Propiu pion production

Consiglii è raccordji per u cultivo di pioni è cura per elli.
Se vulete decorate u vostru giardinu cù cinghje grandi fiori chì cresce nantu à u canteffu per parechji anni, scelte pesoni. Sò stati differenti in u culore è a forma di fiori, ma in ogni casu, ùn avete micca piglià bè cura di u lettu di fiore è solu in ocasioni durmiti prucedure standard di cura.

Li peonii sò cunnisciuti da l'epica di i grechi antichi, chì l'usà micca solu com'è una pianta ornamental, ma ancu per u trattamentu di e malatie. Hè stata creu chì aiutanu à u trattamentu di l'epilepsia è i disordini di u sistema nervu, è u perli da i fiori erani purtati com'è amuleto.

Cundite Correzione è Ripuduzzioni

Hè a più faciule per plantà novi peonii à dividendu un arbulu esistenti. Per questu scopu, i pianti chì sò trè à quattru anni sò ideali, ma hè ancu megliu à truvà arbusti di sei anni. Hannu un sistema radicali più longu cù i ghjovani rimjiet.

Per sapè sicurissimu chì si pò uttarà, arbureti di a pianta è a razza à a fini d'aostu o di prima settembre. Duranti stu pirìudu, ci eranu giardini, è i radichi cuminciaru à preparalli l'inguernu, furtificatu in u locu è hà permessu novi rivistuti. Pudete scopre peonii in a primavera, ma a probabilità chì a pianta arradicheghja hè assai pocu.

U postu di u trasplastivu deve esse elettu scritta bè è preparatu in anticipu per i novi plantes. Cignite un pirtusore è in qualchi simane, aghjunghje l'humus, a turba, un fogghiu di biduevule o una cullizzioni di vitruolatu di u vitrughju.

Cunnisciamu fruttu di i peonii è fassi cura di elli

U lettu di fugliali ùn deve esse micca bè luminatu ma apertu à a circulazione d'aire moderatu. Sì si sò in l'ombra assai, ùn puderete micca esce per una fioritura. Spessu, ùn anu micca bisognu di riversazione, ma ogni volta avete bisognu à vintu o tri chilò di acqua à a temperatura di l'ambienti sottu à ogni casu. Dopu à quessa, u territoriu hè allughjatu. Allora l'acqua acquistà accurtamenti u sistema di e razzi è dà a forza di a pianta.

U prucessu principalu per a cura di i peonii si trova in u vaghjimu. I vignaghjoli di a pianta deve esse cutatu à u livellu cù u pianu, è i vechji vignaghjoli per cremà. I rutti di ogni insetu scuzzulate bè sprinkle with earth, ma micca coperta: elli si intolleranu tuttu inverndu.

Trasplante di colore

Cù l'scelta bona di un situ, peonii ponu crescenu è fioru in un locu durante vint'anni. Ma per ùn perdà micca dopu un pezzu tantu, i pénonii anu ancu esse trasplante.

Malati è pesti

Peonii raramenti sò esposti à malatie o pesti. In ogni casu, se pò detectar grechissimo grisa o un mosaicu di foglie nantu à a pianta. In questu casu, aghjunghjenu immediatamente e foglie e foglie dani è sprinkle u restu di a pianta cù drogherie altu in cobre. Per esempiu preventivi, eseguisce stu prucedimentu prima di a furmazione di corpi, questu, in u primu pranzu.

À quelle campagnari sò attaccati da scapulai è furini. Sè avete avvistu chì i capi chì ùn sò micca stati culurati sò manghjati da i scarabeci di bronze, recicla è mani o sprughjenu l'arbureti cù fungicidi. In certu anormi si pò cunformà sottu à l'arburi. Hè assai difficiuli di scacciallu manualmente, ma questu ci vole à fà, postu chì l'insetti viranu l'integrità di u tarrenu in l'urighjini, è a pianta muriri.

Malgradu qualchì dificultate chì sò rari in i culturi di pioni, certamenti, di piacè l'ochju cù cose assai è cumprà u to giardinu cù un aroma agradable.

Leggi più: