Descrizzione di u tarrenu Tsaritsyno


A manera più efficafogliu di scumpigà l'energia accumplicata hè di passà à un viaghju. È ùn avete micca nazioni d'altri, avemu in Russia, anu ancu i posti chì sò misteriosi è inexplorati. Cum'è, per esempiu, Tsaritsino in Moscu. Ùn ci hè micca un locu più surprisante chì questu maner. Eccu tutti l'attrazioni architettoniali: un parcu cù fossi, un casteddu di cavaliere, una galerie d'arte, un museu è ancu una vechja chjesa.

Descrizzione di u tarritoriu Tsaritsyno principia cù Catherine II. Duranti l'epica di a Gran Emperatriz, appartamenti pianificà à l'edificatori, ma l'architettu Bazhenov ùn la facia micca, è hà ubbligatu à demolisce tutti l'edifizii. Allora l'altru l'architettu brillanti Matvey Kazakov assumiu a so residenza, ma ùn era micca firmatu. L'Imperatori murìu, i soldi finisci in a tesoreria reale, questa era quandu si ferma quandu anni in una forma finita è anu colapsatu.

Uni pochi anni fà, a destinazione di Tsaritsyno ùn era micca difinutu, ci era tuttu in i ruins di l'acchianari. Ma anu invistiscenu pocu à ellu assai infuzioni, è dopu avè passatu un numeru nùmeru di scuperti argumenti, Tsaritsyno porta sola gioia è satisfaczione. È ùn nimu pò dì chì tuttu questu era in vain. Ma chì ghjera in lu palazzu?

Lusso è ricchezza, tutta a Grana Empressa Catherine II hà amatu. Luce tapiceri fiamichi di u XVIII sèculu, donatu da u Guvernu di Mosca, in particulari pà u Palazzu in Tsaritsyno. I catiguri, gravure, u brillo di u parchet, in u quellu u lustru di i candele inchinu hè riflessu. Contra u sfondate di questu splendore, esezzioni di u museu-riserva sò cuntenuti. Una di e numerosi expositi dedicati à a Gran Empress, prisenta a vita persunale di Catherine II.

A prossima u Grand Palace hè a Casa di Pane. In questu, trovanu assai esicuzzioni fascinanti. Un passaghju in Tsaritsyno porta un ghjornu sanu. Quì pudete cammellu entre e fontane, ponti, enjoy enjoying waterfalls. L'attuali cchiù mpurtanti si mette in a sera - a mostra di a culore di a Grande Fountain. Ogni fountain di ghiaccio santu à una altura di 15 metri. Per illuminà a funtana, si usanu lampati, chì sò sottu sottu à l'acqua è creanu l'effettu di a luce. Sutta u so sonu di granni cumpusitori, i ghjetti di i funti cambiani a direzzione, cum'è si vittendu à u sonu di melodie intreziosu, si cuntiranu, è creanu un cordone incù ghjustu.

U Grand Palazzu invita i so visitori à esibizioni è cuncerti di a musica classica. Pudete tastà i pittura di grande artisti è a musica di granni cumpusitori. Dopu avè visita u Grand Palace. U vostru mood mustu sera evapuratu quantu rapidu chì un jet plane vola à u celu.

Pane di casa dà notte di musice d'orgue. Per esempi di u sonu di l'urganu, pudete imagine un favori di a Gran Emperatriz, in u vistitu chic di u seculu. I vostri imaginazione ùn deve micca esse limitati, divèrtanu u sonu di l'urganu.

L'estate Tsaritsyno a so cume i so visitori virtusinu ogni ghjornu, hè un resto unicu di l'anima è u corpu. Hè improbabile chì in nisun altru vi trova assai misteru è senza esplorazzu. In questu locu ci sò assai scritti. Quelli chì pocu pirsuni canuscinu, e ancu menu di quale tuttu hè guessed.

Dopu avè visitatu u patronu a vostra vita darà 180 gradi, è a vostra sensibilizazione di u mondu. Avete da cumincià à pensà diversu, di pensà è di sensu. Quandu passate per i ponti, fate scrive, sò verificatu. Visità stu locu fabuloso è diventerete una persona diferenta tutale.

A più impurtanti, ùn ti micca scurdatu di cumprà un souvenirs per i persone vicinu à voi. Amparate cù a felicità è a felicità à a vostra famiglia è l'amichi. Perchè a famiglia di Tsaritsyno hè un locu fabuloso. E in contu di farfanti, i miraculi sempre.