Dentista: trattamenti di caries dentali

Dentisti sò sempri di cunsultavvi di caries in 2-3 anziani. Tali migghii ùn anu micca lavatu i denti, è a so dieta ùn manca calcium è l'eccessu dolce. Caries hè faciule per avvistà. Limite u dolce, cuminciate à manghjà u zitellu cù l'alimenti chì cuntenenu u calzuni, è insegni à frasca i so denti in a matina è a sera. U zitellu riceve u più grandi effettu di questu usu utili si usa una pasta di vessi chì cuntene fluritu. Grazie à i so denti pò esse salvatu ancu in l'uratori di a distruzione. E scelta u piozzu a dritta hè ancu assai impurtante, perchè micca tutti sò ancu utili. Dentista, u trattamentu di a caries dentali hè u subjecte di a nostra pubblicazione.

Speciale di pulizia

Per i babysi cù i primi denti di latte, u megliu pezzu hè un massager di silicone, o, più simplice, una punta di u ghjornu. Hè vistu una capanna trasparente cù piume curtite di silicuni. Pout the finger on the index finger, è cibu cù i dipinti, ripugnantani u pezzu è massà a massura in i capeddi. E cù 2-3 anni, quandu u zitellu pò digià avvicinà i denti stessu, hà bisognu di un pezzo di u zitellu specie cù pezzi artifice (in i capelli naturali, gemiculate dispostu). Wide handle of a brush à u zitellu à mantene à più convenientemente, quellu di stretta. Dentisti ùn recomanu l'usu di scruscianti electrici. Hannu un effettu abraziu è danni l'esamma fino di i denti di i zitelli. I paisani chì anu utilizatu irrigaturi sapemu chì questu hè un appruvamentu a causa di quale l'indirizzi difficili in a cavità orali sò puliti. Ma datu chì u flussu di l'acqua o di u fluidu dentale hè furnitu da a so pressione, ùn hè micca adattatu per babies, perchè pò esse teme un zitellu è ferite i so denti pocu forti.

I pruprietà di u fluorente

I dentisti anu pruduciutu chì u fluoru hè utilitate per prevenzione è u cuntrollu di a caries. Perchè U fluritu, truvatu in saliva, accumuleghja in a superficia di i denti è li tira à altri minerali, per esempiu calcium. L'ultima, à u turnu, restaurate cù a so struttura di u diliziu dentale in i primi stadiu di a so distruzzioni. Per questu, i zitelli pudarè pulizziari i denti cù u pene fluoritu chì cuntenanu duie volte à ghjornu - in a mattina è in a sera. In modu, i minerali chì sò furmati nantu à u dilabel di i dentri sò più difficlii di quelli chì sò urigginati. E in u tissu dentale hè un novu elementu - fluorapatite. Hè risiche efficace à l'acidus pruduciutu in a bocca, è impedisce chì u bacteriu multiplica, chì impedisce a liberazione di l'acidus destruzzione. In ogni casu, per una scelta più diliziosa di dentista hè megliu cunsultà un dentista. U fattu hè chì ci sò e regioni induve l'acqua cuntene un grandore aumentatu di fluoruro. In questu casu, u dentistu pediatricu vi avvertimienti chì ùn pudete micca retece i denti cù pasta cuntenente fluoru. Questa hà da cresce u livellu di questu elementu in u corpu, è a so sopra à grandi pruponi dinò a fluorosa. Ci passa si un zitellu riceve assai fluorente durante a furmazione di i denti. In una forma luminosa, u fluorose hè spressione da i pezzi petite nantu à u esmalte. In gravi - l'esamillu cambiatamenti cambia a culore è pò esse volte. Dopu senza l'aiutu di specialists hè digià impussibili di pulisce.

U gustu è u culore di l'amichi ùn hè micca

Empieza utilizendu pasta di zucca da l'età di 2. Prima di chistu, pudete fà cun ghjustu. In l'embiu di i pastes di i zitelli, l'età per a quale hè fatta hè indicatu. A quantità di pasta bianca nantu à u lavicacciu deve esse cun un pezzu chinu. Per i zitelli sottu 6 anni, i pepite "famiglia" ùn sò micca categurichi, perchè cuntene sustanzi periculosi per elli, fate chì l'oghje ùn hè micca "abraziu". Pudete dà alloghju finitu di i denti di i zitelli. Qualchì parechji sò stati guardatu solu per un months.Toutì ca cuncepimentu quandu aghjunghjenu una pasta cù un certu gustu. In ocasioni, i zitelli anu glurificatu per tastate stu paste.Dentistate ricumandenu cumprà a pasta senza gustu è l'olfattu, perchè chì u zitellu ùn hà micca scrittu di manghjà secremente da a mamma. tutta a stessa decide di sceglie un paste "savurinu", perchè ùn l'hà micca pigliatu, almenu mint, perchè a caccia volte vomiting. Ogni annu, fighjate cumu u zitellu purta u denti. Sì ùn avete pussutu guardà u seguitu, è u zitellu hà manghjatu assai pasta, in questu pudere di vomitu. Cù signi evidenti di avvilinamentu, chjamate una ambulanza.

