Cumu si sapere? Amore o inganne?

L'omu hè una spezia biologica di sviluppu, è l'evoluzione ùn hà micca persu. Cù u passaggiu di un grande quantità di tempu, cambiò assai, partutu da i so avversi animali, hà avutu i so proprii mudili è valurizazioni spirituali, da a quali a relazioni trà i sessi sò furmati.

Cù u sistema primitivu com'è tali, l'amore ùn esistia micca in l'urìgine di e relazioni, entre elle ùn era furmatu più cà u desideriu di procreation, chì si manifisteghja in tutti l'animali biologichi di u nostru pianeta. Questu attrazzioni fisica hè stata basatu nantu à l'instinti simplici di paternità è di maternità. Ogni persone spressione i so sentimenti in modu diversu, ma cumu per scopre: l'amore o l'ingannimentu?

Cumu a definizione di u cuncettu di l'amore ùn esiste in cuntrastu cù u cuncettu di inganne. L'amuri hè di varii diffirenti, da quellu chì tutti avemu tutta a nostra vita - maternale, per amà u nostru paese, ma a forma più forte e bella di l'amore, sicuru, hè l'amore trà dui amanti. Stu tipu d'amore ci pudemu discrivinu com'è un tipu di affettu forte, una passioni chì impera loca, experienti, è cura per a siconda persona di questu affari di doppia è ancu impurtante.

À u listessu tempu, avemu nutatu chì a persona chì amiamo in u mondu hè a parte chì illeghje à u nostru modu, ancu in disputi, pruvate micca di fà offensione uni à l'altri è di megliu u nostru paura chì per continuà a godiri questi rilazioni in vicinu à a nostra amava unu, accettendu l'amore è u prigante l'ingannimentu. Oghje, prima di tali amuri, sintemu un sensu chì certi di noi crede in modu di manera amica. Stu sensu si chjamava amuri, pò "chjudarà" a nostra testa, privà a mente, pò esse diventate com'è i zitelli è ùn capiscenu micca cusì perchè ùn averemu micca nantu à u nostru cumpurtamentu, ùn importa micca i pinsamenti d'altri, ùn avemu generalmente nuddu più interessatu, salvu una omu, perchè noi chì semu stati purtate. Inoltre, in l'amatori è l'amuri ùn ci hè nisuna parolla cum'è i, si indiendu chì a so unione amata solu dicenu - WE.

U sicondu tipu d'amore trà dui persone pò esse chjamatu amori sessuale. In ella, unu di i partiti pò veramente amori, cusì appassiunatu è irrepressibile, starnitu in i so sentimenti, è questu sarà un veru amori per ella, mentri u sicondu cumpagnu vedi micca in ellu micca più ch'è l'ughjettu di u desideriu sexuale è cunsulazione di i so bè.

Hè un amori di u sicondu socie pò ancu micca chjamatu nunda più di una falare, una falare di relazioni, ma à u principiu hè bisognu di sapè precisamente chè l'amori o l'ingannimentu per ùn esse micca sbagliatu. In quessi relazioni, u secondatu ùn hà micca appiccicatu à u so cumpagnu, cum'è regula, ùn a cura micca, da e grande, quale hè cun ellu. Mentre era una persona veramente amanti, u cumpurtamentu di a so mezza metulanu, perchè ùn pudere micca strangle l'amore o sughjutu in ellu hè una persona è a cumprinsenza di questu, hè u so sentimentu, è micca un meccanicu chì hè facilmente cuntrullatu da i mezu di certi palisati. In quelli rilazioni, disposti intriga, com'è u risultatu di quale ci sò aghju averebbe scappatu per un tempu assai, postu chì hè difficiuli per una persona per a ricunniscenza a linia di l'amore è l'falendu.

In relazioni trà e persone, ùn pò esse cumuni è à primu vistimentu, ma dinò ancu di qualchì volta un pianu di riflessione. Perchè ciò chì ci sò dettu in a rapportu? U mutivu principalu per questa hè chì una persona hà paura di voi, qualcosa di dilli, questu hè pussibule, perchè degnu, perchè l'amè, ed èiu. Hè scrittu solu di i cunsiquenzi di questu, ma di passà à stu passu impurtante, ùn pensa ancu chì un mètudu di svià di una situazione difficili ùn ponu nunda più di l'abitudine di incarnà a so persona. Oghje ùn hà micca dettu chì hà caminatu un pezzu cù u so amicu, dumane per esempiu, ciò chì era fatta di fà, qualcunu di scuntrà è cusì in un paru di ghjorni ùn deve micca esse ch'ella stava bevanda cafè in un restaurant cù un novu amicu, poi andò à a so casa. Iè, hè tutale di astratti, ma eventualmente hà purtatu à u tradimentu è cum'è cunclusione à a rupture of relazioni. Certu, perchè pussibile di parlà di l'omi, l'ingannimentu hè qualcosa - chì cuncede necessà à cummattiri in i primi stadi di a so aspettu, scorri un scogli sucio da a vostra rilazione. Hè megliu dicu a verità, sì, vi disputarvi un pocu, disputa, ma senza questu, è a rilazioni ùn hè nunda, a ghjente disputa, s'ellu si amanu à l'altri, è si cunciliatevanu. In i situazioni più difficuli, unu ùn deve dumane un amicu o cunniscenza, ùn importa ciò chì vo avete a ghjustu, deve sceglie per voi stessu, è esse rispunsevule per a vostra scelta, quantu devi esse tene. Solu ricordati chì vi fate una trapetta - arriccò à novu, dunque hè assai impurtante per sapè chì u feritu è ​​l'amore sò dui cose cumplicanti.

Ogni omu pò campà senza l'amore, ma a tali persona ùn perderà micca assai, ellu perderà tuttu. Ùn pò micca sentitu chì ellu hà bisognu di qualchissia, chì qualcunu ci preoccupa cun ellu è aspetta; ellu ùn hà micca bisognu di sentu innanzu in relazione à una altra persona. Hè cum'è un omu chì ùn hà mai ricunnisciutu i fiori in a so vita, ùn hà micca vistu cumu una fiorta florente fascinate cù i so culori; ùn pudia amparà a musica, ùn ùn senti micca u cantu di primavera di i pani, ùn anu pussutu vede tutta a bellezza di a natura, campà a so vita grisa in vain.