Descrizione di a pianta koleus

A famiglia di fiori labial saranu u genus Coleus (Latinu Coleus Lour), chì cumprendi circa 150 spezie. Stu genu si crescia in i boscchi tropichi di l'Africa è l'Asia.

Coleus: description.

A scelta di a pianta koleus hà da principià cù u fattu chì hè arburetu è fiuritu erbacezi bianchi. I foglie di i roti sò oppostu, cù petioles, anu una varietà di culori è patruna. I fiori di a pianta sò in l'inflorescenza apical in forma d'orella. Certi spezii (in particulare variità è forme di l'espezie hybride di C. blumei) sò popularu per i pianti ornamentali deciduous.

I coleusi sò diffirenti di l'altri pratiche tropicale da a so pretensione. Ci sò cammari. À l'estiu, u pome cù a cola hè megliu piazzatu nantu à una veranda o terrazza abbia, in u balconu. I coli anu crescenu assai fast, perchè cresce rapidamente.

Coleus: spezie.

Alcune varietà di roti sò assai altu. Allura, puderanu abbandunate una altezza di 50-80 centimetri. L'altri varietà, à u cuntrariu, sò chjuchi - solu 10-15 cm. Li foglie di a pianta sò particularmente belli: à uppostu, cù peculi pronti (pocu curtu) petioles. Chjara, spessu coperta cù i piume, i pali spade variate in grandezza. Inoltre, anu una forma ovate, oblunga o larga forma è arburatura impurtante: da vini picculi curati, ondulati à fringed o incisu assai. Leppu sò raramenti u stessu culore, sòlitu sò macchiatu, cù culuri russetti, marroni, bianchi, scuri, gialli, morbi, vini, spots o pezzi sali. Ci hè variità chì a qualità anu un frontiottu culuritu longu a punta.

Ci hè circa 200 formi hibridi di a pianta.

Cura di a pianta.

Koleus pusterii ci piace luminosità luminosa. L'intensità di a luminosità necessaria da una pianta dipende nantu à u culore di e foglie. Allura, roti cù fuldi luminosi (bianchi o vermiglii) sò più faciuli di tollerà a luminosu di u sole chì, per esempiu, i pianti cù foglie verde. Hè megliu cultivà i vegetali nantu à u ventu miridiunali, orientali o occidentali. In l'estiu è a primavera, i foglie di i roti pò creme o perde u turgor - questu hè dovutu à u fattu chì anu pussutu un bonu di luz. Per ùn esse di scorcheru o turgor, i roti deve esse in ombra di meziornu. Hè necessatu ancu avè acquistatu gradualmenti i pianti à u sole da u sole da a manera di evitari sunburn.

I Coleuses sò pocu pretensiosu in rispettu à a temperatura di l'aria. À l'estiu, i pianti sò tranquillamente sottumessi fluttuazioni in u rigistru di 16-25 ° C. In l'invernu, l'oleore hè stata megliu mantinutu à una temperatura di 16-22 ° C. Se a temperatura di l'aria hè sottu 12 ° C, i foglie di a pianta pò fallenu è muriri. A perdita di turgor pò diri à u caldu intensu.

In u piriu da u vaghjimu à u primu regnu, u koleu hè acquistu cù un pozzu acqua càlliche di riposu, assai abbundante, quandu a capa di u latru siccò un pezzu. L'acqua di u gripe rigida hè disponibule per rimpiazzà l'acqua di acqua. In u invernu, reginu moderatu per impediscenu l'assectamentu di u Cumunu terru. L'absenza di l'umidità hè fatale à a rota - questu si face l'apparizione di foglie flabby. In ogni casu, si a pianta hè tenuta in una tempura baixa (à 14-16 ° C è sottu), sarà regatu assai raramenti.

