Psicologia di a relazione di a mamma cù u so figliolu

Da a so nàscita, una struttura siciliana hè stabilitu trà a mamma è u zitellu. Hè per quessa a psicologija di a relazione di a mamma cù u so figliolu hè cusì impurtante. Hè statu statu assai pruvatu chì, si a mamma ùn ùn pagà assai attente à u so zitellu, ùn pudere micca esse permette di parlà parechje persone, sia timida è sia a crisciti à esse un omu complexu è ambitatu. In ogni casu, in a psiculugia di a relazione trà mamma è figliolu, parechji matessi.

In particulare sì a me mamma hà criatu un zitellu solu. Allora, a mamma hà da esse l'armunia psiculoghuli, ùn puderanu micca solu per ludà, ma punisce ancu u zitellu, ma sempre truvate un cuntenutu terzu midemma. Dopu tuttu, per u mo figliolu hè assai impurtante chì da a so zitiddina a mo mamma hà capì chì era un avvà u monicu. Dunque, in a relazione cù u so figliolu, parechji metudi chì sò adattati per crià a figlia ùn pò micca esse usate. Per esempiu, l'anuglioni chì anuglioni è omi attivi interferenu cù u sviluppu psicologicu normale, dopu casticà, spontannu u zitellu, è per i stessi azzioni. In u risultatu, quelli zitelli anu da "figlioli di mamma", chì tutte e so vita si stendinu à a so mamma è esigene per incuraghjenu i so capricci. Ma e figlioli di u pruprietariu, e donne autoritarie in generale, suprime tutte e so qualità in i zitelli, aiuta di crià u so figliolu a manera di vulemu, è ùn anu prestu attenzione à i so talenti è i desideri. In quessi situazzioni, i mammi sempre vulianu u megliu per i zitelli, ma cunchiù u cuntrariu. Per stabilisce a relazione ghjusta è armoniosa cù u figliolu da l'età di l'infantile, hè necessariu d'amparà e reguli fundamentali chì aiutanu à ùn soppressione u masculinu, ma di cultivà un omu veramente, è micca una muntagna effeminata.

Maschile ideale

Sì u zitellu ùn hà micca un papa, u missiavu, u ziu o amicinu vicinu di a famiglia male devu dedicà tantu tempu cun ellu. U zitellu vole verificà davanti un ideale per ellu puderebbe igualu. Sfortunatamente, ancu in famiglie cumpletu, i picciotti ùn spessu ùn anu una educazione maschile chì l'omi è sempre à u travagliu, è u zitellu hè cù una mamma è a mamma. A custruzioni custanti di e femine sustituce u principiu masculinu in ellu. Ùn pò esse permessa. Dunque, se u pussibule, permete u figliolu passa più tempu cù u so missiavu o aviu. A cosa principal hè chì u relativu era a persona chì pò è deve esse allora.

Se u zitellu ùn hè micca l'uppurtunità di cumunicà cù l'omu maiò, permettenu di passà più tempu cù i picciotti di a so età. Hè ancu utili per i figlioli per leghje e libri è verdi film, induve i principali caratteri sò omi rossi. Ùn ùn puderebbenu micca u so figliolu una varietà di melodramma cun prumessu idealizate. Cù u so figliolu hè megliu di vede pelle d'avventura, quandu l'omi sò intellienti, forti, in generale, veri difendenti. Ma u film, induve molta viulenza ùn hè megliu ùn mancanu. Dopu tuttu, à un ghjovanu età, u zitellu pò cunfondà a facilmente l'imaghjini di l'eroi è di i villanu.

Ùn possite micca u zitellu "da a prughjettu"

Quandu u zitellu cresce, a mamma hà bisognu à amparà u figliolu da ellu stessu. A psicoluggìa di l'adulescente hè stata cuncessione di manera chì percive l'amore eccessivu di a mamma com'è un burden. Sì a mamma ti piaci à u zitellu troppu, hè difficiule per accede à e ragazze è à esse amici cun elli, perchè ella stessu senza avè mantenimentu chì a mamma hè sempre scalada in a so vita persunale. Allora si in a zitiddina rimettivu tutti i prublemi è anu per ellu è u babbu è a mamma, avete bisognu à spiegà u zitellu chì a mamma hè una donna è ghjera un giovane, perchè aiutavanu aiutà à a mamma è u rispettu, beni, mamma, a so volta, furnisce u figliolu l'oportunità di esse indipindenti è responsabbili di i so azzioni. Ancu s'è avete vede chì u figliolu hè errone, ùn avete micca bisognu di correggià sempre, salvu sia chì a situazione ùn hè micca critica. Hè un omu, è un omu hà bisognu à pudè correru i so sbagli, è ùn avè micca paura di i golfi di u destinu. Cusì, ùn importa ciò chì ùn vogliu micca u vostru figliolu, ùn pruvà micca di passà oghje, per ùn divintà una parte di a so raportu cù altri pirsuni è micca di forza per ellu entre a mamma è a sposa o mamma è l'amichi. Ricurdativi chì i carusmi chì e figliole sò sempre cura di crecerà infidatu è intimuritu, incapaci di edificà relazioni normali è uniscini à a sucetà.