Energia di l'u 2015: congratulations in poesia è prosa per i culleghi

A festa di i travagliadori di a industria energetica hè celebrata annu, è u Dia di l'Energia 2015 ùn serà micca una salute. In questu ghjornu hè solu cum'è parmetta à quelli chì anu participatu in u trasfurmazioni di l'energia da una spezia à l'altra. Grazie à u travagliu intensu è cumu respunsevule di sti pirsuni, a luminosità è a calidez ghjùnsimu in i nostri casi, è cun elli una struttura cusì è bella di u spiritu. In questu ghjornu, avemu bisognu è ricordu à tutti quelli chì travaganu per a nostra cunsulazione, trasfurmà a pusitiva di a so ànima in a cunfortione di i nostri casi.

A energia di u 2015: Cume date hè stu annu?

Hè u tempu di dumandà u vostru quistione impurtante di u quale nummiru in u 2015, sarà pussibule parparà l'amici nantu à u ghjornu di l'Energia, chì cunzidenu oghje ghjornu per esse u so vacanze prufessiunale. Cum'è ogni annu, i travagliati di u settore energeticu ricevenu felicità in u 22 di dicembre. Questa festa ùn pò micca esse postposta, a so data hè statu custanti di parechji dicennii. U festivale hè statu stabilitu in u distanti 1980, durante l'unione Soviètica fu celebrated every third Saturday of December, a data era flutterna. In l'ultimi anni di l'esistenza di l'URSS, u ghjornu di l'Enigtadore di Power in a Cità di u 22 di dicembre, in u Novu Russia, a tradizione è a data fù stata ufficiale in u calendariu di produzione principali.

U numaru fù sceltu senza per accidenti, u 22 di dicembre hè u lumu più veloce, è a notte hè a più difesa è più longa in l'annu. Hè in un ghjornu d'ingigniti di putenza chì voi micca solu per parparate, ma di scrive versi multi-linea in u so onuri. S'ellu ùn era micca per u so travagliu apparente à pocu pocu, i casi è i città suttana sfacciatoghji in una finga impenetrable è fierce.

Felicità à u Dia di l'Energia 2015 per i collegiani in poesia è prosa

Sì avete una relazione cù a industria di l'energia, vi sinceramenti felicità in u vostru travagliu profesionale! Scusaremu u vostru travagliu è a cuntribuzione chì portanu à l'ecunumia mununiale. E chjucchi in prosa è versu chì vede quì sottu si sò cullati da u fondu di u cori in particulare per voi!

Parenti à verse

Imaghjate chì vi scende u lume. Ùn ùn carricu micca u vostru muvimentu, È ùn ùn subirete nantu à Internet - Hè ciò chì vi putente. L'energia hè u filu di vita! Ùn pudemu micca esse diretta senza lumine, per questu quì dicemu: "sìammu".

U ghjornu di Power Engineer Vulèntu l'energii infinitu, U vostru travagliu oghje, aghju glurificatu, - Sempre ligere, cum'è in a matina prima, Grazie à voi in l'appartamenti, Case, caffè - in ogni locu, in una fila! I lumi di tuttu u mondu grande Avà sò chjusi in l'onore di voi.

Avete bisognu à esse fieru di u vostru travagliu, Esiste boni boni. Quandu ùn ci hè nè poghju, semu cuntenti, vi duna a felicità è a calidez! Ju ti benissimu a bona furtuna è a bona felicità, È avete assai à fà in vita. Chjelli lascianu per voi à a stufa. Bon ghjornu di l'energia cilibrà!

Sò un electricista da Diu, Maestru hè mani d'oru. Vulete a felicità assai, Ùn avete avutu abituutu è bored. Vi felicitàlulu oghje, u mare di a felicità in a vita pratica! Vulete una energia - Prufessiunale eccillenti.

Chì pudete vulete? Perchè chì u vostru travagliu hè sempre in alta stima, Vulete ringraziallu per voi chì vi portanu lumera à e persone. Sè senza città luminosa ùn serebbe andà e fabbrichi stalla. Un ingegnu di putenza hè sì! Hè l'eroi veru di u populu!

Parigghi in prosa

Let mulini spin in a distanza, è avemu l'usu di l'energia ordinali è oghje l'ombra à tutti quelli chì l 'importa di u paese chì ricevi à u puntu propriu! Quandu a vostra vita sia ricca dapoi di tuttu ciò chì avete bisognu, è ogni ghjornu cumincià cun un surrisu, è finisci cù u piacè di ogni minuti chì avete vintu.

Ùn avemu micca bisognu favuri di a natura, perchè i pruduttori di l'energia di travagliadori pruduceranu è di rimbursà in tuttu l'essenziali in abbundanza, è in seguita, allora sò in tutta spalla! In Day Power Engineers, senza u lirismu, ti desiderate chì viaghjate felice dopu, ùn sò micca avutru è cumprendenu tutti i sò!

A luci viva hè bonu solu in un focu cù i capelli shish, è cusì - dà l'electricità. Felicità à u ghjornu di Power Engineer! Sfrancate cù furtuna è amori, è chì a to destinazione sò stampata in ravi di raghjoni! Vive una vita sana è ùn dispite micca!

Perchè chì in ogni casa una lumera brilla per u travagliu di e persone è di e macchioni à fogghi, u paese sanu necessita energie in quantità enormi, è oghje sinceramente felicità à quelli chì eportanu! Felice, Power! Chì ùn esse micca interrupzioni cù u supply d'energia è u supply di felicità in a vita pirsunali!

Vi feliciti u mo felicitazione è i più boni à u ghjornu di l'Enigma di Enea, grazia à quale si puderebbe aghjunse in e benedizzioni principali di a civilizazione, è pudete leghje à a luce di una luci di notte, fussi cale cù cheminai artificiales è assai più, in corta, usamu l'energia! Oghju ti desiderate sempre di mantenevule energii è felice è sordi!

Sì i vostri cumpagni, parenti, amichi, vicini o cunniscenzii portanu calore è lume à i nostri casi, ùn vi scurdate di felicità à u 22 di dicembre di u 2015! Mandate quelli congratulati, è elli stessi seranu un cale più caluri in u core. Ogni prufessiunista chì rinunce a so attività hè piacevule per realizà a so impurtanza è l'impurtanza di a so attività! U ghjornu di l'Energia 2015, u 22 di dicembre, i cità è i paesi di a nostra patria abbandunarà aduprate tematichi è cuncerti, ricumpinserizendu è celebrendu l'eroi di u ghjornu. U ghjornu più cortu di l'annu serà un ligu più livellu è più giovanu!