E maiò eleganti di tutti i tempi

Ogni sposa briganne di un vestitu di i più belli, ùn piace à tutti l'altri, e bride sò più ricchi anu cumandatu i so vistimenti di i couturiers più famosi chì a facenu i figlioli più eleganti di tutti i tempi.

In ogni momentu, u primu squeak di moda era elegance. Mi piace à nutà chì ogni sposa in u so modu hè elegante è bella, ma micca ogni sposa fate di esse chjamata a più elegante in l'edizione popular Conde Nast Brides, chì aghjunghjava i sposi più eleganti di tutti i tempi. E maiò eleganti di tutti i sposi sò Grace Kelly, chì a festa hè stata aduprata in u 1956. Vogliu micca fà scurdà di l'autore di l'òpera prima di u vestitu di vestitu da Oscar de la Rento, chì hà criatu per a so una figura integrale da u centru à u toe, chì solu ponu paragunate cù l'imaghja di a riggina.

Appressu in a nomina "E maiò eleganti di tutti i tempi" - Nicole Kidman. Un bonu vestitutu di vestiti d'ivori, solu sottusicate a dignità è l'eleganza di a diva di Hollywood.

U terzu postu entre a nomina "A sposa più elegante" hè stata presa da Jackie Onassis, chì hà vistitu da Valentinu. U quartu locu in u cantante di l'America Rosa. Solu in quintu pianu era a Principessa Diana, chì si maritò in 1981 in un vestitu bordatu cù pietre preziosi, chì era l'autori David è Elizabeth Emmanuel.

A secunna edizzioni di a rivista Conde Nast Brides hè attribuita à Cathy Price, cunnisciutu ancu Jordan. U vestitivu rosatu, chì avia un trenu cù una durata di 775 metri è era brodate cù stivelli Swarovski. Hè aiutatu à piglià u sestu postu in u ranking - a sposa di tutti i tempi. L'autore di questu edizione hè Isabella Christensen. U seguitu à a lista di "Elegant Brides" hè Dita von Teese, chì si maritò cù Merlin Manson, vistutu di un vistitu purpura in sangue, chì l'autore di l'era l'addevu di mudelismu Vivienne Westwood.

Allora u tabbullu editorali hà noteu l'elegà di i vistimenti di Avril Lavigne, Victoria Beckham, Renee Zellweger. Included in u ranking di a rivista è l'armata Bianchi Jagger, l'autore - Yves Saint Laurent, chì diffède da tutti i vestiti di u vestitu chì ùn era micca un vestitu à tuttu, ma un solu trouser suitale. U mo PR, cumu si puderanu esse dichjaratu in a società moderna, aghjunghjenu solu à l'excitazione di tuttu ciò chì succede à a casale di Bianca Jagger è u capimacherà di Rolling Stones Mick Jagger in u 1971. Inoltre, u vestitu di a sposa di a Principessa Margaret, chì l'autore era Norman Hartnett, ùn si stalla senza cura. A strada, hè dettu chì solu pocu fà Katie Holmes pruvò à stu vestitu di casamento, l'attrìzia hà sempri vistutu per a celebrazione di casate cù Tom Cruise.

Di sicuru, no tutti ei bride eleganti è i so vestiti di u casu unicu sò deskritti in a nfurmazzioni spiegata supra, ma mi piace di furnisce à u fondu a tavola qualificata offruta da u ripertorii editurali di a magazin Conde Nast Brides.

Tabulazione di qualità:

1st place - Grace Kelly, matrimonio - April 1956.

2 ° postu - Nicole Kidman - June 2006.

3u postu - Jackie Onassis - settembre 1953.

4 ° - Rossa - Gennaio 2006.

5th - Princess Diana - Luglio 1981.

U 6 - Dita von Teese (Dicembre di u 2005).

7a - Victoria Beckham (ghjugnu di u 1999);

U 8 - Carolyn Bessett-Kennedy (ghjugnu di u 1996);

9 - Ghjurdanu (settembre di u 2005);

U 10 è Gemma Kidd (ghjugnu 2005);

11 - Avril Lavigne (ghjugnu 2006);

U 12 - Bianca Jagger (maghju 1971);

U 13 era Renee Zellweger (maghju 2005);

14 Kathy Inghilterra (ghjugnu 2006);

15 Ines Sastre (aprile 2006);

16u Marilyn Monroe (ghjennaghju di u 1954);

17 Gwen Stefani (settembre 2002);

18th Liberty Ross (settembre 2003);

19a Sarah Armstrong-Jones (ghjennaghju di u 1994);

U 20 Jodi Kidd (uttobre di u 2005).

Hè tutti quelli chì pigghiaru i lochi piazze in a classificazione di a rivista Count Nast Brides "E maiò eleganti di tutti i tempi".