Varianti di esercizii per u sviluppu di capacità finale


No tantu tempu in u Giappone hè stata nutara chì i zitelli chì si sò à pusà per un ordinateur è hà amparatu à scrive à aduprendu u tavulu finisci di parlà. I scientisti vittiru a ragiunà chì a tipuleria nantu à u tastu ùn funziunava micca à tutti quelli punti di a manu chì anu una cunnessione cù e zoni di u funziunamentu di u sviluppu di parlà. E senza stimulazione ùn anu micca sviluppatu. Ci hè vultatu chì a lettera cù un scicumme è scrive cun un lapis ùn hè micca vechja è obsolet e lezziò innevatate. Fighjure nantu à l'impurtanza di i motivi di fine fine in i zitelli è cunzidira l'opzioni pè esercizii per u sviluppu di i so sapori.

Impurtanza impurtanza di i so sapori.

Sutta a definizione di "fine motor skills", quali tanti pirsuni scrivevanu è e tanti medici di i zitelli dicenu, i movimenti di picculi musculi di e mani sò oculati. Tuttu tutti dice chì avè bisognu à esse sviluppatu. È bramatu. Perchè tutta a vita più nova di u zitellu deve dumandà l'utilizazione di movimenti precisa e coordinati di e mani è di dete. Dopu tuttu, ellu hà bisognu à vestitu, scrive è scrive, è ancu cumu fattu assai manipulazioni di a famiglia.

Ma i so cumpetenze prufessori petite sò dati una grande impurtanza perchè hè interconnettu cù parlà. A più alta l'attivazione di u mutore di un ominu, u megliu hà sviluppatu u so discorsu. In reintroduceramente, in i zitelli cun un attitudine in u sviluppu di u parolle, si pò cunservà a poca coordination de fine motor fingers.

U fattu hè chì in u centru di l'umanu, i centri di rispunsabilità di i movimenti di parlà è di u dettu sò in parte. E l'estimulazione di una zona avè influenzatu significativamenti u sviluppu di a zona vicinu. Dunque, insignendu à u discursu di u babbu, ùn hè micca bè trattatu solu in focus on the pronunciation. In parallel, avete bisognu di sviluppà a destreza di i vostri ditte. Hà digià statu pruvatu chì ancu esercitori semprici cum'è "Ladushki", "Soroka-Beloboka", "Capra Horned" ùn sò micca solu divertenti per i ziteddi, ma gimnastica assai utili per bolle. Qualcuno chì dite, i nostri babbi sòranu saviani, se, ancu senza u sapienti scientifichi attuali, anu avutu l'interdipendenza di u sviluppu di a parola è i sapimenti di motore.

Da a cradle à sei mesi.

Sviluppà i motori di capacità per cumincià quasi da nascita. Sè oghjettate u zitellu, fate mette à dorme, o indulge in un mumentu di a so stancu, in silenziu toccu i so diti, tira cù gestate, facenu ogni circulu circular. Stu massasi di massageria hè a furmazione di e persunanti mutivi fini in a nascita.

I dettu di i nei sò sempre culmi in un prugnu. À l'età, iddu, sicuru, lascià, ma in u vostru putere à ellu in questu aiutu. Liscia u so palme cù u to visu è u capelli, permettenu toccu u nostru u labbra. Pudava à a so penna diversi oggetti cù una struttura differenti - giarretti, ciglioli di pelle, etc.

Per 3-4 mesi, a coordinazione di u zitellu sviluppeghja cusì chì pò digià piglià i cose. Pigliu e so mani à tuttu ciò chì solu s'incorpora in u so campu di visione - un traghetti o un telèfonu mobili.

À questu staghjunale sò utile à insignà u zitellu per presse i pomi di i botni o chjavi. A megliu per questu hè un piano chjaru: u zitellu interessa di pressu a chjave è in risposta à u so muvimentu avè un sonu. À u primu, pò esse solu u colpu à i chjavi.

Da 6 mesi à un annu.

