Successfully evitati cunflitti maritali

Quale hè di noi chì ùn hè micca sognu di avè una famiglia felice è una relazione vibrante? Sfurtunatamente,

l'arti di a cunvivialità è l'abilità di impievi di cunflitti ùn sò micca insegnati in a scola o università. In e famìglie, ùn ci hè spessu nimu per piglià un esempiu - a rilazioni di i genitori sò spessu solu di l'ideale. Per quessa, i parechji parenti sò guidati da prucessu è l'errore: per acquistà a spirienza in cunflitti matriali, è spessu di divorzià. In verità, e statìstiche fermanu chì u numuru di i matrimonii hè dimissioni annu, è u numaru di divorzii fermanu. E sta tendenza hè osservata micca solu in Russia, ma in u mondu. L'anziani sò ultraggiati da a cascata di i patrimoniali, "anu un'amatu," unioni di u sexu sessu: "Ùna ùn hà micca insignatu à i nostri ziteddi cusì cusì!". Una pregunta lògica risultatu: "E chì benu ti hà didicatu?". U più impurtante - a relazione - ùn era micca insegnatu sicuru.
Chì hè cusì specialu di sapè è sapè cumu serà felice in u matrimoniu è impedisce riceve cunflitti maritali? L'esercitu di relazioni cuntenti è longu, i "sposi" longu ", mostra chì a capacità di cumponimentu favurizeghja per prevene à prublemi a cunflitti di a famiglia. A maiò parte di spessu, prublemi risultate in questi famìglie induve e "esferi di influenza" di i cô sonni ùn sò micca spartuti. È hè necessariu solu cumpurtamentu chì, perchè chì risponde, cumu tuttu quede in u locu è a tensione hè eliminata. Cusì, in ogni cultura, cura di a casa è di crià i zitelli anu sempri cunsiderata cum'è prerogativa di a mòglia. L'u travagliu è "a minazione", cum'è l'altri rilazzioni esterni - a sfera di u so maritu. Ogni omu hè rispunsevule per a so sfera è ùn ne ùn interferiscenu micca à l'altri senza a bisognu. Fate altre cose ùn hè micca prutitu, ma tuttu u so sughjettu, perchè micca in i detrimentu di a so "esfera". Per esempiu, una donna pò travaglià s'ellu hà liberatu u tempu da a gestione di a famiglia è a crianza. Ancu se una donna hè intrudua in l'affari, hà adupratu a responsabilità di a so esfera. Se ùn cumpriu i so cumpitenza nantu à ellu stessu, deve l'urganizà, per esempiu, per cuddà una babta o una gercera per un zitellu, cumminciandate e manciari pronti, etc. "Tugia di a manta" principia in casu d'ignuranza di i cagiuni di i so dritta è di tentazione di rinfurzà l'altri.
Se tratta di riformulari à qualchissia, invece di travaglià nantu à noi stessu, pudèammo in una pusizioni di supranità à l'altru. Eccu un trattu assai suggetu è egoista, perchè tutti i dui fianchi sò uguali in u matrimoniu. In quessi casi, hè sensu per fà affruntà è cumprende a priurità. Chì ci hè u valore più impurtante per voi? Quale hè chì piace? Chì voi di a rilazioni? I cunflitti sò natu da una malinta unità di l'amore è l'aspettu bellu in u matrimoniu. L'egoismu più grande hè d'aspettà viaghju di u matrimoniu per ellu stessu. Tutti hà e so propiu aspettattivi, chì, com'è regula, ùn vi justificà micca è generate una larga varietà di cunflitti matriali. Vulemu e dumanda da u coppiu cumpagnu è u rispettu, mentre ch'ellu scurdate di rinsignà à dàteli elli.
Ùn avemu micca sapè cumu esse felice, accumpèvule i prublemi, ùn avemu micca travagliatu nantu à i nostri qualità negattivi. U sicretu di a felicità di famiglia hè di dà à un altru, è per ùn esse dumandate, di vede in l'altri qualità pusitivi è apprizziate, per pudè spiccà i difetti. E raccolari di famigghia anu bisognu di amparà, appruntate cù l'amore, micca l'egoistu, chì aiutanu à ghjunghje prevene i cunflitti maritali. Qualchidiu matrimoniu pò esse risuscitatu se tene di dubite di a correcità di sceglie un cuniadi o una mòglia, cumenciu per percive a vostra famiglia in una nova manera - cum'è u valore più altu di a vita.