L'impurtanza di cunfortu psicologicu per u sviluppu di parlà di u zitellu

U periodu di u natuvicu dura solu un mesi è mezzo, ma duranti stu pocu tempu u prucessu di diventà una mamma hè stata. Infine, u babbu aspettava natu! Avete esse una mamma indipendente, è ghjera di voi chì u zitellu sviluppà. Perchè u zitellu era sano è calmu, necessita u currettivi fisichi è psiculoghji. In a casa di maternità intene esse infurmatu nantu à l'alimentazione, i hygiene è a prevenzione. È parlaremu di cumu furnisce u cunfortulu psicologicu di u zitellu. L'impurtanza di cunfortu psicologicu per u sviluppu di parlà di u zitellu hè u tema di l'articulu.

Un usu saggiu

Parechji sò sapendu a tradizione di micca esse un zitellu in u primu misi di vita. In i primi 40 ghjorni di vita, a mamma cù u mulu era in u bagnu (perchè in u passatu era u postu più neve) sottu a tutela di a partare è i parienti vicini. Per i membri di u famigghia adultu è l'amichi, l'ingaghjamentu di u natuvulu era statu pruibitu. Tutte parechje avia rispunsibilità stretta. Ebbenu cura di a so mamma, pulita, cucinatu, hà amparatu a manera di cura di u zitellu, ghjucatu cù i zitelli più antichi, ma ùn hà micca interferiscenu in l'essezione di u cuntattu emotivu trà mamma è zitellu.

Chì hà fattu i nostri omini per enseñà?

Stu usu hà un significatu psicologicu profundo. Prima, in u primu mese di a vita di u zitellu, a mamma devenda à immersa in questu, micca distractatu da a casa o di l'invitati chì averebbe. Hà a bisognu di capisce i belli di u babbu, hà amparatu cumu a satisfacassi è stabiliscenu un cuntattu emotivu. Questa scena si capisce di interagisce cù l'altri, i so stati sò cusì dependenti di l'altri chì si unu hè male, l'altru hà sappiutu cunfusione emutivu. U zitellu cù quale a mamma hè interazzione constantemente è si cumportanu hè più tranquillu, chì significa chì a mamma hà rinfriscà Avete sentutu cum'è una mamma riescita solu quandu u to babbu face cumincià à esse l'emozioni pusitivi, è per questu avete bisognu à "involucrarà" in u zitellu, apprezzate bè correlemente, fate cura è guess d'ellu chì hà bisognu d'avà prima di manifestà emozioni negattivi (chiancennu) Adjust to the crumbs, studiu u regnu di a so mancanza, a vigilia è u sdighnu. Hè da sapè cumu mantene l'emozioni di u zitellu à un livellu posittivu. Solu in cunnessione constante cù u zitellu pudarete capisce ciò chì hà bisognu. Siconda, l'assistenti anu da piglià a cura di l'urganizazione di l'assistenza fisica per a mamma è u zitellu, è per i zitelli più avanzati, senza violà u cuntattu emotivu di a mamma cù i zitelli più antichi. Tercero, se si pensa chì in u primu annu di vita, un zitellu serete guardatu da un altru, ancu una babbu, hè megliu stabilisce una cunnessione emotiva cun un criaturu in u periodu di nascite.

Quale règimu hè più impurtante?

Allura, induve principià? Per studià i boni di u zitellu, sàcenu per elli, ajustendu à ellu, cusì creendu cundizioni per a vita. Spessu, a mamma fa l'errore di "inserisce" u zitellu da u nostru ghjornu in una cronica, chì, pensa (spessu basata nantu à i cunsiglii di parechji sughjetti) hè bisognu di un zitellu. Dopu u zitellu ùn principia micca solu per chiancià assai, dorme è manghjanu malamenti, solu per quellu chì avete bisognu à a so mamma à i so ritmi, per agitu per elli, perchè durante a maladie, a mamma ùn adatta à u regnu hà inventatu. "Comu per dì à a so mamma a so malatia hè: Hè necessariu d'aghjurnà à mè, è per ùn stabilisce u mo regnu a l'opinione d'autore nantu à a rutina ideali. " Hè per quessa, si a mamma immediata di a nascita di u zitellu u principiu di l'aghjurnà, ùn hè micca bisognu à esse malatu per pruvucari qualcosa. Hè solu sviluppeghja è sviluppa sana. Eppo, quandu vi trasaltenu in a zitella, a cumpagnia di a to mamma hè di piglià tuttu in a manu, perchè ella ùn cunnosci micca solu e necessità di u zitellu, ma ancu cumu di satisfacallu. In a nascita, hè a mamma chì stabilisce u regnu per u zitellu, chì cù ogni settimana di i so bisogni cambiassi in quantità di quantità o qualità, ma a so essenza ùn cambia micca. Hè impurtante di cumprenderà l'esencia di i cambiamenti è intégrale à l'agenda di i zitelli, solu fà aghjurnà.

Ci hè un cuntattu!

Una di e prublemi vitale di un nevicatu hè di stabilisce un contactu emotivo cù a vostra mamma! L'obbiettivu di una cunnessione emocionale hè l'amore, l'affettu è diventenu piacè di cumunicà cù l'altri.

A cumunicazione emocionale

Per fà una persona, un zitellu deve cumpagnie una rilazioni cun ellu stessu è rializà u so postu in vita. Questu solu pò esse fattu da a mo mamma: cumu a mo mamma mi tratta, perchè mi trattare. Per stabilisce una connexione emotiva cumposta cù u vostru picciottu, avete bisognu di sapè è utilizà i cumpunenti di u cuntattu emotivo in interazzione cun ellu. Chì vulete dì?

