Cumu scumpigghiari manciari di tè da a robba?

In a vita, nimu ùn hè immune à accidenti. Chì s'è vo vulete spiegà u tè, o avete qualcosa chì l'accattava in u feritu? E stava u globu di tè troppu in spiaghja spoiled su blusa predica? No, no, è micca novu! U tagliu di u tè si pò esse rimettutu da a robba, anchi si sò assai vecchi. Per questu hè abbastanza per seguità un cunsigliu simpaticu.

Per lavà a tela fora di vestiti

U tè spicchatu in tartimentu è e manchie chjaru ùn pò micca esse lavatu da ogni detergente. U sicretu secre chì si trova in u tannicu, chì ghjè in tè. Hè questa sustanzia chì hà un effettu persistenti di colore. Ùn hè micca sicretu chì certi cecchi utilize u tè cum'è un tinte di capelli naturali.

Prima di principià eliminà tàechi, scunnite quantu vechja hè. Di sicuru, se a specia hè assai fresca, aduprate da essa simplicità. Dunque, si avete subitu dopu à ottene una tacca nantu à u tela, lavate a cosa cù u calore, ancu cù una solu solu sapone minima, da chì a cuntaminazione sarà tranquillamente. Se u lavatu ùn hè micca pussibule nant'à u mumentu (di colpu si mette in una visita), pudete pudè rubà u locu cù u linu di cuttuni mannatu in sali di l'alkohol (u rapportu di l'alkohol à l'acqua hè 1: 2).

U tè spaziu, si metti nantu à u toghju, avete bisognu più prestu da spruvà cù u salinu di tavuletta - hè un assicurante sclusivo è si prumesse in u minimu di quelli di i pollutanti. Se a mancia hè vechja, ùn sarà micca pussibule di rimette da ellu cun facilmente. Ma quì l'aiutu serà da i conselli di u populu, assai di quali eranu usati da i nostri alminze.

Cumu scumpigghiari manciari di tè in biancu

A manera più faciule per sguassà u tè, è qualsiasi altre taglioli di e cose cumposti blanche. Quì ùn hà micca bisognu di vede chì u teatru ùn "micca troppu" è retarda a so ombra originale, perchè pò pudè usà senza alcunu lijia. Pigliate parechje manere di sfracerà un specje di tè da un cavallu:

1. Bleach

Comu chjaru esse cose, una leia chì hè abituata a usu hè adattatu. Solu hè necessariu di impiccà a cosa in quì per 30-40 minuti d'acordu cù l'urdinamentu. Dopu à quellu tempu, lavenu cum'è solitu. Sì a mancia ùn hè micca vechja, quandu si pò passene da fà.

2. U zùcchulu di limonu o perossu di l'idrogenu

Pudete fà più facilità è utilizate un blanoregenu naturale, cum'è u zadellu di limonu (pudete reemplazarni l'acidu cítrico diluitu). Avete bisognu à un pezzu di lana di cuttuni è frettu cura di u locu di a specia. In quantu chì u contaminanti deve esse cambiatu. Invece di u zucchero di limonu, pudete aduprà u 3% di l'acqua di l'acqua perògnu, chì hè sicuru alcunu dispunibile in ogni dispusitivu di medicina di casa. Ùn vi scurdate di lavagna l'articulu in u calde acqua dopu l'azzioni.

3. Glicerina

U mudellu di "avana". Pigliate a pure glicerina (vindutu in una farmacevule) è un pocu calore. Appuntamentu à u spaziu di u locu è surtite 15 minuti. Quandu u tempu si esce, lavate a cosa in una solu suluzione calza è secca. Per rinfurzà l'effettu, pudete dilucerà a glicerina in l'ammonia (basatu nantu à 2 cullenette per 0.5 cuisson di l'alcohol)

4. A risposta di iosimu sulfite di sodiu o à l'oxalic acid

Sì i mètudi precu avete micca aiutu è a tacca ancu stagiela nantu à a vostra blusa preferita, da quì hè l'ora di utilizà "artilleria pisanti". L'acidu oxychale è l'hypo-sulphite di sodium sò un medio excelente per a batta ancu i manchje più persistente. Convaziate micca, chì ùn hè micca scopu di eliminà manichi solu da tè bianchi. Per i cose culore, stu metudu ùn pò micca esse usate.


Procedimentu:

Stu metudu hè assai efficace è aiuta à fà guadà quasi qualchi, maniche di età è difficili.

Cumu scumpigghiari manciari di u tè in tela colore

Parechje persone pensanu chì, cù un tela di colore, eliminà una tina hè assai più cumplicata chì una unita. In fattu, questu hè micca cusì. Solu necessariu di sceglie u metuu correttu, per ùn fà per danalli u tela è di ùn spòglie u colore. U mezu internaziunale più famosa per sguassà i tàzzi di i prudutti di culore sò l'acitu cunzistenti è a solu di borax.

1. Vinagre da tè

Uccidinastri di culore pò esse facilemente limpiatu da e maniche di tè, se li l'arrimbanu in acqua fredda cù l'aghjunzione di l'acitu di tavuletta. L'abissu di questu mètudu hè chì ùn solu ùn aiuta in a lotta contru l'old pollution.

2. Soluzione di boru 10%

Un metudu perfetta per quelli casi chì a mancia hè digià vera. Prima, u situ di contaminazione si sdischisce cù un swab di cotto dipped in una solu di 10%. Allora, una suluzione di l'acidu citrique hè aplicatu à u spaziu di spaziu (u rapportu di l'acidità à l'acqua hè di 20 à 1), è aghjunghjenu una salata, chì fate a tela. Dopu à 5-7 minuti, a cosa hè lavata in acqua fria, è poi hè lavatu in u modu d'abitudine.

Utili cunsiglii per sguassà tacchi

Cusì, è finu à l'ultima uni pochi cunsiglii utili à cume manipule u manutenzione di u tissue:

Comu pudete vede, pudete saccà l'orizazioni da u tè, ancu cù l'aiutu di l'uttene cunvinzione, perchè ùn sia scuntatu si u vostru piacevule preferitu sottumessu, perchè l'usu di sti metudi, pudete turnà in un aspettu neat.