Dammi prediletti di Konstantin Khabensky

Doppu a so vita persunale, i fanali di Konstantin Khabensky ùn sò solu apre da l'infurmazioni di insiders di un cercanu cercanu. L'attore avitu evita e prublemi chì ùn sò micca listessi per a so attività.

La prima moglie di Khabensky - Anastasia Smirnova

In u 1999, u pocu chì cunnisciutu Kostya Khabensky, chì ùn era micca ricunnisciutu à e strade è ùn hà micca dumandà un autografu à ogni passu, si n'andò cun amicu à un petit cafe di San Pietroburgo. À una di e tàvule pusò una cumpagnia di picciotti, di quali Custantinu notarò una bedda bruna.

I ghjovani si sò incù ghjochi, è dopu un certu tempu Khabensky hà decisu di invitarle à a ragazza chì hà piace l'estremu di u so presentazione.

Sergei Lazarev - gay? Sensibule. Fighjula è leghje quì .

Anastasia Smirnova, a futura muller di l'artista, hà travagliatu cum'è ghjurnalista in una di e stagioni di San Pietroburgo, è in u primu era scettificatu quantu à u novu acquisto: in quandu Khabensky hè filmatu in "Slaughter Force" - a zitella era di pocu opiscenu per questi seri. In ogni casu, digià in a prima discussioni Anastasia capì chì ùn hè micca un pianu cumplicitore. Circundendu i stessi sentenzi sò cun Constantinu. Era amuri in prima vista.

Prestu Constantine è Anastasia decide chì anu da esse ghjustu, è duie anni dopu si sò sposati, è in u registratu andonu in ghjuvelli è i jeans, decisive di ùn fà affari di un casu riccu.

Aghjustate a persone anu cunsiderata un par ideale - cusì armonii sò i relazioni in una famiglia ghjovana. Anastasia è Custante si cumpurtavanu l'altri perfettamenti, l'attore pruvatu di piglià a so mòglia in tutti i so viaghjetti.

A carriera creativa di Khabensky s'hè sviluppatu rapidamenti. In u 2004, l'attore aghju fattu u rolu principali di Anton Gorodetsky in "Night Watch" di Timur Bekmambetov. A film, filmatu in u genre di fantasia urbana, hà avutu un successu incredibile in l'uccitanu, è Khabensky, cumu dicenu, svegliate famosu. Un annu dopu hè statu "Day Watch", chì cimentava u successu di u blockbuster.

À l'altu di a pupulazione, Konstantin Khabensky cuminciò à attribuà endemichi novi, spiecendu a situazione per u fattu chì, presuntamente l'actor è a so moglia ùn puderanu micca un zitellu. In principiu di u 2007, hà fattu cunnisciutu chì Anastasia era fatta. L'actor ùn hà micca amandatu a bona nova, è tutti i chjosi si firmonu.

Quandu a ghjurnata di nàscita s'acchabava, Anastasia hà cunnisciutu un accidente di auto. Malgradu u fattu chì l'accidentu ùn era micca seriu, dopu, i duttori dicenu chì, in u risultatu di l'accident, una donna hà avutu un microstroke, chì purtò à un tumore cerebral. Severu malatìa in Anastasia Khabensky mettee trovati in l'ultimi mesi di u gravidenza.

Nè Anastasia è nè a so famiglia sospettà micca cancer. U so statu impurtante di salute, a donna pregnant cù a cambiamenti naturali in u corpu. Dopu chì i medichi diagnònii, a mòglia di Khabensky rifiutò u trattamentu: i medicazioni forti puderanu affettà u sviluppu di un nascitu.

U zitellu, chjamatu Vanya, hè stata nutata com'è u risultatu di a cesareà. Dopu à u nàscita di u so figliolu Anastasia hà fattu eserciente, è fù trasfiruta a l'unità di curingu intensiva di l'uspitalu, è dopu à l'institutu. N. N. Burdenko, induve una donna hè stata rimena è un corpu di chimioterapia hè realizatu.

