E Bunopeia è Ghjacobinia: cumu cultivà bè

Ci sò fiori chì si pò accustà da primavera à autunnale, mentri àutri, in contru - in u fretu di l'invernu. Ma questa pianta hà sappiutu tutte di tutti, perchè cun cura adattata, fiascanu quasi tutta l'annata. E Bunopeia è Ghjacobinia: cumu cultivà oghja u trasplante? A patria di u fornu biancu hè u truticu americanu. Circa 60 spezie di sta pianta sò cunnisciuti in natura. U nomu beluperone traduce cum'è "u puntu di una freccia" (grecu: belos - "arrow", regope - "point"). Fighjate à u so fiore aranciu brillanti: pareva una freccia, ùn hè micca?

Istruzzioni urgente
Beloperone hà specialmenti miu, questu hè u primu piantaggiu chì hè statu in u mo appartamentu. D 'ellu iniziu a mo passioni per fiori. Aghju cunsigliatu per un amicu, spiegatu chì per un bufuniverse in florista stà una pianta hè ghjustu - unpretentiu, bella è sempre in fiore.
Quandu sceglite un postu per un pappaghju bianca, ricordate chì questa era una pianta assai amuzione. L'annu sanu sia nantu à un locu assulanatu è luminosu, solu in a protecció estiva da u sole di u sole hè necessariu. Hè megliu per piacè un prugettu cù un foresta biancu nantu à i ventali meridiali, un balcuni versu u ventu chì face. A strada, l'illuminazione chì influene u culore di e cervpane: in l'ombra si desvane è in a luminosione brillanti sò più saturati.

L'umidità devini esse almenu u 80%. A pianta pò esse posta nantu à una palletta cù pebbles cruda. Spruisce a fiore da u tempu. In l'estiu, l'acqua abbundante, è in l'invernu, riduce l'acquessi, è ancu a temperatura di u cuntenutu (avissi da esse almenu 15 C).
Aduprà a primavera bianchina da a primavera à u vaghjimu oghje, è in l'invernu raramente - circa un ghjornu.
Comu necessariu, a pianta deve esse trasplante. U sustrato hè prestu à stu modu: pigliemu 2 spezii di fronda, 2 parte di turf, 1 parte di torba, 1 parte di l'humus è 1 parte di a rina. Se u periferu biancu anu crisciatu assai, a pezza si deve esse ligata più di quellu di u prelinu.
Hè pussibule propagarà un perrier bianco con semilla è cuttings. Preferiscenu l'ultimi - ogni primavera, aghjunghje i stufi stubby. Sò cunvenuti per piglià quandu u pudè, perchè a pianta hà crisciatu più decoru è megghiu ramificatu, ogni molla hà da esse severamente cut. Rutticciata in u sustegnu mutu, chì cogliu a casella cù una film. A temperatura hè mantinuta almenu 20 C. Se l'arrache era successu, circa un annu dopu, ci saranu fiori.

Nostri cunsiglii
Sì in l'invernu, u trempu biancu deve sulipuli foglie, hè pussibule chì a causa hè di a temperatura. Trasferisce a pianta à un locu fretu.
Assistite per l'umidità di l'aria. Sè troppu moisture, u Belopone pò avè a cumincià à culpisce i fiori - impighisce immediatamente a regola.
Sì i zucculi sò assai lignificati, a pianta ùn hè micca pussibile bè luminaria o una massa troppu a temperatura di l'ambienti. Trasferisce u fiore à un altru locu.
Sì i foglie fugliale è fate a ghjucazione, verificate s'ellu ci sò aranci in l'interneddi è nantu à i vignoli di a pianta. Sì ci hè - hè un aricchi spider. Assicuratevi di lavurà e foglie è u troncu cù una spugna soapie, poi arringe cù acqua cale, per esempiu cù una scatula. Ùn si scurdate di sprezzà periscetamenti a pianta per chì e such pesti ùn si ponenu micca.

Flower white whistle and Jacobinium: quantu crescenu in modu bè è à a temperatura di l'ambienti? Se avete acquistatu semi, ùn si ponu esse tastatu cù u pezzu, perchè perde rapidamente a so gjirma. Prima di ponae i pezzi, hè cunsigliatu di preparalli: sguassate di l'arillus - pappulente d'aranciu, chì hè furmatu à a fine di a summa, pudete ancu livaramente sguillà a cingola superiura da u schedariu d'unghie, dopu chì ci vole à mancià e manciari durante 48 ori in acqua calda (30-40 ° C) cù l'aghjunzione di fertilizzante (5-10 piu).
Avete fattu? Ora pudete cumenciu à atterenza. Sperate i pomi in una mezana insulata di terra è a sera virde (1: 2). Plantemu cusì chì una piccula parte di a sumente hè stata visibile nantu à a superficia. Mentri i sardi germinate, seguità chì u sustratu ùn ci hè fretu è a temperatura hè di circa 25 ° C. Sti prossimi di un mesi à un annu, ma spessu di 4 à 8 mesi. Quandu sò stati trè folla nantu à i rimèmini, fassi dispunìbuli in testi distinti. Cridendu di stu modu, a strelitzia fubbe di quattru anni.

