Ogni vogliu dopu a staghjone di l'estate

A staghjone di i vacanzi ghjè behind, è quantu hè difficiule per ritornu à u ritmu di vita! Oghje ghjornu, nudi senza ghjornu, viaghji à u mari è aventure di resorts ùn puderianu micca solu una nostalgia bona, ma ancu un impattu seriu nantu à a cundizione di a pelle è u capelli. E a pruspettiva di una longa aspittà pè i sughjetti vacanze pò minà a morale di ancu i più optimisti cunvinti. Fighjendu nantu à a manera di surviglià u sindromu post-stroke è à scuntate u oghje nantu à tutela di armata.


Ùn importa micca how passed this summer - in una metròpuli affucatu bellu cù qualchi viaghja fora di a cità o in i viaghji ppjanati - u risultatu hè unu: a staghjunazione hè stata a fine. L'ultima speranza per allungà i ghjorni spirimini sparisce cù i primi chiuvuli è u cambiamentu di u ballu luminu in u moccasini è l'argentu di l'uvizzu. Ma ùn ci hè micca un tempu per indulge in a diprissioni di u vaghjimu - hè u tempu di cumincià un prugrammu urgente per restaurà a salute mentale è fisica. A principal hè di sguassà una struttura di rinforzazione efficace, è u cambiamentu staggeru si ferà in una furia di piacè è di preparazione per l'epica di velvete.

Scale di pèrdite
Ancu se dopu una vacanze più longu chì sèrvenu ritruvatu è chinu d'energia, a vostra pelle probabilmente prublemi urgente è intensive rehabilitation. Oghje chì parechji volte ripetutu à u mondu: credo, di sicuru, trasforma a donna, ma e cunsiquenzi di piglià longu di tombu sò assai deplore. U fattu chì l'ombra di chocolatate dopu un pocu tempu, a pelle principia à scomparà, è ancu tutta cumplittamenti cù manichi estetichi, hè cunnisciutu da tutti. Ma parechji si scurdanu di a perspettiva cchiù spavintusa - l'effettu di photoaging. Alas, ancu u Sanskrit più potente è i megliadore SPF ùn sò micca capaci di modu bè cumplessu cù l'esposizione aggressiva di u sole. U raghji UV possanu un effettu dannusu nantu à i celluli di l'epidermisa, è com'è u risultatu, cumu cù quelle di u sole, avemu un complexu sanu di prublemi chì deve esse trattatu cun prontamente.

U puntu cchiù mpurtanti - in tempu per omplinu u equilibriu di l'umidità in l'epidermisa. A pelle di secca tende a formate una vanda fina di e ricchezza, è per trattà cun elli hè parechje più difficiulve di quellu cù i chjucchi. Per aiutà vene intrite intensamente di crema e di nutizie più in basa à l'aziure hyaluronicu è a vitamina E. Eliminate da i vostri fondi rituali di bellezza in l'alkoholicu è a basa alkalina. Invece di gelli durichi per a purificazione, utilizate spumi ligeri sbagliati è licenzi di lattice, rimpiazzate posture antibacterial aggressivu cù i tonici rotuli nantu à l'erbe è l'acqua micellare.

Ùn si scurdate micca chì a regula principale di curata di equilibriu efficacea hè una quantità di u liquid. U cunsigliu classicu nantu à dui litri di acqua à u ghjornu ùn hà micca perditatu a so rilevanza - vi guardà a pelle di sopra. Inoltre, ùn abbanduneghja l'accessoriu obligatariu di bellezza estiu - una buttiglia d'acqua termale. Ricurdativi chì avete bisognu à spressa nantu à un renti fugliale cumpletu è quasi sùbitu, dopu à cinque à siete seconde, scumpete l'eccessu cù un napkin. Se ùn avete micca cunfurmatu cù e norme semprici, risicate d'avè acquistendu microinflamazione, porghje u poru è ancu di più siccà a pelle (l'acqua termale evapora da a superficia di a faccia, pigliati i rossi di preziosa umida).