Coleus sò i pianti chì amanu l'aria cù alta humidità. I foglie di a pianta avè bisognu à spray à spicchera à a temperatura di l'ambienti, custanti è dilicatu. In u invernu, i roti anu un postu di restu, è si devenu cresce attivamente. À questu tempu, hè preferibile di mette in cucina o in qualsiasi altra stanza induve alta humidità è calda.

Roti si creanu in a primavera è l'estate. In u periodu di creazione, deve esse alimentatu cù fertilizante minerale o organico cun un altu cuntenutu di potasio (per litru di acqua 0.3-0.5 g) sette. In u invernu, pudete fertilizà una volta in 3-4 settimane cù solu minima cuncentrazione.

E ciuri ùn sò micca dicurativu perchè e fiori cù coronali bilabii sò micca imprepressiva: u labellu hè culore blu-viole, è i bianchi blanchissi, sò cullati in etere cumplessi. Eghje di e piante sò megliu per sguassate, cum'è a pianta spende assai sforzu nantu à u fiore, perchè e quali l'abbandunà di i roti sò più chjappi.

Se pittate i rizzle apical di a pianta, serà più cilestu. Ogni feremu di ferraghju hè chjaru cutterà i roti nantu à u tocbu, per una nova crescenu, hè abbastanza à surtite 5-8 occhi.

L'annuali di Coleus ùn devi micca bisognu di un trasplante. In altri casi, a pianta hè trasplantata ogni dui à trè anni. Koleusy cum'è un terrenu dèghjanu àvitatu è neutru (pH = 6-7). Hè megliu piglià una mezcla di foglie caduta (4 h), humus (2 h), terra turf (4 h), turf (1 h) è senti (1 ora). À u fondu di u cisterna avete bisognu di scaricà.

Oghji riproduce a maiò parte di cuttings, è à volte per e mane, per impedisce a splitting e non reducià l'ornamenti di e foglie.

I Seeds di roti sò chjucchi (3500 piezzu sò una massa di 1 g). A cantina accumincia di u frivaru à aprili, a so pusterità cù e sabbia, sbrizza di rena. I casamenti sò trasferiti in a stanza, a temperatura di l'uperazione chì hè 20-22 ° C. U ghjornu à u 14 à u 18 ghjornu, seranu rimanni, postu chì e piantà si deve esse trasfirrati à i cateni è si pianta à una distanza di 2 à 2 centimetri. A mutazione adoptendu a seguente: in parete, foglia, torba, turf e sabbia. Quandu i primi 1-2 frontendu pronti, i roti sò trasplantati à setti centimetri prugne chjusu cù a stessa tritia di terra, unu à u mumentu. Dopu un mesi, i pianti sò trasfirrati à macchi cù un diametru di 9-11 cm. Dopu a pianta hè furnita cù l'iluminazione necessaria, u regnu curretta. Per a branching, i zitelli speciali sò stati chjudiati. Dopu à 5-6 mesi, i caricceri acquistenu decorazione.

Circle cuttings da u frivaru à u maghju, ciuttori sò stati posti in un cuntinuu cù a sà. Ghjunti dopu à i 8-12 i ghjorni, dopu à u quale i cuttings duveranu esse pruposte in borsi di nuvèsima centesimi cù a listessa cumpusizioni di a tarra cum'è quandu si sementi. I beccu di i rimètteli sò megliu tene. In più, a pianta hè furnita da l'assistenza necessaria: riabilimentu currettu, temperatura (16-18 ° C), ventilazione, illuminazione. Venenu crescenu assai fast. Quandu multiplicate cù l'aiutu di e tinghje, dopu à trè mesi, pudete piglià un specimen ramificatu cù grande foglie. Dopu à trè mesi, i coleuses sò trasferiti à pate e un diametru di 11 centimetri.

I pussibule.

I vignaghjoli ponu esse esposti da quì sottu. Questu hè naturali per i rovine d'adulti. Sì a pianta hè sempre ghjovana, adupratu l'esposizione pò esse pruvucatu da una mancanza di lumera o untimely prischipkoy.