L'outerwear donna di u novu tempu d'invernu

E zitelli chì seguitanu u mondu di a moda puderia avè sempre avà chì i vistimenti di a donna di partitu "l'invernu 2012", invece, s'assumiglia à u vestitariu di a generazione maiò: moms è grandmuti. Ma u fattu in no way spoilsi novi racolti di l'outerweari di e donne, ma, per contru, porta un certu capu. I prughjetti prufessiunale anu decisu di piglià com'è basa per i so cullezzione i tendenzi di a moda di l'anni sittanta o s seventies. L'historiadoru di a moda Vasiliev Alexander hà dettu chì quellu passatu hè diventatu u passatu, è da i vintini à i 90 anni. U fattu di sta stagione era u Karakul. A so buttrega di u cuncettu perfetta per u cuncegliu, capelli, collarini. U più populari issa hè u pilatu di culore, è ancu i peccatori longi. Roberta più altu per a donna di l'inguernu di u 2012 pò esse chjamatu cusì cumunu è funziunali. Circa u quaranta anni fà, un capelli a punizioni scritta in modu populari, hè o novu di moda. I maghi di Zalyhvatskie, finitu cù buttuni di metallu, tornonu dinò à u podju. I fur d'u pelu d'ovince era assai populari in l'anni settanta u 80 anni. Allora tutti i donne di a moda era in càmpuli, capelli di pelle, cappelli-kubankah da pelli di colti di l'Asia Centrale. Ma dopu un pocu tempu l'agiotage s'eddi l'appena. In ogni ghjornu, in l'inviu di questu annu, una ropa di st'ragine, decorata cù l'ornamenti originali, hà tornatu novu. I disinfettori prisentanu assai mudeli in grigia, serenità negra è tranquilla. Nesci pò cunsiderà guardà i prudutti mudelli di mostra, ritratti di quelli chì anu stati prupostu à u publicu. Raskleshhennye. Furmaglii in là di l'exquisite tene sò un hymn di bellezza, feminità, magnificenza. A pelle per raggiuni dùie titti sò ideali per caminari nantu à e carrughji di a cità, i cullezioni includenu ancu culani astragrani in capanni finta, capelli luxurii allungati è altre mudelli.

A cullezzione di l'invernu 2012 hè duminatu da tonalità scura, naturali. Ma i dilettanti dilujà li cù culori brillanti. Vulete esse glamorous? Allora vale averaghju cullà un capeddu culuritu - una di l'idee profonda di l'anni ottanta. Quì, luminosu currisponde à a ultramodalità. I creati di sta tendenza ùn anu micca sparitu a cullezzione di luminosità, hà inventatu maravigliosamente modelli belli, disinni nantu à creazioni esigenti. Hè vale a vedere i transizzioni mudi di a degradazione, u melange di culore, l'ornamentu multicolore.

Stile militare da u podju ùn vene micca di dui staghjoni, stu stilu hè custruitu u roba in ghjuvantù a donna in parechji impresi muderni. I buttuni di u metallu nantu à i chaquetas ponenu e donne un stile forte, perch'elli ci vulandaranu cumminienti cun drampine e tissuti. In questa stagione, a combinazione ottimista di u cuntrastu ùn sò micca solu solu di culore, ma ancu in furmatu.

In l'anni di l'anni di anni, l'uguale hè u simbulu di i curnici di moda. Piele (Nappalan), suede (Krek), "capelli" di capelli d'alive di pezzi constantemente flashed on the shows of the top women's clothing. Oghji, i diseggiani prupone una versione longa di u biancu, o rossu rossu. Hè ricumandemu per escollerà stili cun un cinturinu, drittu, breasted, cun un corpu simili di daflkot. I prudutti di u curtu ùn pò micca, di sicuru, chjamatu a sera, hè megliu l'impresa di ogni ghjurnata di una donna affari encantadora.

L'attuduzzu 2012 hè rapprisintatu da i tendenzi di u XXesimu seculu, pò esse chjamatu speciale per i roba di a donna. Un tali parechje retrospetu in una cullizzioni ùn era micca. I pruduttori di u moda anu decisu di riflettà a cunnessione speziale intrepaque trà i ghjinirazioni per chì a mamma ùn pudia esce à a so figliola ch'elli eranu tenenu stu stemma incù altre stivali. I giovani puderebbe vede i modi di maghjine di i decenni passati è vede in elli i tendini di moda.