Biografia di l'attrice Fanny Ardan

Per avè acquaintu di a biografia di Fanny Ardan pudendu capisce nunda in questa bellissima francesa so aristocratica è u temperamento. U ghjovanu Fanny da a zitiddina assorbutu u lussu è bellezza di i vestiti riali. E tuttu questu grazzi à u serviziu di u so babbu.

Infancia.

A zitella nasciu in a famiglia Ardan in u 1949, u 22 di marzu in Saumur. U Patre funziona da un capu di cavaleria chì i so cumercii cumpurtava l'escolta di i primi persone perdurenu in e tribali reali di i monarchi europei. A famiglia hà da spustà parechje volte, visitate parechji paesi, viaghjà cù e persone alta. Di sicuru, u tistimone di una vita svinutu per esse Fanny.

Finalmente, cum'è un signu di rispettu dopu un largu serviziu, l'aredi di l'attrenda hè trasfirmatu è numinatu Prince of Monaco cum'è l'amministratore di u palazzu. Allora, a picca Fanny hà vinutu è hè stata fatta cù a Principessa Grazia quasi finu à u so setticentu anniversariu.

Assicurannu l'ambiente, Fanny preparatu bisogni per a vita di u diplomaticu è assumi una carriera pulitica. À primu hè prestitu in u Liceu da a Chiesa Catolica, è hè successivamente graduatu da l'Università di Sorbona in a Facultà di Scienze Politica.

Teatri.

Tuttavia, tutti i piani di a carriera pulitica di Fanny hà cullassatu quandu era purtatu da u teatru è a vita nantu à u stadiu. Idda di studià cù Jean Perimon, chì hà studiatu corsi di tiatru. È digià in u 1974 l'attenti di u teatru francese vittiru l'attrice Fanny Ardan in a dramma "Polievkt", chì steddi in Parigi. In anni dopu, a so vita era chinu di numerosi produczioni è viaghji. Pi penserianu à u filmu, hà datu tutta a so forza à rocci dramaticu basatu nantu à i classici - Racine, Claudel, Monterlan.

L'attu di riescita è a bellezza inimitable di Fanny hà attrautu l'attinzioni di i famosi directori. In u 1979 Ardan fici u so debut in u cinema, cunte u so rolu principalu in a pittura di Alain Zheshua "Dogs".

Cinema.

Ntô 1981, Fanny appareva nantu à a television in a TV series "Ladies da a spiaggia" dirigit da Nina Kompaneets. Allora l'attrenda avveva u famosu direttore francese François Truffaut. Famosu ùn solu per a so creatività, ma ancu per l'amore di e boni donna, ùn pudia micca passà per una bellezza splendenti. Truffaut hè simpaticamenti fascinatu da l'attrìzia, è dopu un acquisto più cercanu, Fanny hè stata chjappata da u so livellu di l'educazione è di l'attitudini di u menti.

Truffaut prupone Ardan un rollu importante in a so nova filma "Vecinu". Partner Fanny hè u famosu attore francese Gerard Depardieu. In i so entrevista, l'attrìzia hà riurditu à rimbursu u fattu per u fattu chì hà furtunatu di sguassà di Gerard. U so talentu è a sincerità facianu pussibule di fà ricerche di a Fanny inexperienza di l'esistenza di una camera di filmi, è hà adupratu a so parte di l'organica è cumpetenza. A stampa passau nantu à scrini in u 1981, è in 1982 per u rolu chì hà sappiutu in a filma Ardan hè nominatu per u premiu naziunale in u campu di u cinema - "Cesar".

A vita persunale.

Famiglia cù François Truffaut è filmatu in a so film ghjucanu un rolu impurtante in a vita di l'attrice. Ci sò infurmati intarpieziu, diventenu propiu è in u 1983, Fanny facia cù a so figliola Josephine cuntenta cù u nascita.

U nàscita di u picculu ùn impedisce a più sviluppa di l'attrice Fanny. In u 1983, fù invitatu à sparisce à Alain Rene in a so film "A vita hè una novella", è in 1984 i screenshots di a pintura di Nadine Trintinyan "U futuru di l'estiu". Creatività cù Renee hè assai fruttìvule è, in l'anni dopu, sò publicati dui più pelle di questu direttore - in 1985, "Amore à morte" è "Melodrama" in u 1986.

Peak filming.

I donne struvuli caratteristiche - l'heroina di l'attrice Ardan ùn hè diventatu u so rolu solu. Qual'è altri momenti interessanti hè a biografia di l'attrice Fanny Ardan?
Hè stata pruvata in roli cume, prughjettu in u 1986 in u filmu "Cunzigu di Famiglia" Costa Gavras è "L'Abissu" di M. Deville. Unusual characters sò i caratteri di Fanny Ardan in u film Pierre Belo "L'Adventures of Catherine K." in u 1990, è in a film "Amoca" dirigit da Joel Forge, editatu in 1993.
In u 1996, Fanny Ardan volta appare nantu à a television after un breve pause. Ellu attraversò l'imàgine "Rienta" da P. Lecomte è "Evening outfit" di G. Aghiyon. Per un rolu inghjustu, scantu alcune alcuna, in u "Outfit di u tardi", l'attrice hè statu nominata per u César Award com l'interprete di u megghiu rolu femminile. A pelle "Rienta" P. Lecomte hà guadatu l'amore universale di i critichi, era statu ricunnisciutu com'è u megliu è hè statu onoratu per abrir u so Film Festival di Cannes. In seguitu, sta film hè statu nominatu per un Oscar.
I anni dopu sò micca esercitu pruduttivi per Fanny Ardan. Hà stella dinò in i filmi Elizabeth (1998), The State of Panic (1999), A Libertina (2000), "No Message from God" (2001), "Change My Life" (2001), "8 Femminile" ( 2001).
Malgradu i numeru numinazioni in diversi festività, Ardan ùn anu mai avutu i preti cuncessi. Forsi, appruvendu questa circustanza, è cose accertate i roles maravigliosu di l'attrice, hè stata premiata u premiu onoriu di K. Stanislavsky "Believe" in u 2003 à u festival di Mosca dopu a manifestazione di sta foto cù Fanny Ardan in u rolu principali "Callas Forever". Solu l'atturi selezziunati ricevenu stu premiu per u so talentu raru è cumpetenze intese.
Dopu "Callas Forever" i film "Natalie", "Taste of Blood", "Paris, I Love You", "Romantic Railway", "Secrets", "Hello-bye", "Amazing", "Faces" Tutti sti rolli sò surprisingly multifaceted, chì una volta è novu confirma u straordinariu talentu di l'attrice. In u 2011, in u Festival di l'Ippocu d'Apricot d'Ereziu per i prudutti in cinematograficu, Fanny Ardan riceve u premiu Paradjanovsky Thaler.
In particulare pè u spettaculu in a Casa di Musica per u festivale "Vladimir Spivakov inviteghja ..." Kirill Serebryannikov fici un premiu brillanti è memorable da "Jeanne d'Arc à l'estaca". E, sicuru, in u rolu di u guirreru, l'audience fù presentatu inimitable Fanny Ardan. Pè a so età (più di 50), Fanny, orgogliu è eleganti, pareva una dea, un veru simbulu di Francia.