Disegni nantu à e unghie cù una agulla

Cumentu un bonu patrunu nantu à una manicure hè a più faciule cù una labulla, appruvazioni gràfica. Questa manera di disignà e claas hè relativamente rapida, è ùn avete micca cridutu chì avete bisognu à esse un artista per questu. A principal hè à avvicinà stu casu preparatu: per sceglie un scopu, di decisu nantu à l'ombra di vernici, per preparà i materii necessarii è u situ di travagliu. U risultatu hè sicuru per piacevule, perchè cun l'aiutu di una agulla in i ungii, pudete sculaccià ancu i più sughjetti, chì pò esse micca fatti ancu cù u fiore più fino.

Ticncia di disegnu nantu à e unghje cù una agulla

Lezioni utili per a manicurare cù agulla

In casa, hè cunsigliu per cumincià una manicura cun una mansa di u travagliu, da a reta di u situ, se sia dirittu, dopu cù a manca, è viceversa. Allora u scrittoghju sarà più maestru.

Hè megliu cumincià cù u dito, per ùn fà per accidenti ferite l'unnessu digià dicuratu.

Se u travagliu di l'agulla hè un disubbidientu per voi, pudete averificà, per esempiu, inserisci in u lapisulaghju, dopu chì sguassate u purtonu da questu. Serà più piacevule per appricà un disegnu.

Ùn fughjate micca a pezza quandu si svolge, ponu esse scontzi nantu à a chjave.

Esempi di disegnu nantu à unghji cù una agulla

Disegno "Bianco, ramo, Bianco, fondo"


Stu patronu pò creà l'illusione di un patronu complexu, ma à esse aduprà una ramu senza cumparazione, u patronu hè datu bè bè bellu. Pudete scelte diverse culori di vernice. A cosa principale hè chì a so cumminzioni cumpassi l'ochju.

Per questa scena vo avete bisognu: una agulla o spaghetti, dui vernici di culori cuntrastanti. Dopu finisce a dicurazione di a manicuranza, hè cunsigliu per utilizà un fugliatore.

Tècnica di l'esicuzzioni: a chjuda di u unghji hè uniformu coperta cù un vernice di u fondu fundale (hè pussibule in dui strati). Mentre chì u vernice principalu ùn hè micca seccu, una picca goccia hè applicata in un semicirculu in un corpu cuntrastanti. A distanza annantu à elle ùn deve esse 2-3 millimetri, chì vi permettenu stretchjà in l'avvene.

Allora, cù un pistola o una agulla, i movimenti chì s'assumiganu di u sinfalu di l'infinitu sò rializati. Cusì, i picculi sò stesi in un patru. Hè necessariu di fà cumu prucessu rapidamente, finu à chì u vernice si stalla, allura a stampa sarà gloria.

Questi manipulazioni cù una agulla sò realizati in ogni unghje appena. À a fine di e unghje si deve secre per circa cinque minuti, dopu a quali anu aplicatu un vernici incolore per riparà u risultatu.

Dove "idilliu rosa"

O colore dolce hè grandore per ogni manicure. Hè assai usatu in a dicurazione di unghji com'è u culore di fondu. Hè stari assai cun vestitu di ogni stile.

Perchè stu disignu, bisognu di una laca rossa cum'è u fondu principalu, vernici di u viole è u doru-oru à u disegnu, una agulla, un fretzaile.

Ticnique: a chjuda di u unghje hè tutta sana cù un vernice di culore rosatu. U revestimentu deve esse uniformi cù arene di u veli. Allora, nantu à una laca "wet", una strata fina di viole vi deve esse realizatu cù un pezzu di laca. Questa freccia si stenderà di a basa di u fundu ind'è u so filu liberu. Ci hè stata situata circa 1/4 da a distanza da u latu di u filu. A più parallele à a scogliera viola, orientendu u centru di u unghje, avete bisognu à mantene dettagli a raghja orura gialla. Tuttu chistu avissi a essiri fattu bellu rapidamente, altri u sughjettu ùn viaghja micca.

Manipulli cumplimenti sò ridotti à u fattu chì l'aghjunghjini da u latu di a carta di u unghje à u latu oppostu di i "rai di u sole", chì traspassanu tramindui trace.

I stessi azzjonijietu sò realizati in tutti iiu. I patroni stalli sicchi sò ripachi cù un vituperiu especial o vernice spumante. Questu ùn solu ùn risolviri u ritrattu è darà a brillantissima manicure artistica.