Daria Moroz palesa tutti i sicreti di a seria "Crime"

Duoppu trè ghjorni in u canali TV "Russia 1" hè statu indicatu a 20a settima finali di u filmu di multi-seria di u filmu "Crime", induve i roles principali ghjucate di Daria Moroz è Pavel Priluchny. Per parechji simani, i Instagrams di Darya Moroz anu rimannatu nantu à e quistioni nantu à quale era l'assassinu, ma l'attrenda stete in silenziu.

Nascite cù l'spiegazione di l'investigatore Alexandra Moskvina in ogni serie suspicà una persona di i caratteri di u filmu, ma tutte e sospetti instantamente fubbe nova evidenza.

Dopu l'assassinu insidiosu, finitu, brutalmente pagatu per u so criminale, Daria Frost satisfeite a curiosità di i so cumpagnie. In u microbloggattimentu, l'attrìzia hà stata pacienza à risponde à parechji dumande nantu à l'audienza per parechji ghjorni.

Darya Moroz hà prumessu a seconda temporada di "Crime"

In a series "Crime" Darya Moroz looks like a fan fanali di u so travagliu. Per ella ùn ci hè micca una famiglia, nimu figliolu, ùn hà micca amatu. L'eroine hè dedicata à a storia di un casu criminali intricatu.

Fans di l'attrice sapendu chì in a vita Dasha hè un personaire rienda è emotiva, in ogni annu in tutti i 20 episodi di "Crime", a so 'eroinezza hè affundante è focu, senza mutivi. Ci hè chì a mancanza d'emozioni hè a più difesa per l'attrenda in sta film:
A parte più duru era di mantene a manera dura, fretta di sangue di tutti i 20i! Allora chì E so emozioni riali sia attraversu solu in certi sceni! Allora chì tuttu era solu à l'ochju. Questu hè l'attu di "attuali" "danese", chì era impurtante per me conserva!

Durante a manifestazione di a serie, parechji rimettevanu l'heroina Darya Moroz per slovenliness, è a serie in depresi è umilianti. Investigatore Moskvinu, sicondu i televidenti, ùn si vedi micca, è i creati di a stampa pagonu assai a cura di a tristia di a cità induve l'avvene sò stati prisintati. L'attrìzia, difendu u so caratteru, hà dettu chì a seria hè una adattazione di a film danese, induve ancu i più lucali situ pittorescenu:
E l'oscurità è i chiuvi è echi di a "Film gothic danese", avemu avutu sempre fattu abbastanza cumparatu cù l'originale;) Fighjate à i Danesi, ci hè un stile tali in a industria serial. E u so fanatismu è unnessu ... Puderete esse parti di a natura! Simply, sò abituati à l'eroine elegante è bella nantu à a TV .. I piace à questa heroina più interessante. Sincerely !!

Per i seguici di a seria "Crime" Darya Moroz informava una bona nova - a seconda temporada hè misturita:
Bonu, ciò chì ùn aghju micca finita u ghjocu ... Sapemu ..;)) E vogliu per riparà in a seconda temporada °
E quali sò i vostri impressioni di a seria "Crime"? Avemu nutatu in Zen questa materia 👍 è anu sappiutu di tutte l'intrigue è i scandali di mostra cummerciale.