Amparate un amicu novu
Vogliu dà cunsiglii da ciò chì vale averà prestu attitu, si decide di inizià una pianta chì ùn cunnosci micca.
Scuprite qualchissimu tipu di luci suits u vostru novu amicu verde. Dopu tuttu, no tutti i pianti cum'è u sole è a luci brillanti. Qualchidunu, per contrà, prefete una ombra o una faccia nordu. Ma ancu à u sole di u suldatu di u suldatu, hà spessu necessariu d'ombra da u sole di u sole. In vista di e caratteristiche di a pianta, determinate in anticipu u so postu in casa.
A temperatura di u cuntenutu di a pianta hè impurtante. Qualcuni cum'è freschita, l'altri, per contru, sò caliu. A maiò spessu in tempi diffirenti di u crescente, a temperatura di u so cuntenutu cambiani ancu. A magguranza in u periodu di invernu principià restu è anu bisognu di frizza. Ma micca tutti.

Pundu nantu à questu!
Scopre più nantu à e caratteristiche di rego, di a cumpusizioni di a terra, di fertilizazione. A maiò parte di e piante da regnu eccessivu pò ravagantà razzii, sviluppà e malatie, è da a siccità si cumincianu à marchjà. Doppu, assai, ma micca tutti! Altri, à u cuntrariu, prefè la sequanza o a humidità excessiva. A cumpusizioni di u soli hè ancu impurtante. Certi piaghji sò più adattati, per esempiu, di terra aricchia. E prima di furnisce i pianti, scunnisciamu chì tipu di fertilizzante hè megliu per elli, è ancu quì l'epichi chì hè necessariu di fertilizà. Cusì, videndu una bella florente nantu à u pacchettu, ùn hè micca pricatu di purtalla à a casa immediatamenti. Studii prima i funziunalità di cura.

Cunnisciamu u Jacobin bè
U Ghjacobbu hà tali funziunalità - ùn hè micca riceve à sparà i rimisimi finu à ghjugni à a so altezza massima.
È ella cresce in casa à 1,5 metri! Quale hè chì ùn vole micca cambià u so bassu naturale è falla scena? Ci hè un modu tali! Quandu u zucchero di a Jacobinia hà ravitatu è si andò in u crescita, avemu bisognu immediatamenti da formà a corona di sta bellezza. U primu podaraghju aghju fattu à una altitudine di 10-15 cm, è quandu i spesi sucerti laterali si sviluppà, aghju pigliatu un terzu paru di foglie. Cusì aghju cumu mi staduce cun ogni prucessu. Duranti u primu annu, solu quì da quattru sappi vivi. Allora aghju aspettu per l'inguernu, è in a prima primavera cuntinueghja: pruning, pricking, etc. Questu hè cumu l'arbulu crece più è più splendido da annu à annu, chì dà più è dispusizione. È quand'elli sò tutti coperto cù fiori - a bellezza hè indescribable!

Una pignata ùn hè micca una dicurazione simplici!
No tantu tempu un amicu venutu à mè cun una questa nantu à quale pote megliu trasplantà a pianta. Hè statu presentatu per ella, è hà da fà un trasplante per a prima volta.
Pensu chì una question - quale unu di sceglie i platti per una fioritura - nasce in parechji. Vi daraghju cunsiglii utili.
Attenti à i mura di u pome. Anu deve esse lasciatu è lasciatu, senza avelli è dispiacenzi. Aghjustici, da stu pezzu, hè assai più faciule d'eliminà una pianta durante u trasplante, in particulare se l'arvulu di a Terra si cunglinda cù e razzi.
U materiale da quale u pignolu hè fatta hè ancu impurtante. Da e pruprietà di u materiale, a funzione di regnu da pianta pò dependu. Per esempiu, ciuchji di bagnu bagnu bagnu sò poroso è anu una bona permeabilità di l'aire, a versioni di metalli o di porcellana. U moltu più adattatu di a pignatta - quandu a larghezza di u topoianu accunsente cù a so altezza è u fondu ùn hè micca ristretta. Ma si u pignattu hè fattu di un materiale non poru (metalli, porcellana, paper pressatu), a cima di u pome u più grande di l'altura. Hè assai impurtante di avè un burcu di drenagiu, è se u pignolu hè grande, pò esse diversi.