Dove truvà u so ànima alma?


Avete un bon travagghiu è assai amici. Sò attrattivi è sexy. In una parolla sò riescita in tuttu. Chì pò esse miss in a vostra vita? Amore? Perchè ùn ci hè micca l'unicu cun quale vo vulete campà a vita? Cumu è dunni truvà u so ànima alma?

Intendemu di scioglie quale hè u prublema. E ci pò esse parechji razze per questa situazione.

1. I vostri amichi vi l'accumpenu in ogni locu.

Ti senti incùmodu in un'ambienti tantu amichi o posti assai fucili. Di sicuru, hè più tranquillu quandu ci sò parechje amici vicinu vicinu. Ma pudite micca bisognu chì a so prisenza drasticamente reduzce i vostri chancei di una cunniscenza interessanti. Sì, l'amichi sò più atractivi per un ghjovanu di voi, ma questu hè micca u puntu. Ùn ogni uniusu pruvà à intruviri cun una zitella sottu a vista di qualcosa. Hè sempri disgustatu à esse riittatu in u publicu, perchè ùn ùn cunnosce in anticipu cumu a vostra cunversazione si sviluppa.

Cusì u solu megliu per voi hè di vultà à u club senza i vostri amichi o invistì di passà più tempu fora di a so sucità.

2. Sò diverse in l'scelta di postu per ricreà.

Vulete amà sta cafe à u cantu, ma in questu club hè sempre a megore musica? Allora vogliu turnà à i vostri pezzi favuriti, è di sicuru chì andaraghju in l'cumpagnia di i vostri meglius. Ma ùn serà micca pussutu à scuntre i novi populu, visitannu novu è novu a stituzzioni inniani.

Se vulete expandà u circhiu di cumunicazione, cumprende a varietà di i vostri interessi. Ch'ella sia dancing latinoamericana, origami o scalculate, qualsiasi nova hobby vi portanu un vastu numaru d'interessanti interessanti.

3. È troppu strettu cù a ghjente.

Puderanu chì ùn pudete truvà un zitellu adattatu, ma ùn sò micca stati boni boni. Ricunnisciute? Se sia cusì, hè megliu per voi per riaccumulate a vostra attentione versu e persone. Parechji picciotti prupone cusì impastu per stampà chì si attentanu è si cumportanu micca naturali, rudously o impudently. Ùn ghjudice da a prima impressione, dà à u ghjovanu l'uppurtunità di pruvucallu.

Ùn limite u locu o u metudu di datà, ùn lasciate micca in limite strette. U locu duvere alcunisce u vostru destinu pò esse u più imprevisu è u tempu hè a più impurtata.

4. Truverete assai cellu.

A zitella deve esse attivata. Iè, hè veru, ùn si pò assittà è aspittà per u vostru prìncipi. Ma vede à voi stessi nantu à l'ochji di un omu. Sò i vostri brami è i sogni troppu bellu ovveru? Ùn vede micca un'esperadore, un monarchu in un matrimoniu specialu, aiutavvi? Ancu s'ellu hè fascinatu da ellu è, prima faci tuttu, capendu chì hè l'unicu, ùn mancunu a seguità tutti i carti nantu à a tavula.

Avete bisognu di un respiru forddu, per un tempu di tirà fora di u vostru capu tutti i pinsamenti di u vostru avvene felice in ghjornu è ghjustu a ghjustizia di a cumunicazione.

Ma pudia tù sì un di quelli chì si trovii una altra seria difficenza nantu à a strada di a vostra felicità. Avete vede un omu attellu è ùn avete micca impughitu à cunnosce megliu. Ma cumu fà i amici? Cumu inizià una conversazione, cumu interessa? I primi frasi ùn deve esse cumuni in l'intaressu, ma à u listessu tempu discretu è micca vincerebbe per cuntinuà a cussa, quand'elle di volta decide decide di ritirata. Ci hè uni pochi di tecniche pruvati è pruvati, è pudete appliendarlas senza un cuntenutu di conscienza finu à avè sviluppatu u vostru propiu.

Cusì, da quale parti avvicinarià l'oggettu.

1. Pruvate discussà cun ellu l'avvenimentu in quale hè prisente.

Hè una mostra o festa di l'arte cuntenutu? Esprimi a vostra opinion nantu à l'opere di l'autore. Se si truvasete à un cuncerta, discussi a prova di l'artisti. Sò cun ellu in u stessu locu, chì significa chì avete digià interessu cumuni è, per quessa, temi limitati per a cunveglia.

Ùn si sia scantatu siddu si vera chì hè più cume cumpetente in u tema di a vostra chjamata. Fate dumande, state à sente cun cura, ellu vi sentite più cunfidendu è questu, assai prubabilmente, vi daraghju u trattatu cù a so situazione. E se tratta di temi "masculi", pudete slukavit, finta dilettante è dumandà un cunsigliu.

2. Dàtene un cumplettu.

Ci hè una parolla chì l'omi ùn anu micca cura di a so apiece. In a maiò parte di questi ùn hè micca u male. Pagau attente à a scrizzione nantu à a so T-shirt o in moda sneakers, per sicuru hè un pezzu di vistitu chì pò esse elogiati senza un cuntenutu di a cuscenza. E veramente capiscenu quellu chì hè scrittu nantu à a camma o quandu si vende cusì ghjochi viaghji, pudete piglià un amici più acquisti.

3. E forsi quellu chì hà scontru in un locu?

A frase Banal, ma, strangely enough, travaglia. Fate una faccia seriu, cumu si pruvatu à ricurdà quandu vi pudete vede l'altru. Pudete ancu fantasizzà un pocu in stu tema. Pò esempiu, per esempiu, chì ellu viaghja cuncepitumente simili à u zitellu cù quale si natava in u quinto grade. Tandu, sicuru, rinsignà capisce micca chì questu ùn hè micca ellu, ma u principiu hè stata impiegata è ùn serà micca difficultu di continuà a conversazione.

Ma ancu s'ellu ùn puderebbe avvià cun qualchì frase adattatu, pudete truvà un simple "Hello!". È ùn si scurdate di u sonu. Un sonnante hè stata attraente à l'altri è causanu emozioni pusitivi.

Dary smiles all'angulu, quale si sapi, quellu chì unu d'elli serà u vostru destinu. Esperemu chì avete capitu è ​​decisu per voi stessu induve truvà u vostru ànima alma.