Arnold Schwarzenegger hà teme u visitore à u museu di Madame Tussauds

Ùn puderebbe imagine quì sentimenti è emozioni suprana una persona chì si n'andò in u museu di figuri di cera, è insercione chì a famosa vignaghjola imparò vinutu à a vita. Fà chì Arnold Schwarzenegger era ancu interessatu di vede a riazione di Madame Tussauds i visitanti à i scultori di cera risultata. U famusu terminatore hè prestu prestu u so famosu héroe, appare in questu maquillaje in u museu di Hollywood.

À u primu, u "Arnie di ferro" passava per e carrughji di West Hollywood. L'attrucitu avvicinava a passari azzurru, pronunzianu a famosa frase

Venite cun mè, sè ùn vi vulete micca mori.

Allora "Terminator" visitò diversi buttreghi, selezziunate i lenti di ghjochi. Dopu avè cuncessu per un altru Terminator right in Hollywood Boulevard, Schwarzenegger hà insignonu à falla u dirittu a frase letturale "I'll Be Back".

Dopu u caminu, l'attore si n'andò à u museu di cera di a famosa Madame Tussaud, unni si firmò durante un'lu tempu in un locu illuminatu, facendu per esse unu di l'exhibiti. A nova figura era populari cun visitanti - era adattatu per a so fotografia. Ma solu à u momentu più cruciali, cum'è ùn hè micca difficiule d'avellu, u "mannequin" di cera attentatu di colpu si trasfurmassi in un veru roboticu da a famosa film. I visitori di l'esposizione fughjenu da l'eroi di u "Terminator" in teme. U video di u manifestazione d'Arnold hà avutu l'ultime notizia di molti critichi secular.

Schwarzenegger hè statu appiccicatu in u museu per a fine di carità

Un manifestazione in una cusì impegita hè statu difinitu solu per a publicità di l'estremità futura di a nova film "Terminator: Genesis". Arnold Schwarzenegger hà decisu di sustegnu unu di i fundazioni caritatevuli. Tutti i so avicinari è quelli chì amanu a pelicula "Terminator" anu invitatu à fà un accontu caritativu in u situ web di u funziu. A participazione in a campione di carità pò purtà appretendi à i participanti: visitate l'estremu mundiali di "Terminator: Genesis" cù Schwarzenegger, aftepati, selfie with actor, entrevista à Arnie nantu à a tapitula rossa di u premiere show, è ancu un travagliu pagatu cù l'accoddu in un hotel di 4 stelle in Los Angeles.