Dopu à l'operazione, Constantinu è Anastasia eranu maritatu in ghjustizia in l'uspitaleri, induve a donna hè stata trasferita da a unità di curingu intensiva. Dui misi dopu, u tumru hà iniziatu à prugressu di novu.

Tentannu di salvà a so donna amata, l'attuali hè stata cun ella à una di i meglius cliniche in a Los Angeles. In questu ospitale, assai stile di Hollywood sò stati riabilitati. A mezza annu, i duttori pruvò à salvà Anastasia, appicievanu à tutti i metudi di trattamentu esistenti. Custante era stracciatu trà Los Angeles è Mosca. À questu tempu, l'attore riporta tutti i prughjetti ch'eddu offre à guadagnà u dirittu per salverà a so mòglia. Quelli ghjorni l'attore hè statu sparatu in a film "Ammiragliu", ma nimu di l'especettori chì anu avutu l'estremu di l'imaghjini, ùn sapianu chì tragedia si trova in u destinu di l'attore chì hà cusì toccu l'Ammiragliu Kolchak ...

A morte d'Anastasia u 1 di dicembre di u 2008 hè stata per l'attore un veru colpu. A mugghieri di Khabensky hà mortu in i braccia di a so mamma, chì ùn ùn lascia micca u so lettu.

Vita dopu a morte di a so mòglia: aiuta à i zitelli malati

In memoria di a so fede morte, Custante creò una fundazione caritatevuli per i zitelli con cancru. Dapoi u 2008, a Fundazioni Habensky hà sappiutu aiutà centu cintunarii di zitelli chì anu da a stessa malatie chì sete anni fà piglià a donna amata da l'artista.

Konstantin Khabensky hà participatu attivu in u travagliu di l'urganizazione, constantemente arriba à riunezioni cù i picculi pazienti, è ancu urganizeghja e rendimenti di i carità per i zitelli in tuttu u paese.

U figliolu di l'attuali Ivan hà digià crisciutu, è cù u so babbu hè felice cù participà à i so prugetti caritativi.

A siconda era di Khabensky hè Olga Litvinova

A popularità di l'attore hà sorsi di assai rumori nantu à a so vita persunale. Se rumorava chì dopu à a morte d'Anastasia, l'attore avia un novu amuri. Reporters riporta a so tola oghje in America, dopu avè parlatu nantu à a rumanzu cù l'ex solista di u gruppu "Liceum" Lena Perova.

Konstantin Khabensky è Olga Litvinova aghjustanu à u zitellu. Aghjusthe infurmazioni aquí .

Nisuna cumissione è i denali di l'attore ùn hè micca ghjuntu, ùn hà ignuritu ogni infurmazione nantu à a so vita persunale chì hè apparevuta in i media. In ogni modu, in u vaghjimu di u 2013 s'hè fattu cunnosce chì l'actor s'hè maritatu di novu. In l'amministrativu di registre Khabensky hà cullatu cù u so cumpagnu nantu à u teatru Olga Litvinova.

Quantu u fattu chì Konstantin è Olga anu una novella, per a prima volta ci sò parechje conversazione parechji anni fà. E parenti sò spessu osservati cumparati fora di u travagliu: dopu à premiere di a film, dopu à u piste ...

Lyudmila Putin si maritò torna. Leghje l'ultima nutizie.

Un amicu di Olga Litvinova a rappurtari chì a coppiu avete u cumprinziu mutuale è l'amuri:

"Kostya è Olya cuminciaru à scuntrà, è dopu, duranti un pocu di ghjornu, disputava. Apparenza, si sò ghjuvati à l'altri. Ma avà sò solu cum'è unu. Anu amuri è cumprendi sanu. Ci hè stati aspittatu à elli à spustamenta. Ma Kostya facia tuttu cù una pruposta di a manu è u core, forsi era temutu. È sempre, u vechju duluri quede in l'anima "