L'effettu di l'attività solaria nantu à a salute umana

Cumu felice chì avemu in a zitiddina, ghjorni di sole di l'istati, u calore di u sole da a nostra pelle. E cumu ùn capisce micca quelli adulti strambi, chì dicenu qualcosa di "timpesti magnetichi solidi", "l'accolta solitaria aumentada", u periculu di sesta, u prublema di mette nantu à un capu è in generale annantu à l'ombra da u sole di u sole. Quandu u tempu passa, avemu aprutu più nantu à u mondu chì ci hè digià vicinu, è u sole, praticamenti, ùn ferma solu un spaziu luminoso in u celu u celu, chì sviluppau un momentu chì hè cusì dolce per dorme, è fughje da l'orizzonte à u mumentu stessu quandu u ghjocu hè in pienu . Oghje, parleremu di l'effettu di l'attività solaria nantu à a salute umana.

U soli pare una diversità distinta per noi: ùn hè micca una specia, ma un grandi (cun ​​un diametru di 1,5 milioni di chilò) esfera di gas, cum'è un rigatu di gasu ghjigantescu à una distanza di più di 150 miliuna di chilometri, di duvemu postu chì anu rializazioni endemucchiuzzi endemichi. Sottu infruenza di tutti questi riazzione, tutta a cosa di u soli murite, bubbles è genere un corpu di particelli assai difetti, campi magnetichi, radiazzii - tuttu chiddu chì i scientisti chjamati "u ventu solidu". A vilicità di u ventu hè sempre diferenziu - quandu durante 3-4 ghjorni, è quandu hè un ghjornu, ci hè ghjucatu à noi, è cundottà cun noi a luminu visibili, infrared è ultraviolet, è influenzonu a certa manera a nostra salute è a salute generale.

Sunlight (visibile per noi parte di a radiazione d'onda longa) ùn ci hè micca solu per vede l'oggetti è di navigà in u spaziu, ma hè ancu sensatu da a nostra pelle in forma d'un effettu termale. Se ùn protettanu a pelle in u tempu, avemu un soli. E sottu a influenza di a radiazione infrared, i nostri vetba di sangue vanu, a respirazione dermal s'intensifica, u sangue tramezu a vente si passa più rapidamente è u processu di furmazione è l'absorzione di tutti i tipi di sustanzi biologichi attivi hè accelerata. Perchè l'irradiazione infrared hè spessu usata in u trattamentu di ogni tipu di malatie.

Ma a parti più attivu biologicu di u spettru sole hè a radiazione ultravialevule. Specialista si dividenu in questa classificazione in e trè pratiche: rai A, B è C. U terzu più periculate perchè hè l'UFS (ragi ultraviolet ra C), ma a capa di l'ozone di u nostru pienu ùn li micca permettenu esse stufi. Ma sottu a influenza di uva è u UVB (a prima è a seconda classa di ravi ultraviolet), a nostra vitamina D hè produta in a nostra pelle, è hè simplificatu micca di ottene a quantità necessaria per u nostru corpu senza l'aiutu di l'UVI - pocu di questu pò esse acquistatu da alimentariu . Dopu un ghjornu, u nostru corpu ci hè dettu 20-30 microgrammi di sta vitamina, è e toghji più ricchi di ova di polluli è l'oliu di pisci cuntene solo 3-8 microgrammi di vitamina D, 0,5 microni in un vetru di latti, è in altri alimentari è ancu menu. E senza vitamina D, ùn solu micca u livellu di calziu in a cachonda di sangue, è cumincià à "lavà" di u tessulu di u sangue, ma a glutena suprarrenale, di tiroidi è paratiroti, u metabolismu di colesterol è u nivellu generale di a prutezzione di u nostru sistema immune vi sarete cumprati.

Inoltre, sottu a influenza di a luz di u sole in u nostru corpu, cuminciamu a sviluppà endorfini, cusì influenzantemu à noi (beni, cumu si puderebbe tristu è scuraghjiti nantu à un ghjornu soleu, sopratuttu quandu avemu in vacanze è chì si stà tranquillamente nantu à a spiaggia?). E se stu radicali naturali solidu màggicu ùn hè micca abbastanza, avemu principiatu per agraru, a nostra rivolta nutiziosa è fisica è di salvezza, a resistenza à ogni furmazione di malatii diminuite, a ricuperazione rallente è u risicu di u dannu di u sistema musculoskeletore aumenta.

Ma ogni cosa hè bona in a moderazione, è per quessa, in u mondu mudernu, avemu assai più chjaru per fà l'irradiazione solaria in una soprappunzione più larga chì chjamà menu, è questu porta à l'effettu direttamentu contrariu. E, in u risultatu, in a perseguita di u solidu è u bellu attraversu di sunburn per un longu tempu è senza un equipatu protettive adattatu, pudete entra in un gruppu di risicamentu, è uttene un u tumore malignu nantu à a pelle, è l'exacerbamentu di l'endocrinu, o aggravamenti di e malatie cardiovascular.

Ma cum'è «u ventu solidu» ùn hè micca cunsideratu solu di a radiazione, ùn deveremu micca micca di u so cumpusitu più - u flussu di particelli magnetichi, l'anch'ella chjamata «tempesta magnetica». È se l'azzione di UFI hè largamente mitigata da a capa di l'ozone è l'ambienti di u pianeta, ùn anu micca avutu tali prutezzione di flussi magnetichi. Inoltre, i rifletti di u sole sò assai diversi, per ùn pudemu micca classificà unicamente tutti e timpeste magnetichi. Ci sò diffirenzii in a so forza è in u sviluppu di i prucessi individuali. Hè ciò chì si unisce, perchè hè a so influenza in u corpu umanu. Dopu à l'anni 1920, a data di l'effetti di e timpesti magnetichi è solidi nantu à a salute sò stati registrati è accumulate. È hè dettu chì u dirittu doppu a flare uveranu a cundizzioni di i pazienti pisanti (quandu a sera di u sole accolta a superficia di a Terra è cumincià à causà processi chì affecanu l'attività vitale di u corpu). Prima di tuttu, i malatie cardiovascular èranu identificati comu in a so crescente cù timpesti geomagnètici: i pazienti anu aumentatu a pressione arteriale, a freccia di l'infartamentu di miocardi aumentava, a freccia di u core era disturbatu.

Inoltre, duranti una timida magnetica, u riscu di nascita prematuri in e femine embarrassati aumenta, u numaru di accidenti è lesziassi aumenta, l'agility aggraviu è a reazione generale in e persone rallighja.

U soli hè a fonte di a vita in u nostru pianeta. Ma, in u stessu tempu, ùn hè micca innocu cum'è vulemu. E anchi si u so luce, u calore è l'energia sò a basa di a vita per i pianti, i animali è l'umani, avemu sempre bisognu di ricurdà di u so "marcu reverse", è teme nantu à a so prutezzione di l'effetti di e timpeste magnetichi è u ventu solidu. Avà sapè tuttu u circondu di l'effettu di l'attività solaria nantu à a salute umana.