Dieta per apertentione arterial

Una dieta speciale pò aiutà cù a pressione sera. Se a malatie hypertensiva in a prima tappa, a dieta, è dinò un modu attivu, faria senza cumpensazione, ancu di parechje altre vantaghji - anu da eliminà a cumplicazioni di a malatia, impediscenu a malatia di più avanzatu, salvà energia è dà forza à u corpu tutale .

Chì hè a dieta per l'arterial hypertension?

Se una persona purga da malatie hypertensiva, questu significa chì i so vini sanguini cuntenenu un uccu di u fluidu chì ponu prissioni annantu à i muri di i navi. Cù pressione di u sangue, u cori duveranu una pesu supplementu, chì aumenta a quantità di u musculu di u cori, è da cunsiquenza u cori ùn pò micca simpliciamente pompià sangue chì stagnate in diverse organi è tessuti, facendu per sempre e inghjulazione è un suministru limitatu di l'ossigenu è altri nutrienti.

E se una persona hà più di pisu, da questu hè un pesu extra in u sistema di cardiovascular, hà debilitatu. Chì ci sò i raccordji? A pressione arteriale pò esse ridotta in quantu à l'eventuali chì in u stadiu iniziale di l' arterial hypertension reduci u ingressu di u salinu di a table o ancu ricusate dinò. Pudete ancu aduprà l'esercitu raghju. Per liberà l'excrementu pesu hè pussibule per mezu di una cumminazzioni di una dieta di speciale è d'attività fisica.

Regoli nutrizione per l'iperturione

Una dieta speciale compone di e regule seguenti:

U primu regulu hè di riduce l'aghjunzione di saline à l'alimentariu. Una persona sana di u cunsumu cunsumava 10 grammi di saletta di staghjunamentu, cù l'ipertensione si deve esse ridutta almenu duie volte, per quessa, a norma di ghjornu deve esse 4-5 g. Ancu, hè necessariu limità a quantità di u liquidu bevande (1.3 l per ghjornu, in ancu i primi platti).

A seconda regula: avete bisogna à apuntalà da a dieta di i prudutti chì anu influenatu à l'augmentazione di a pressió arteriale: tè, cafè, affumicate è piccanti, cum'è editi chì cuntenenu altitudini d'alcol.

A terza regula: ùn pudete micca fumà, perchè hè duvita chì porta à un rinforzu persistenti di i vini sanguini è, da cunsiguenza, per un sustucchiu risultatu di a pressione di u sangue.

A quarta regula: i patienti di ipertoriu deve cura di u so pesu, in micca manera per impedisce u so aftenu. Ùn pudete micca manghjà carbuidrati, chì sò digià digeruti, (cunfisaria), hè megliu sustituìssinu cù carbuidrati, chì si trovanu in ligumi, frutti è cerezii. Hè ancu necessariu di ricusà di i grasi di l'animali, mentri sustituisciunu a so verdura. Arcuni medichi ricunniscenu a fasting (pranzi vegetariana curretta).

A quinta rigioni: i malatie ipertintivi avissianu pagà un attesu maiò à i productichi alkalinizatori: ligumi, latti, pane vulgari, ova, risu.

Regola sei: i maladietti cù ipertinturi essenziale sò in bisognu di u putassiu (banana, colti, albicocchi si secchi) è magnesiu (nocci, zappanu, beet, cereali).

Regule sette: avete bisognu di distribuzioni correctament i manciari di tuttu u ghjornu. Breakfast - 1/3 di u voluminu di ogni ghjornu, lunch - menu di mezza, cena - 1/10 parte.

A prevenzione di tali malatie hè assai populari di u mondu. U sistema di cunsiglii americani nantu à ipertensione nutrizionale (DASH) hè stata creata precisamente per questu scopu. I so principii baschi riflettinu i reguli nutrizionale di e puzzicheghji nantu à i listini.

Hè necessariu di manghja, u dietu duverà esse u dirittu quantu, proteini, carbuidrati è grassi.