Divinazione in Natale: modi è interpretazioni

U Natale hè unu di e pochi vacanze cristiani chì tradenze è tradizzioni eclesiasi sò stati intersindicati. U Natale hè riccu in signali, rituali, costi, simbulizendu u miraculu di a cunciliazioni di l'omu cù u Salvadore. Invece i supersettiche è i posti, Eva di Natale hè stata cunsiderata a più notte di successu per i riti magichi. A divinazione da u Cristu di Natale predica a destinazione à verità, aiuta à cambià u cursu di avvenimenti futuri, find happiness and peace of mind.

A furtuna di u ghjornu di u Natale

A nuttata di u 7 di ghjennaghju, mette sottu à u capicucinu trè fasgioli fasciati impannillati in listessi pezzi di carta: un - voivu, u secunimu - mità vacante, u terzu pusessu. In a matina, cù l'ochji chjusi, posenu a vostra manca (necessariu!) A manu sottu a cuscinu è at random pull out one pack. Una vacca vacca propheses un fieru greedy è falu, mità vacanti - uninterest è boring, full di - un maritu guaritu è ​​richu.

Divinazione da i zitelli:

A Christmas fortune telling desire

Scrivite nant'à i foglie chjudi di l'annu, si mette in un capu / prufessione pruvendu, mestisce bien. A l'aleatoriu, tira i trè noti cù i desideri, chì certamenti si esse realizatu in u vechja annu.

Divinazione pè u futuru: