Domino Harvey: A Fatal Lack of Love

In u 2005, nantu à i nostri scrini, un dramma criminali, una filma bioggine è un thriller diretta da Tony Scott "Domino", induve u rollu primu ghjucò l'eccellente Keira Knightley. Ma in fattu, questu rolu ghjustamente appartene à una donna diferentiba, chì in a so vita hà ghjucatu stu rolu bassu per altri règuli.


Chì hà aiutatu a nostra scola ...

A vita, chì principia u 7 d'Agostu di u 1969, prumesse a zitella una storia veramente cinematicu. A zona di moda di Londra di a Belgrania. Patre - odiniz a più famosa attori di a Gran Bretagna, Lawrence Harvey. Mamma - una di e "facci" non-ufficiali di a capitale britannica, u favore di i mudelli di a rivista "Voyage", a bello rubia Polina Stone. Da a matina à a notte in a casa piglià un mondu beau. Venerable è luminoso, questu hè chè u nome di a zitella - Domino. Stu nomu fù sceltu da i genitori, grazi à a film nantu à James Bond (questu alcuni fu purtatu di a so sposa). Quandu a zitella era dui anni, u so babbu hà cambiatu l'orientazione è hà cuminciatu à cambià apertu cù un altru omu. U babbu di Dominu morse in u 1973, quandu quì, ancu prima di quattru anni. Dopu a morte di u so babbu, Dominu ùn hà mai vistu film cù a so participazione. Doppu u so babbu, ella solu ricurdatu, quandu u lamentu di u fattu chì ùn hà micca bè di a so attenzione, chì hà datu à un altru ziu.

A mamma era sempri cummossa. Ancu à u funerale di u babbu, hà vistutu in l'ultima moda è praticata per i fotografia. Dominu è a sughjera di Sesse, sò trascinati da una babysitter, è dopu a scola (prestige internazionale di ricerca) assumini à stu culle. Ma chistu nun rimpiazzà i zitelli di l'amori materna. Dominu hà fattu tuttu ciò chì era possibbili per escludiri micca di l'scola, ma a so mamma li dava à l'altru. E staia per dumandà finu à chì Dominu s'hè stabilitu in a quinta classa, induve hà studiatu l'arti marziali in prufundità. Ella stabbilitu un scopu - per divintà l'heroina di u filmu di azione, cum'è u caratteru chì l'usa.

Macho donna

Polina Stone à meville-80 s'hè maritata u fundatore di u Hardrook Cafe, Peter Morton. I novu guariscenza di Los Angeles, è Dominu, chì in questu tempu era ghjucatu a scola finale, si sò stati in Londra. Dopu alluntuale un appartamentu, hà avutu un travagliu cum'è manager à unu di i più antichi clubs di danza di notte. Ma l'appartamentu stessu, cum'è u club, era situatu micca in a parti prestigiosa di l'area di Notting Hill. A ghjente quì constantemente mutilate per via di u diploma cusì elevatu, cusì u club manager anu da rinfurzà micca solu à i visitori di u club, ma ancu i venerati negligenti.

A mamma ùn mancava a so nova figura di a figliola à tutti. Era moltu più vargogna per u fattu chì a so vintesa di età vinia à Los Angeles. A figlia disse chì era assai boredu, ma a so mamma ùn hà micca veramente a vulintarila acquisto micca di a so famiglia cù u so zitellu, scantu di scacciallu cun una "strana". Ma era taccu, un apparechju stramu di a ragazza puderia causà cumbattimentu à quale: un corta haircut di turrenu, camouflage è un enormi cutidianu di caccia, glowing on the belt.

Sì, è u Domino stessu pensendu "micca a gustu", in a so alta sociedad. Ellu cuminciò à passà in l'altri spazii - prima à unu di i ranchi californi, diventa un assistente per assà e cavalli, dopu apparteniu a l'altu di u gruppu di u focu di San Diego. I so culleghi, bombe, i cowboys puderia senti cusì una donna bona donna: elenonu u so spalle, pudete piglià u sessu cù ella, abbianu a memoria, è quandu tutti iri a casa di e so famiglie. Ma u cumpagnu di Domu era sempre solitu, chì hà pruvatu à ogni modu pussibuli per pudè rializate cun adrenaline rush. Prestu a lotta contru i pèciri paria à a ragazza micca cusì riesce. Hè in questu mumentu, in u 1992, chì un pubblicu parechja in e so mani chì dicia chì un "cazador di salottu" era necessariu.

Automatica è zitella

Hè tìpica, una professione di sta tipu hè appruduciuta solu in i Stati Uniti, perchè chì, cumu micca chì l'americani puderanu guadagnà soldi in tuttu. In questu professione, induve e donne ùn appartene, Domino hà truvatu è ancu di più - hè statu cunnannatu a un veteranu di quaranta anni di Vietnam è un ex gangster chì hà travagliatu com un novio "di a strada" Edu Martinez. Malgradu u so cumpagnu constantu, Edpriglasil in u so squadra. A strada, tutti l'armi per u travagliu Domu pigghianu di stà.

U squadra di 6 mesi di travagliu hà fattu assai. Quì Dominoimela tuttu ciò ch'ella puderia sognu solu: un bonu salariu (circa 40 000 per annu), adrenaline è "special" amore cù un cuntadore in armi.

Copyright per a vita

U travagliu di Domu era micca solu per catturà i criminali, ma ancu per piglià droghe chì erani per u so usu. In u 1995, a polizia di Angeles hà scupertu per quessa è Ed Martinez hà scumparutu, è Dominu ùn solu esse sola, ma ancu avutu u prublema di l'addiction di droga. Li diritti rapidu volonu à drogi è u novu travagliu ùn era nebylo. Questa cuntinuau finu à u direttore più famosu Tony Scott rude in una publicazione di ghjurnali annantu à una ragazza di l'alta sucità, chì diventò un "cazador di pizzuto". Scott hà decisu chì questu hè un scopu solu. Certu, u spargimentu di a film hè accadutu solu dopu à novi anni, ma u dirittore hà prestu prestu per 360,000 $ per appiccà à u "dirittu à vive" Dominu. A zitella ùn hè micca sicuru, ma accettò l'offerta. Ma questu soldi hà vintu veloce. In u 1998, a mamma di Domino decidí à piglià à seriu è di a so figliola è u trasmissione à un hospitalu chjusu.

Ultima errore

In u 2000, Domu, senza avè trattatu accadutu finu à a fine, torna in Los Angeles. A so matri stabbili à una casa chì hà compru per Sophie, è andò in Londra. Dominu cuminciò a prisintari cù un canzone in i so mani per i risichi di ritratti, è Sophie pruvò à ogni modu pussibuli di assicurà a vita persunale d'ella è a so sughjettu più chjucu.

Sophie Harvey hà maritatu cù un omu d'affari d'omu anzianu in 2003, è Dominu hà purtatu da u so figliolu di quaranta annu. Questu hè l'ultimu tentativu di truvà l'amore. U so sceltu era cunnessu cù u cumerciu di a droga, cusì hà sappiutu a purtari rapidamente u duminu à travaglià.

A secunna mità di u 2004, u filmatu hè stata cuminciatu nantu à l'aspittata film "Domino". In maiu di u 2005, u travagliu nantu à a film hè avvicina à u finale. À questu momentu, Domino Harvey fu arristatu per pussidimentu di droga per un cantu assai impressore. A tribunale invece di 10 anni di prissioni hà numinatu per Dominu una prumessa di 1 milionu di dolar. U garantanu hè stata trova solu dopu à quattru simani (u so nome ùn hè micca cunnisciutu). E dopu à 2 simuli di libertà, u 27 di ghjugnu di u 2005, Domina hè stata data mortu in a so casa: tutte l'evidenza chì a donna presumutamente affucata piglià un bagni dopu assicurà un sedattivu.

L'epileu vulgari

A film hè ghjuntu in u tempu: a storia cuntò di u successu modè chjamata, chì battete contr'à i crimini più pratiche di u paese, pacifying a band cù l'arti di ballu eroticu. L'heroina hè stata di televisione è ùn hè mai stata attraversu i drogami. A film ùn fece micca assai successu per a stessa raggiuni chì ammazzò a Domino Harvey - a mancanza d'amore. In più di u caleidoscope di brillanti ritratti, a film ùn pudia ne ùn mostra nisun sentimentu. Doppu a film, sarìa facilità per esse scurdate s'ellu ùn hà micca perpetuatu a vita sfatica di una donna reale cù una destinazione insolitica è u listessu nome insosicu - Domino!