micca da chì tù avete qualcosa o micca perchè hai una grande persona in a cità, l'amici sò amatu solu perchè sì. Sì, sò una persona grande, ma in u so core, senza mancu in a cità. Hè quelli chì venenu à voi per aiutu o cun aiutu quandu avete bisognu. Hè intornu chì si ricorda in un momentu glistosale, è volenu sparte cù e vede. Sò un amicu per ellu, è hè un amicu per voi. U miss you when he is not around, and when the time comes for a meeting, you think "and that I missed him so much?".

Amicizia - in quantu l'amuri, u sentimentu più forte chì unisce u cori. Avà hè assai difficiuli di truvà l'amici, o pò esse faciule, avemu un pocu di richieste per un amicu potenziale. O i nostri pinsamenti sò immersi in una cosa più mundana. E forsi ùn avete bisognu di circà l'amici, elli si trovanu quandu avete bisognu di l'assistenza di qualcosa. Ricurdativi di quandu avete bisognu di qualcunu d'aiutu, chì l'aiuta? No, ùn porta micca e borse à l'appartamentu, è ùn furnisce micca assistenza finanziaria, ma qualchissia più ambizzjuosa, chì hè di grande impurtanza per voi. E pudete chjamate un amicu?

L'aiutu di un amicu ùn deve esse impegni, deve esse spirituali. Dopu tuttu, l'amici ùn hè micca materia, ma sentimenti. E nostre necessità fisica per l'aiutu sò solu una cosa petite in a vita, ma ghjucanu un rollu enormu per noi, perchè avemu da ellu troppu cura. I morali o necessità spirituali - questu hè impurtante, se una persona hè in desequilibrium cun ellu, cù u so mondu internu, hè in un state depressu, nessuna assistenza fisica o materiosa serà utile.

Amicizia reali in u sensu generale ùn pò micca esse règule, amichi sò stati stabiliscenu i so reguli in i so rilazioni, cum'è avè cresce un niddu, u significatu generale di u nidu hè, per vive l'odi di u caprettu, razza di pusterità, ma cumu si mette una foglia o ramu o l'avè decide à stà. Hè in l'amici - l'amici sò decide chì hè pussibule chì ùn hè micca impositu. Naturalment, l'amici ùn deve solu esse pigliatu, ma ancu datu. Ma sempre unu si pò più di l'altru. U rispettu, a sincerità, a devozione hè un cumpunente di l'amici, senza regule.

Uni pochi anni fà stà cunglinda, avemu fattu assai amici cun ella, pudemu pudemu chjami per i ghjorni, fècenu rigali per ognunu per i vacanze, partendu à partiti, cammendu, cammendu shopping, aiutanu l'altri, è sustene in difficult times. Ma dopu un fattu succidutu, per quarchi pocu di ragiuni avemu bè disposti cù ella. Ùn aghju micca parlatu cusì, ma vulemu offense à l'altri. Avà i nostri modi sò parted mane, è sò spessu pensate. Dittu: "avemu avemu, ùn avemu apprizzatu, perdemu chiancià è veru". Sassi per scrivite stu articulu, pensu seriu nantu à questa amici è questu quì, forsi ella hè a mo amica? Prima, quandu eru amici cù ella, ùn pensavvi micca l'amici è u significatu di sta parola è a significazione di sti rilazioni. Avà pensu seriu à l'amici, da u significatu è di a significazione di stu fenominu, è pruvà per esse u mo amicu in ogni amicu familiaru.

No wonder di dì chì l 'amici di amici ame. Da un certu sensu, crede chì l'amici hè l'amore. Una actitud tremendo à un amicu, un desideriu di aiutà o cunsulallu, o si ralleghe à i partiti felici di a so vita, sò questi micca signi d'amore? Hè un kinde d'amore chì hè presente in una verità amici. Solu una persona per una altra persona ùn pesa micca, è ùn aghju micca esse felice, invece di gioia d'esse invechji. E questu saparia una veru amici, avà bisogna avè bisognu à rubà di i caratteri di l'altri. Dopu à passà tutte e barrezze è culleghji, tuttu u listessu hè stà persone - amistat.

Avà spessu crede quì deve esse chjamatu amicu chì ùn deve micca. Avà sta parolla hà un significatu, ma prima pudia chjamà tutti cù stu tìtulu. E ora pensu prima ch'e chjama un amicu. Crede ch'elli sò obsessed à amici. Allora, aghju avutu un amicu. A so cunnuscenza per cinque anni. In prima faciva tanticchia, a so voce, risata, cumpurtamentu, modi - in generale tuttu! Even appearance. In qualchì modu ùn hà micca vulutu acquistà cun ella, ma studientu in u college hà fattu u scherzu, chì avemu usatu per dichjarà, in u mo scopu, o megliu aghju usatu. Ci era una amici di comodità, pensu chì averia per surviglià in questu ambiente, è ùn perchè micca per lavà in u spurenzu di e parolle cumunione. Hè statu duie anni, postu ch'è avemu graduatu da questu college, è per questa ora, pensu, avete acquistatu abbastanza à l'altri, è avemu averemu ancu cumunicazione. Aghju amatu cù a so nantu à l'anni, anchi si ella hè vicinu à mè, ma avemu spessu cumunicà cù ella, ma vede l'altru di u tempu. Avà ghjè incinta, l'ultimu mesu, è aghju aspittatu per u so zitellu cù a so, è assai cuntentu per ella.

