Donne, pigliate i curaghji!

Varicotizita hè una malatìa "femina", cum'è l'studii amparanu chì e femine sighinu dui volte di l'omi. A maiò spessu, a varicosa hè quellu di a donna chì sò furzati à passà a maiò parte di u ghjornu nantu à i so pedi. Varica hè una maladie assai insidiosa è periculosa. Donne, pigliate i curaghji!

I medichi distinguish varius veins e varicesi, ùn cunfundanu micca e dui malati, cumu si manifestanu in modu diffirenti è esigenle diverse trattamenti. Varicesi sò spessu trasmessi da eterna, è pò ancu esse cunduzzione da eterna è malatii di vini è arteriasi.

Sì avete i seguenti sintomi, cum'è a fatigue muscular, pesitori in i gammi, crampsi è pene ardenti, avè bisognu d'avè bisognu di un duttore. Varicesi ùn pò micca esse ignorati. Sì ùn avete principiatu trattatu, a ghjente maladie varicesi sviluppassi in eczema, è i consecuenzii di l'eczema sò assai, assai dispiraghje è ancu lamentable.

Oghje sò assai mette di tratte di varicesi. U mètudu, chì hè bè per voi, serà ripresu da u vostru medico assistente. In questu, serà guidatu da u statu di e to vini è a vostra salute generale. Varicesi sò trattati da mèttici di ferulogichi o cirugia vascular.

Se a malatia si trova in a so puntuale iniziale, dopu e medie di compressione speciale pò trattà perfetta. Se a maladie hè cuminciata, l'altri pratichi di a lotta s'utilice: i sclerosants, laser therapy è lesziosi laser sò aplicati in i spazii influenti di e vini cun l'aiutu di e freti di radiu (questa prucedura ùn deve micca cicati fegli in a pelle). Solu solu in casi particularità hè una operazione necessaria. Ma s'ellu parechji anni, tali operazioni in e vini erani cunsigliati cum'è summamente cumpletu è periculosi, ora ùn pudere micca preoccupatu di a salute, postu chì cù l'utilizazione di l'ultime equipement, u paci chì pò esce à i so pedi quarchi minuti dopu l'operazione.

A gente dice chì a varicosa hè assai trattatu cù sanguisichi. Questa ùn hè micca una vera stima. Iè, induve, leeches pò aiutà à una persona cun un diagnòsticu di trombophlebitis, ma sò impotentate di varicesu. L'accionamentu di a sangu hè ridutta solu à u fattu chì introducesa in u sangue un sustitutu speciale - hirudin, chì diluta u sangue, ma sta sustegnu ùn pò micca guariscenze a vina stessu. U minus di trattamentu cù leeches hè chì nantu à u situ di u muzzicu di leech hè una cicculata cicatrizina longa.

U megliu modu per evità a malatia hè a prevenzione. I mani principali di prevene i varicesi: una carica uniforme nantu à e so pezzi tutta l'annu. Se tenete un travagliu sedentariu, in u vostru tempu liberu, run, do dances, cammina, natà. Sì stendu a maiò parte di u ghjornu di u ghjornu, dopu ogni mità ora, doe esercizii per i gammi - si pusate à pusà nantu à i vostri punteggio, aghjunse e tene, si sente per un tempu. Per assicurà chì e so vini sò sempre salutivi, pigliate una scossa di cuntrastu o fate un douche cuntrastante, finiscinu questu prucessu cù douche fred.

Ùn scurdate micca quì l'esame medica puntuale hè unu di i fatturi impurtanti in a salute di e to vini.

Per pudè aiutà à sè stessu è facilitate a sopra à e vini, ricordate i seguenti ricetti in casa per a salute di i vostri vini.

- Pigliate u 2u. l. scorcia d'avanguardia, pour le 300ml d'acqua. Culore nantu à u focu linu per mezu di una ora. Allora falla u calchinu di brou per un'altra mitallu ora, strain. Questu caldu ci vole à fà 2 volte à ghjornu 15 minuti prima di pranzi. Dosi unica - un quartu di u vetru. U cursu di trattamentu hè 2 mesi.

- Pigliate 1 pocu di cucumu è l'impiarete cù 1 litru di sèdicu. Boil, pour l'ampolla termale è lasciate durante 6 ore. Pigliate u calchinu cù u cuttuni è a gasa, attache à u spaziatu di a vina è u bandage, cum'è una cumpressa. A cumpressa hè fatta di ogni ghjornu à a notte per 2 simane.

- Tagliate u tomate u fette in fette fino, aghjunghje un pocu fette à l'area di a vina è u fasciu cum'è un cumpressu. Dopu à 4 ore, a cumpressa deve esse rimpiazzata da un altru, frescu. U cursu di trattamentu - 3 mesi, compressa deve esse fatta almenu 2 volte à u ghjornu, è se puderete, pudete ancu più.

Avete a cura di e so gemme è sia salutare!