À 6 mesi à rinfurzà i musculi di e mani, insignate u zitellu per fuglià i so capelli senza mancu. Pigliate solu u manicu di u zitellu, falla è mossi suavanu à longu u capu, è cumu si u zitellu hè strufinendu bè. Questu hè utile in quandu aduprate stu serceranu, i musculi di a cinta di l'ombra, palmi, dete sò accettati. À questa età hè assai utile à rotulu à walnut durante 3-4 minuti trà i palme di u zitellu in un circulu circularu.

In 7-8 mesi, un picculu scudatore aprende à rumputu, dismantle ghjucate, fate u sonu cù l'ughjettu è e mani. Dà à u zitellu in manu di i ghjovani brillanti, è più chjucchi, perchè i tocchi. Sò per u sviluppu di i sapori prufessiunale, i ghjoculi favurèvuli cumuni di "Soroka-Beloboka", "Ku-ku", "Capretti" sempre avianu da mani.

Circa 10 mesi, u zitellu ùn principia a cambià tuttu ciò chì vene à manu, secondu una casu di ghjucate o una sacche di croup, è pour u cuntenutu in u pianu. Un gran cuntinimentu, à a fine di u primu annu, u zitellu in fine principia l'usi l'uggetti per u so propiu direttu: da una cullette à manghjà, è da telefone marque u numeru è parlà. Pudete cumprà un telefunu di ghjocu, perchè ellu aprenda à cliccà nantu à diversi buttone. Cumentu à insignà à u zitellu per mantene una cullette è una tazza. Scuprì cù un liparzu è amparà cumu scribbili.

À questa età, ùn sò micca solu ghjucati speciali pensati sò interessanti, ma ancu tutti i tesuroni, sacchetti a mano è sacchetti cosichi. Cusì, preparanu un vellinu speziale chì apre e caghjà differente, buttune è bosse cù diversi buttoni è zipper. Hè desiderate, chì tutti i stessi ùn ci era micca ciò di l'usanza di ogni ghjornu, è cun voi in vendita, policlini, trasportu publicu. Ùn si scurdate micca chì u zitellu hè sempri pruvatu à pruvà "in i denti".

Da un annu à dui.

Per sviluppà i dettiti di u babu, i exercici di 5-10 minuti sò abbastanza, ma sò deve esse regularmente. Lezioni utili, cumu per tissuto, modelli di plasticine, ghjocu cù designer, mosaicu, pezzula in parechje, scribbili cù u lápiti è e dipinti.

À questa età, i ziteddi anu da esse utili à e mamma. Perchè, per interessa à a vostra piccola, dumandite ch'ellu vi aiutà à scaccià i fasgioli multicolori chì avete mmiscatu prima. U stessu tortu pò esse fattu cù cicogna, castagne.

Pudete offre à u zitellu una cullette per valdi u zuccheru o un mango da una tazza à l'altru. Sì hè difficiule per ellu, mancanu i fasgioli o piddus da un pianu à l'altru.

Dopu à un annu è un annu pò poni nant'à i vostri figlioli cumpitori difficili: buttuni à affittu, alluttanti è scumpressate nodi, sfacciatu l'acqua da un cuntinuu cù un ghjudicatu strettu in un cuntaculu cù u collu largu. Hè bisognu à aghjunghje ghjudizii da u bacinu cù croup o sabbia.

In generale, u più di un caprettu puderebbe fà, u più pussibilità chì avete per ellu di sviluppà. E, sicuru, ùn scurdate micca di tutti i vostri rimi prediletti privati.

Demuciali, insegni à u zitellu à accicà dui dete.

Questu ditta - andò à u boscu,
Stu diticciiu - truvò u fungo,
Stu ditaghju - pigliò u postu,
Stu diticci - vi daraghju assai,
Stu diticurinu - manghjò assai,
Hè per quessa chì hà fatto fat.

U dece hè fat, tu, pensu, capitu. Classici di u genre hè ancu cunzidiratu un poesu chjoriu di a famiglia:

U dito hè un avianu,
U dito hè una nanna,
U dito hè un papa,
U dito hè una mamma,
U ditettu - Kolenka (Olenka, Irochka, Sashenka, etc.)