Inseme per i dentru forte

À u figliolu stessu sappiutu per lavà i denti cun piacè, ellu deve esse arristatu da stu prucessu. Pruvà qualchì tempu per turnà sfacciate i denthe in un ghjocu interessante. Constite di facci funny. Scrivite un conte di fata nantu à i denti sani chì, scherzu inveci di malatu, perchè l'anziani hè forti per i zitelli. In una parolla, fantasìstanu per quessa chì sta prucedura di sbarcà à diventà divertente è desiderabili. Pudete voi per un pocu tricku. Suggetate leghje un conte di fata per a notte dopu chì i denti si rascianu. Chì u zitellu sottu a vostra cunsigliu sinsibbe participà à sceglie un canapa, pasta è un vetru personali. Pruvate per vintu sfacciate i vostri denti in una tradizioni cumuni. Imaghjendu e vostre azzioni, u zitellu riceve un motivu forte per ne puru i piacè. Dienti salutati - hè ancu l'alimentu right. Limite u zitellu in dolce, cuntribuisce à u sviluppu di caries. È ricordate chì u zuccaru hè cuntenutu micca solu in dolci, ma ancu in buntinti è cookies. Assicuratevi u vostru babbu più spessu manghjate frutti, manzili è zappagine, chì ùn sò micca solu utili, ma ancu lavà i vostri denti. Pruvate per esse sicurità chì a menù di u zitellu hà avè tanti prudutti di u làriciu chì cuntenenu calcium. È ùn teme micca à u zitellu cù l'horrore: "Ùn cuscogliu i vostri denti - vi saranu perdius e scumparate". Scrivite per u zitellu l'imaghja di un bon dentista - u veru protettore di i so denti, chì sapi più listessi per aiutà l'foglia di mantene e so renti forte è sana. scurdate di urganizà una scontrazione-inspezione più freti cù u megliu amicaghju di i denti di i zitelli.

Cumu pinzari presilla di i renti?

Sperate i vostri figliolu chì i denti si deve pulitu. Hè impurtante ùn solu appiecà a denticulina è di scàccia nantu à i denti, ma rinfurzà currettamente e restos di l'alimentariu è di a pezza, perchè chì u bacteriu s'accuppula in bocca. In a matina, avete deve pulita, immediata immediatament dopu à u colazione, è micca nanzu, cumu pensatu prublemi, per sguassà e mancavanu di l'alimentariu, è ùn lasciaranu micca nantu à u stomacu vacanti. A seconda volta, dopu à a cena, chì limpià e resti di l'alimentu da a bocca.

A tecnica di purificazione pròpia di a cavità orali

1. Amparà à u zitellu à lavà a raspberry prima di a limpieza. Spiega chì per una notte puderia avè accumulatu i germe.

2. Ai aghjà spressione una petite cantina di pezza nantu à u pezzu, circa 0,5 cm. Poi amparà cumu ghjustu a testa di u raschetà. Ci si deve esse voltu à a linea di gomes à un angolo di 45 gradi. Quandu facenu movimi circularii carii in a direzzione da a ghjummara à u filu di cutulà, pulite currettamente a superficia terre di ogni denti (10-15 tiempi). Chì u zitellu ripeti i vostri atti. Prima, averà scontri, per interesse cù questu prucessu. Dìmmuli chì i so caratteri favuriti di cunti piazzà ancu sempre cura cù cura di i denti.

3. Spiega à u zitellu chì a superficia interna di i denti si deve esse pulita da a chiave à a cima di u denti. Installa u brush à questa perpendicularie à i viti cutteri. Fate questu in un circulu circulu (10-15 piace) in a direzzione di u front-back.

4. Insegni a foglia per pulizziari curazzamenti i cura di i tarri, ùn manca micca i spazii più difficiuli.

5. Ùn bisognu di puru puliticà i denti superiori di u partitu superiore - micca solu da l'esternu, ma ancu da l'internu.

6. Amparà à u zitellu per fà un maschju di gumette. Chì dettighjò a so bocca senza piglià u lavu, è facenu movimenti circulanti cù l'aghjunghje di i denti è e so ghjandi. Ciò parechje curiosa, ma hè necessariu.

7. Esplica à u zitellu chì i batte accumulate nantu à a lingua. È hè bonu chì ellu parechje pò esse pulitu. Per fà questu, hè abbastanza per piglià un sbagliu parechji volte versu u punta di a lingua.

8. Dduite chì prima di finisce u prucedimentu, avete bisognu di lavà di u lavu, lavare i restos di l'alimentariu è appicultà entre i villi. È solu dopu mette in un vetru di truglie.

9. Aghjunta i sicreti di a qualità di qualità: lavttite chì u zitellu ùn avete micca pressu nantu à u piu di massa, empiecca una piccula cantata di pezzi, sferisce è parechji volte lasciate a bocca durante e dopu a purità.