Oda à a maternità di Dolce & Gabbana in a Milan Week di Moda

I shows di u ductu di designu Domenico Dolce è Stefano Gabbana invariave suscitavanu un interessu assai entre l'audienzia discernenti di a Speranza di moda italiana. Quì è questu tempu u so show chjamatu Viva la Mamma, chì ùn mancu bisognu di una traduzzione, hà attraversu assai espettori. E devi dettu: quelli chì ùn anu micca assistente à a Dolce & Gabbana indumentanu à altri avvenimenti di a Stage di Moda Milano è di i so piani ùn fallenu micca - l'spettaculu era stupente.

Tradizionalmente, Domenico è Stefano in u so travagliu paganu tributu à a cultura di a Sicilia è di i valori di a famiglia, è in l'ultima cullezione cuncentravanu in u centru di una famiglia - nantu à a mamma. È per vede a maestranza in tutta a so gloria, i disinfettori in u palcuscenu di a catapura trasalteghja à u podju di e mo matri cù i so figlioli. È "a desfiglia cumandò" l'amante muse Dolce è Gabbana - a pregnant Bianka Balti.

Questu tempu a cullizzioni di Dolce & Gabbana vultatu à esse specialmente feminile. Trà i mudelli ùn ci era micca trousers - solu vistiti, faldidi cù brusgi è cimi, chjavi è capigliotti - tutti brillanti, cù un decoru brillanti, stampi u sfarenti fiurali, bordati cù fiori è pecchi.

Alcune vistimenti sò stati ammustrati cù stampi grandi originali o dipinti in u stilu di i dibaccios di i zitelli. Aghju dettu chì i designatori sò stati inspirati da i travagli di a manu di u niputi Domenico Dolce, perchè pò esse chjamatu chjamatu cum'è autore di a cullezzione. E se veramenti sò à a fine francu, bisognu di esse di una musa di designi - questa era a mamma di Stefano Gabbana. E so liparazzu rossu cù l'oliu di una rosula ùn hè solu u prototipu di tutti i lipsticks di e linii di bellezza di u duet (almenu in a parti fragranti), ma ancu deve a nova coleta un simbulu - una rossa scarrata chì hà adazzata a robba è i scarpe è l'accessori questu ora.