E cù questu cumpagnu in quantità hè un pocu complicatu. Invece di curvarle i dete senza altru, cuncede u polu à ognunu di i dete:

"Carine sceglie, induve hè stata?"
"Iuju cù questu fratellu à u boscu".
Cù stu fratellu minuciatu,
Cu stu fruttu babbu avete manghjatu.
Cù stu fratellu di a canzone hà cantatu!

Dui à trè anni.

Spessu ghjocu cù u zitellu in u ballu - hè un simulatore pricidu per pensi. U ballu pò esse ghjutuulatu u ghjocu, cun l'aiutu à a cestera, rotanti in una linea recta, ghjucatu in risa, retroactiva, ghjucata football.

Hè valtu à u violinu cù materiale solidu, per esempiu, cù a sà. Ma s'ellu a finestra hè invidita o piova, u viaghju à u sardine pò esse rimpiazzatu cù un ghjocu incù cereali, pasta, perdi. Puderanu esse spurtati, trasfiriti o cullucati, trasfurmati in i bottlenecks à buttigli è fucsole, dispostu in i cellulidi. Hè chjaru chì a vigilanza ci hè quì primu. Ricurdativi chì scrive à i ghjucassi di sorcellerie kinder! Hè u listessu. Sì avete osservatu a tendenza à tuccherà i picculi objeti in a bocca o à u nasu, ùn fate micca ghjucà. Hè megliu permette u zitellu ghjocanu sottu a vostra tutela. In u so stessu, hà amparatu à e cose più sicura.

Kalyaki Malyaki è micca solu.

Ughjettu in questa età hè ridutta à u fattu chì, in più di l'arbitrarie Kalyak Malyak, u zitellu sappiutu di scurisce i elementi micca sminievu da l'immagine chì avete scrittu. Per esempiu, dui omi o picculu animali di volte volte, è u zitellu vole esse cunnessu - "ligatu" cù filamenti. Hè chjaru chì i fille sò stati pinti in un colore biancu, perchè u zitellu sanu capisci ciò è cumu scrive.

Pudete invitarlu à finisce a chiavi chì vende da u nuvulu, u raghju di ghjochi, i capelli umani, zicchini di fiori, "s'assumiglia" un cepillo cun un pittura nuvola nantu à neve bianca (una carta di carta). Dà i oleghjami in mare è dumandà à u zitellu per scacciallu.

Hè sempre interessante per play hide and seek on paper. Per fà questu, sculacciate o piace sticker, per esempiu, un lupu è un cunello. U cunigliu hè assai teme di u lupu è u caprettu hà bisognu d'ocultallu - pittura cumu più veloce da manera chì u lupu ùn pò micca truvà. Pudete un veru qualchì cosa: un zitellu da mosche, un cunigliu da un cazadoru, etc.

Li dete sò zitelli.

Preste attenzione chì ancu in a vita di u ghjornu pudete vede u più grande è inconscientemente un sapore di interessanti è utili per u sviluppu di e persunanti motore finale. Per esempiu, avete scatulatu perli o ciriali. Ùn hè ghjallacciatu per lavà di voi stessu, chjamate aiutu di a vostra bracciu, fate capacità per recylce. In u stessu, dumandate à Ghjesù per cullà u mote da u pavone, apre u mailbox cù una chjave, rulline i filamenti in una tangle, boni piucidi cù una spugna, frette u polu, accupate a pagina di u libru. Fate tolerante di movimenti stupidi - questu hè u significatu di i vostri atti.

Dopu à 2.5 anni inveci di rimi di nursery, accumincianu a prutiggiri attrattivi. Fighhjarà cumu scurderate assai cose interessanti cù 5-10i dettati: l'indici è ei media "currianu" attornu a tavulu - hè un omu, è se indicate un dittu è un zitellu da a cam, vene una capra. Quì, a vostra fantasia pò vena cun vario parechje lotta di ghjucate. "Picciuttate" pò dirippanu a carriera, ballà, cammina in i celuli. Ricurdativi di manera chì in a vostra zitiddina hà ghjucatu cù una sera nantu à u muru, mostrendu i vostri ditti un cane, una lebbra, un cignu. U zitellu sera ancu piacè per amparà cumu l'occhiali da u pulenda è u mini-pontu di e manu.