Dicenu dinò chì ùn anu micca ellu amici. E, a mo scusa, assai ancu selezziunate. In i nostri ghjorni, u nostru amicu elegutu hà bisognu di tutti i nostri bisogni, cum'è s'ellu si elettu un telefone multifunziale chì hè megliu è più prezzu. Cu beneficuore più grande è più spesa. Parechji parenti anu dichjaratu di i frutti "ùn fate micca amicà cun ellu! Ùn pudere micca micca u vostru amicu! ", Perchè avissiru cumunicà cù i zitelli di u so circhiu. Da quì circhiu? I figlioli sò zitelli. Ùn sò micca educazione, nè traballanu. Nunda. Ùn avete micca un cerculu, oghje chì i genitori selezziunate l'amichi per i so figlioli, annunziate i genitori di stu zitellu. L'amici ùn anu limitazione? Dopu tuttu, ùn hè micca necessariu un amicu per avè un bon travagliu, o una educazione superba, o ancu dui altri. Un amicu hè un amicu, è ùn hè micca misurata per una mansa in u so fugliale, o per un bonu postu. Pudete esse amici cù tutti è in ogni locu, cù qualcosa. Intraperazione spirituali impurtante trà l'amichi, nè micca monetariu. Avemu scurdatu di manera chì si senti, ci hè solu un càlculu nudu in noi. Ùn cunfundite micca amicizia cù u calculu. Se in u vostru core ùn nunda senza scantallu per u pensamentu di un amicu, hè improbabile chì questu hè amicizia.

Ùn pensate micca chì in veru amici ùn ci vole à esse mette cumuni è interessi, pò esse amici senza ellu. Ancu in u nostru tempu sò amichi cù quelli persuniani cù quali sò parechje interesse cumuni, perchè e persone ùn volenu micca molti di cercà un veru amicu cù quale ci anu da esse interessi diffirenti. Dopu tuttu, hè interessanti per vultà à discutiri cù un amicu nantu à certi temi chì cuntenenu quellu o ellu. Sò d'amici, ùn importa ciò chì. Comunisci cù una persona, ammirazione, vedi u mondu internu di una altra persona. Sò esse amici cù una persona per ciò chì hè, rescucatu u l'interessi, perchè ellu hè u vostru amicu.

Ancu si eru amichi cù u mo cumpagnu di classmate, quelli chì ci sò intornu à noi sò cunsiderati boni amici, è ancu pruvate à vede din l'amici in e nostre relazioni. À l'università, ùn si partenu micca di l'altru di un passu, sempre è in tutte e parte. E mi pari chì quì in i nostri rilazioni ripiglia più di quella dona. Ùn aghju micca particularmente cunvenzioni nantu à a mo vita persunale, è ella ferma ancu u salute, hè per quessa ch'e sò tuttu ciò chì tocca à ella, ma ùn importa micca di mè. Mentre studia, sò sempre simu, ma in u nostru tempu liberatu di studià chì ùn vedemu micca spessu, raramente ci chjama. Olariu di dì chì avemu l'appuntamentu per a currisponde. Cusì pudete pinsà chì a nostra amizanza hè. È aghju representatu amici in manera diversa.

Mi ricordu assai vividamente a nostra ultima disputa. Fighjà solu ghjucà solu, in a realità ùn avemu micca ghjuramentu ghjuridica, ma da chì avemu avutu prughjuntu un munzignatu di zoccu chì qualcunu puderia esse malatu da e parolle è l'espressioni. Ancu si dichjaru chì, cum'è chì l'amichi ùn ghjuranu micca, ghjocanu sempri l'amici. In questu hè stata cunvinta. U ghjornu dopu avemu cuminciatu à cumunicà cum'è s'ellu ùn era nunda. O forsi questu hè stata sustitevata da a perspettiva di coeducazione à l'Istitutu per altri quattru anni? Hè micca un vive cusì d'amici di comodità? E anchi si tengo un sensu calmu per ella è ùn importa ciò chì l'argumendu, ùn sparte micca. E si a pirdemu, penseraghju di questu? E vò aghju vulemu rimettivu l'amici? Perchè noi chì si sò uniti da una università.

Pò u capitu chì ogni persona hà a so idee propria di l'amichezza vera, ma, sfurtunatamenti, i nuzione ùn sò micca sempre rispettu à a realità, è ponu turnà parechje idee à a realtà, ma micca l'amici. E probabilmente, e veru amici sò à qualchissia chì ùn pensa micca l'amici è ùn ùn importa micca u so significatu è u significatu, hè solu amici, micca pensendu. E quellu chì pensa à tuttu quì significa chì ellu sceglie i so amici per quarchi criteri chì avissiru crià una amici ideale per i so idee. Una amici veru ùn hè micca creatu, si sorgieghja. Eccu, ùn avete bisognu di penserà, ma avete bisognu di sentu è eseguite u vostru core. Ùn idealize, ma accetta l'amici comu hè. Better not think about friendship, but just be friends!