Dima Bilan è altre mudeli micca prufessiunali in a mostra di Emporio Armani

In u salottu di dimustrazzioni di GUM di Mosca in u quadru di a Settimana di Moda Bosco, a reune di primavera è estiu di u 2015 Emporio Armani "Avangard" hè statu indicatu. Comu mudelli nantu à a pistaway, certi personalità cunnisciuti sò ancu deformati, à a industria di moda chì anu trattatu prima solu com'è clienti è cumpagnie. Per esempiu, Dima Bilan o a figliola di u editore in capu di a rivista Glamour Veronika Fedorova.

A paleta bianca tradiziunali è bianca per questa marca hè stata dilutava sta volta cù molti sfumature di blu - da l'ultramarinu à u electricistu. I stampi chì anu perspicutu à u cuntrastu, a più geomitria, inspirata da l'era di l'avant-garde. In ogni casu, nè a scala limitata di u colore, nè u cuntrastu è l'attrazziunalità di stampi allistene a cugliera di un sentimentu di qualcosa rillazione, chì dà allora a ricordi di u restu à u mare.

Appena l'associazione di vacanze aghjunghjenu i pantaloni aperti è, per contru, curtite longu longeuse, vestiti sbagliati è capelli di corta classica, è ancu cun tessili cù l'effettu metallicu è l'organza chjaru. I bombelli è ponti, ghiaccani è i ghiacconi ponu dumandate da l'Emporio Armani in la maleta di vacanza ...