E megliu per lavà l'u pianu painted?

Lavoru u sole tisficu. Eliminate i catinelli di paint, raffi negra, scratches, tinepi senza sforzu innecessariu è rapidamente. Hè megliu per lavà l'articulu pinzatu, amparà da sta pubblicazione.

I prublemi principali sò:

- Ci sò spots pegadizii in u pianu;

- À a porta di a porta ci hè suciali;

- In u pavimentu, raffi neri da a sola di gomma.

Cosa ti bisognu per questu:

- U bè ghjacciu o sardi limite;

- Spiaggia di cotone o napumi, soda di coccia;

- Meulse per i cura di u pianu di u lignu, u raccu è u rag da a microfibra;

- Spatula plasticu o ghiacciu;

- Alcohol.

Cumu sguassà?

1. Elimine i storii negra di u pianu .
In u pappagallo di gomme de sabbia hè megliu cumu per camandà, ùn si pò scupreru, ma hà un perdone. À u pianu, dopu a questa schiaccia, ci sò marcature nìvule chì ùn sò micca lavati dopu a purtazione umita. Ùn avete messu in folla, u fangu ùn puderà penetrarà in l'internu di a porta, è ùn serà micca difficiu per rinforà. Sì questu hè una marca petite, chì ùn avete mancu avà da intricà, pudete solu fàscenu cù u toe. Cù l'aiutu di una pilone di tennis, ponu esse spustate di e strisce, abbastanza per fretallu u pianu, ma dinò travaglià nantu à u laminate, parquet, linoleum. Se ùn pudete micca rinfurzà a tira, bisognu di vintu un pocu di soda nantu à una robba nuda, aghjustatu cù curazione, rinfriscà è di asciugare seccu.

2. Havi avanti l'entrata.
Se una struttura scura era furmatu nantu à a porta di l'entrata, esse adupratu a lavurazione di umiti. Ùn lavate micca a tavuletta di lignu cù un mopo, ùn anu micca gustu umore. Per fà questu, pudete aduprà una strumentu specialu "Pronto per pavimenti" per lavà a piazza di piendu. Cù sta strumentu, trattate una piccula area di u pianoforte è sguassà a so maghiore cù un pappu fissu di a microfibra. Pudite à secce, è se ne necessite ripetire u prucedimentu. Allora u pavimentu superfici hè trattu cù un agente di travagliu di pavimentu fattu di legnu, vi darà un brillo.

3. Trei i paesi pegaduli .
I tinturelli, gum muline, e plastisine ùn serebbe micca sporge, i dissolventi ùn aiutanu micca à trattà cun un problema, ùn sianu micca adattati per pavimenti di lignu. Per ùn fà dopà i sessi, fate uni pochi di cubi di ghiaccio in u pacchettu è "blur" stu situ. Allora accogli una spatula currettamente per sguassà e pezzi. Per caccià i fogghi di u casco da u pianu, duverete umiettu u filatu di cuttuni in alcoli è ghjinìscenu per un pocu secondu à u puntu, è neveni chjappà cù spatula. Se ci hè sempre una pintura sita, utilizate soda di furmazione, è sfilanu cum'è in u passu 1.

Ogni pianu, pinnate unpainted o tinghje, fattu di plastica, parchet o linòleum, precisa un cura di ogni ghjornu è sempre. Questa lavare, pulizia da u polu, grattannusi i pavimenti, chì prutege u pianu da u danni, è sirvule per mantene una bella apparenza. Smart, u pianu limuru cuntribuiscini à u benessimu è l'umore, perchè in a sala l'aria hè sempre in mozzione cuntinua, è cusì ponza u pò, è sì u polu ùn hè micca eliminatu da l'aspiratori o a purità umida, l'aspira. Quandu avete turnatu in casa da un caminu, da u travagliu, mette in i vostri fogghi di casa. Allora ripiglià i vostri pedi è ùn pò micca purtà a terra è a polvera in e camere.

Ogni ghjornu, ani sottumessu sillati, suvi, cameri, u polu s'accupa. Quandu si scorri, frascia a limpiate cun una gasa fughja, è lasciate.

Spessu, aduprate un aspiratori. Avemu bisognu chì l'avemu sottovalutatu. A solitu emu da aduprà per lavà a robba, u mobili tapizatu, a robba, a grippa di a griglia, è più menu menu spessu i vacuum di i pavimenti, è sò una fonte di dust in a stanza. L'aspiratori pò elegite u polvillo da i pori è di a fissura di u pianu di lignu, chì ùn ponu micca ghjunghjenu cù un pappu nidu, una scupa o un arbore. Se removes the brush from the vacuum cleaner, pudete pigliate din poveri da radiaturi caleciferrali, sottu à l'armari è cusì. À a vostra discrezione, se cum'è nantu à a manghja, puderanu travaglià è micca stanu fatta, ùn avete micca curdigliate.

E megliu per lavà?
U pianu di pavimentu in unpainted sò lavati cù l'acqua tèbia, pudete aghjunghje un detergent o soda (3 cullarone per 1 bucket d'acqua). Aduprate una sconta a scorcia o raspberry. U pianu pisci in bocca hè bien asciutta cù burlap o un pezzu rissi, dopu cù una mistura di 300 g di sabbia è 100 g di calza nova è lavata cù acqua. Se dopu un tali partenza, qualchi manciatura fermanu in u pavimentu, ci anu da esse coperto in notte cù argilla griega o grisa, chì in a matina hè lavata cù acqua calde.

Per sguassà e mannari grasi da u pianu impurtante, devenu esse lavatu da a gasa, sprinkled cù a farina di patata è pasciuta cun un ferru in caldu da una napulita. Pudete fà un catu di grisizza, argilla bianca è acitu è ​​questu gruel à copre per a mancia di a sera, è in a manana per lavare l'acqua.

I piani tannicuti sò più longu è di parechji modelli più eleganti chì no pittura è sò più faciuli di cura. Per lavà i pavimenti in acqua calda aghjunghjenu l'ammonia di l'alcoole, aghjunghje 2 tablespoonie d'ammonia à u bucketu di l'acqua, questu questu questu brillarà. Stu effettu pò esse uttene si lavleghja u pianu chjappu cù l'acqua è l'acitu, aghjunghje un vetru d'acitu à un bucket d'acqua. Adding soap or soda pruvucarà chì u pittura escevanza, scura.

Sì dapoi u grassu nantu à u pianu chjaru, vi vurria cun acqua fridda, è solu dopu u gattivu u grassu pò esse facilmente chjucatu cù un cuteddu.

U pianu riservati i pitturi e unpainted ùn deve esse lavatu cù un liquidu specie per u pianoforte, cù sustanzi naturali, com Sosenka-2, Aid, Sosenka-3 è altri mezzi.

A un'altra volta era più faciule per piglià a cura di u pavone:

- Pigliate è abbandunate u pezzu per a porta di a porta;

- Aspirate u pianu almenu una volta per a simana;

- Per a cura di u pianu di lignu, cumprà un uttellu speziale. Lavatu u pavimentu hè megliu incù un mop mulch steam, hè adattatu per pavimentari da legnu è parchet, è per lavà a superficia di linoleum, pietra, tile, marmura.

Avà chì sapemu chì lavà u pianu painted. Aproveche i nostri cunsiglii è i to sòverdi sò sempre neve.