♦ Eye-to-eye contact (apellu gentile, calidez).

♦ Smile.

♦ U discursu maternu, solu ghjustu (parlante o zuppianu, utilizendu parolle affettuosi, un tonu più grande di parlà, voglie sticciate, duminuttive gustatoriu suffissi, etc.).

♦ Contact tactile (skin-to-skin contact, stroking, kissing, touching face).

À u primu, quasi tutta dipende di a mamma: u primu travagliu chì travaglia a mamma, ma ùn risponde micca (ùn cunnosci micca). Ma poverà u zitellu hà amparatu à imitallu a so mamma è à risponde à ella. Eppo a mamma hà da cumentu di parlà chì u zitellu so sorri. Per una donna, questu hè un scopu, è per un fogghiu - un rifornimentu di mè in questu munnu: a mo mamma hà sappiutu, perchè aghju, è ora hè di rienera è perchè puderebbe fà! Allora, avareti bisognu di fà qualcosa più più spessu per vedà a so gioia.

I piacè continuu!

Alimentà, dorme è u sussurru sò ancu imprese vitale. In u piriudu di u natuvulu, hè necessariu per sèndeci à quelli chì u zitellu aduprate: manghjà, stà svegliu è dorme hè assai piacevule.

Feeding

Se u zitellu hà famu, ùn pò micca esse micca parleri di stabiliscenu u cuntattu, perchè u famu porta un disgrazia. Ma in ellu stessu u prucessu di alimentazione, u so aspettu fisiologicu à l'appiccicazione ùn hè micca affettatu. La fami hè necessariu, ma micca abbastanza. Cusì, hè megliu à cumprà à tempu à u gattivu è à l'interaczione cumerciu in emozioni positivi, ancu in l'alimentazione di i cumpunenti di u cuntattu di stabilimentu. In questu prucessu avete bisogna à involucrassi, senza esse distractatu da alcuna cosa.

Sognu

Siccomu una donna hè ghjusta d'apprendre à esse una bona mamma, u zitellu ùn pò micca dorme assai à u primu. Dopu tuttu, u zitellu hè in reste à pena quandu si sentenu: a mamma sà ciò chì hè dumannà è sferire a so bisognu. Mentre chì questu ùn succede parechje volte, u foglie seranu preoccupatu. Repitemu: a prisenza constante di a mamma hè a cundizione prima di u sviluppu è a calmezza di u zitellu. È u sonnu ùn hè micca escepzione. Per quessa, u sonnu sarà tranquillu, è u zitellu s'era vurcà solu si a mamma era vicinu. Ancu in un sognu, sentenu u ritmu è stile di u muvimentu, l'oziu è i sonnii di mamma. Si vai in casa cun ellu, u babbu avà u to oliu è u sonu di respira. S'ellu hè un sognu di notte, dunque un zitellu chì dorme nò solu in una sola stanza cù a mamma, ma ancu à una distanza grande, svegliate sempre per verificà quandu era a mamma. Sì u zitellu duie vicinu à a mamma (à una distanza più cà d'un bravu allungatu), esse spentu solu per l'alimentazione. Ma chì fà, se hè un ghjornu, è ùn pò micca imparallu in lettu cù ellu, perchè ùn ci sò atti, è ùn sò micca assistenti? Allora serà megliu fà piglià u foglie cù u vostru mantellu nantu à i vostri mani (convenient for this purpose sling). U zitellu senti u stile di famiglia è u ritmu di u muvimentu, è ancu di l'oliu, chì significa chì hè faciule di dorme.

Waking

In u primu mese di a vita durante a vigilia di un zitellu sanu, ci hè pocu tempu per cumunicà utilizendu tutti i cumpunenti di u cuntattu di stabilimentu. Dopu dopu à 3 simane, avè bisognu a prima reazzione di u zitellu à quellu chì ellu cunse "ellu". À u listessu tempu, u zitellu riancarà à a voce di a mamma, quandu ùn hè micca in vista. In a quarta semana u babu cumencia à sordi. E in qualchi ghjorni sò vocalizazioni: ellu prova di fà u so sona. À u stessu tempu, un mutore di revival: movimenti rapidu cù curpenti alternati è l'arnesi di i membri, è parlebbe. U cumpiimentu tutale di e rispunsenu si trova in u sicondu mesi è hè chjamatu cumplicatu di rivitalizzazione. Se manifesta in tuttu, u zitellu sviluppa norma. U piriudu di u maritu ha finita, u periodu di nascita.

Chì avete bisognu di sapè quellu di stu cumplessu?

♦ Un complexu di animazione, u zitellu ùn solu mostra una risposta, ma ancu attrae l'attenzione d'un adultu, se ne necessariu issa.

♦ U Kid utilizà diversi cumpunenti di u complexu di rivitalizzazione, secondu a situazione. Per esempiu, se "a vostra persona" hè luntanu, per attruta a so attenzione, a fiorta vi schjattisce l'animazione di u mutore è a vocalizazione: è se "ellu" hè vicinu à ellu o u zitellu in i so bracce, ellu viaghjà cù l'ochji è di u sonrevule.

♦ Stu cumprimentu dura da circa trè à quattru mesi è e so cumpunenti sò trasformate in cumpurtamentu formule di cumpurtamentu. Cù l'aiutu di un complexu di rivitalizazioni, un zitellu chì dice chì a so mamma s'hè addivintata a so persona intimata, chì hà cunfidu è veneru. Sì avete ottene ricanusciutu - u fundazione di relazioni cale nantu à quellu chì hè stata impiegata!