Doppu a "moda rapida" è i so terribbili consegni sò stati annunziati in a nova filma in u Festival di Cannes

U Festival di Cannes pò esse chjamatu chjamatu micca solu l'avvenimentu culturale più grande, ma ancu di moda. Dopu tuttu, a tapitrixa rossa di questu avvenimentu prima di a ceremma di inaugurazione diventa un passaghju di catamaranu, in u quali a donna più bella, refinada, artistica è eleganti di u mondu cunfine in i vistimenti di couturiers famosi è e marchi dinò. No ogni Sempre di a Speranza si pò ghjricà cumu una manifestazione grande di Haute Couture.

Invece, quellu annu, i visitori di Cannes pudiani vede nò solu a splinnenza è u lussu di a moda muderna, ma ancu a so riversa - micca troppu attrattiva - banda. Hè per fasionu veloce. Iè, hè un tali termu in u mondu di a moda, è significheghja un cuncettu chì hè micca menu lessicu è scary chì càmmara veloce. À u marcu di u festival, un documentale per una moda rapida intitulé "True Price" hè statu indicatu. U ritrattu cuntà annantu à u prezzu pagatu da i poviri e ghjeschi di i paesi africani per l'uppurtunità di i richi è famosu per aduprà e cose di marche di altri prufiziunali, per i fabulosi prufittu di i sociabili muderni, da robba barata per l'abitanti di i paisi novi.

Parlà di i paesi cchiù pobuli in u mondu, induve oghje a maiò parte di l'imprese di grande marchi di vestiti, calzature, accessori sò cuncentrati. In a perseguzione di travagliu bellu, i marchi di u mondu anu domandutu quasi uguatu di u cuntinente nìmmulu. True, ùn anu purtatu ancu un inginuu minimu per e famìglie di i so cumpagni chì, per sforzi, travagliate in umdi, immubiliate, esempii di emergenza, à volte ancu à risicà a so vita. Sfortunatamente, l'equipaggiu, in u travagliu nantu à a pelle di famosi disinazioni è marchi, solu Stella McCartney è rapprisentanti di a marca Patagonia hà participatu.