In cura di una persona, ùn si scurdanu di u corpu. In a stagione di velule si meriteghja entre ingressu cù a pelle sedosa, cusì sempre una sola a sema di l'usu di pezzi e scrubs. Ùn vanu micca tenevi u so tannicatu, ma purtate à mente, eliminendu i picculi irregularità è e difetti. Una alternativa pò esse esfoliazione per a splutazioni - gels tradiziunali, chì sò aghjunte microparticulate fragilante. Comu nutizionali lotioni, pruvate aduprate ingredienti naturali di pianta, l'opzione ideali per a tannicatura hè a cosa: oliu di coconut, avocado è shea. Per via, cù questu quì hè megliu micca di pruvà cumu quellu chì ùn sò micca persunalizatu cun prefettu di irritazioni è eruzione.

Pulitura bronzu
A pelle più ricuperata hè pronta per un ribbuceluu di bellezza, è a so cumpurta principalu hè di purtà l'effettu resultanti à a perfetta. Se avete fattu tuttu correctament è l'ùmmira di bronzu vulgate hè u risultatu d'una esplicazione di u sole moderatu è l'utilizazione cumminenti di creme cù fattori SPF, hè impurtante per piglià a cura di a creazione suluzioni. E questu significa chì avemu da esse postponate per un pezzu cù l'aciditati di fruttu, anchi si so bè riabilitariu riabilitanti. Dopu tuttu, i cimi è i ciabbelli basati annantu à l'ANA anu sguassà gradualmenti a capa superiura di l'epidermisa è attivà à l'aghjurnà - spertu, un novu rinuvamentu uttellu sguassà cumpressione un fussò attraente da a to fàccia.

Però, quelli chì ùn sò micca paura di diventeranu Bianca neia, l'acidi diventà assistenti fiducienti è fideli. Oghje hè u tempu tradiziunale di u ritornu di i pruduzzioni asid, perchè u soli ùn hè micca tantu attivu è ùn pò micca minacciassi cù iperpigmentazione. A strada, circa pigmenti: si hè cusì accadutu chì i vacanze estiu ùn mancanu micca solu ricordi interessanti, ma ancu qualchissimu oscraziu nantu à a faccia, hè necessariu di disperse d'elli cù l'aiutu di seruli è cuncintrati nantu à a basa di l'acidu gluccolicu o à l'ascorbic acidulu.

Batterie solares
Cumpressà a diprissioni di u vaghjimu hè necessariu in pocu tempu, perchè una splutazioni dolorosa cù una tempusima caliusa ùn infatte micca solu a nostra aspirazione, ma ancu l'statu psicologicu. È dinò, in turne, influenza a salute di a pelle, u capelli è u unghji. I ghjorni diventanu i tempi, ùn ci hè menu luminosu, è pare chì una sta serie d'oghje ghjornu è temi ogni ghjornu. Ma di piglià a continuazione di l'estiu hè assai più faciule ch'è pare avvirtutu, è per questu ùn hè micca necessariu avè una manu di tempu.

Crea un moddu soleu chì aiutà à i sapori cusì. L'oliu essenziale d'orangeucciu agghiunciutu à u bagnu, u lampu arumu o a partenza di u pilu, darà vigoru è carica energia positiva, l'oliu lavanda furnisce pacificu, è l'oliu ylang-ylang se equilibrari i sentimenti è l'emozioni. Ricurdativi di i "smali di l'estiu", sceglie ghjuvuli è gratite per u corpu. L'arburuchjate è u lume di i frutti di citru durante u ghjornu cresce u sensu chì ci hè una sultry July afternoon invece di u paisaghju di settembre.

A malenconia di u vaghjimu bi facilità dispelà ancu i tendenzi di bellezza staggine, svolgi gradualmenti tendenzi estivi. Tradizionalmente, a forza venite à culore: spirimendu cù un lipstick bright di Bordeaux è i pecchii ciliegie, cù sfarenti sfocole di brique è coralli, decide di creà l'occhi affucati nantu à a paleta verdi gris-grey. Trasforma a trasfurmazioni di u novu prufume di vaghjime.

Se tutti i trè mesi cali chì passava in a metropole, organizanu un mini-vacanze fora di a cità o in u spiaggia-salone. Uni pochi ghjorni nantu à a natura o uni pochi minuti in manu di i artighjani qualificati sò capaci di ricaricate, dalle a fatigue è portanu a vita. L'estiu durà sempre u vulete!