Secrets of the appeal of Vivien Leigh

Hè stata cchiuci di centu anni da u nascita di a più grande attrice di u cinema mundiale, Vivien Leigh, chì ùn hè micca solu una legenda di u cinema, ma hè ancu un icone di stile! A bellezza è u talentu di l'attrice britannica cungrigata è l'elata micca solu i filmi è i telespettaturi, ma ancu critichi! Scarlett O'Hara da u ritrattu "Gone with the Wind", Ophelia in a pruduzzione di "Hamlet", Cleopatra da a cinta "César è Cleopatra" divintò i roles principali di l'stella!


Vivien hà sempri saputu da u so attratore, u so mondu sanu admirate a so bellezza immaculata! Unu di l'affirmazioni più famose di a stella sona cusì: "Ùn ci hè micca una donna fida - ùn sò solu e donne chì ùn sanu micca chì sò belli". E ella era tuttu bè, perchè noi chì simu, in u primu locu depende di a nostra propia valutazione di a nostra vita.

Malgradu à a so fragilità è di difendigenza, sempre hà righjuntu a ghjustificazione, per tutte e coste. Hà fattu un gran esforzzione per fà alcuni cumpagnu! Eppuru quasi sempri successore in questu. Dunque, era sempre u primu, sempre u megliu in tuttu! Ancu in i momenti più difficlii di a so vita, Vivienne ùn esciu mai un sensu sensu di l'umuri, perchè ella sempre hà cridutu in u vicariu è in ogni circustanza pudaria piglià l'aspettu positiu. Sempre era prestu per favur l'amici, anche ella stessu necessitava supportu in quellu tempu. Inoltre, grazia à u so talentu, puderia in ogni mumentu si move d'un altitudine à l'altru, utilizzendu espressioni faciale è u so amicu.

Vivien ùn anu mai avutu teme di a vichjàia. Sempre dicia: "Un veru attrìttu ùn ha micca teme l'età. I playi finu à 90 anni. "E questu cunsigliu duverebbe soccu micca solu da i stili di cinema, ma da e donne chjappi. L'attrenda sempre hà vistu, pruvatu d'esse prudutti è precisii, ma ricette di ricchezziali è truculi per a bellezza è a salvezza di a giovani ùn anu micca usu, tuttu quì era naturali.

Vivien puteva mette à l'omu. L'arma principale per l'incantu, hà utilizatu un stile chì accugliendu maghjicu micca solu per l'omi, ma ancu pè e donne. U culore di i so ochji ùn anu micca esse determinatu da ella. Qualchidunu dicianu chì era violeta, altri pinsamu chì era blu, blu è ancu esmeraldatu. Ma l'ombra di l'ochji sempre depende di u culore di u vestitu sceltu. U caratteristicu make-up per Vivienne hè stata: seguenti: arcu suttili, bagnatoglie beddi è ciuffiti contoured in forma di una luna, è lipsticke sempre hà vistutu-red o corale. Era nantu à l'ochji è a bocca chì hà fattu l'accentu principalu, ma ma chistu, u so cumpurtamentu sempre hà naturali. E ùn hà mai usatu blush o ombras.

Vivienne era sempre una brunetta brillanti. Sulu una sola volta in u 1951 pè a pelicula "Tram" Desire "hà apparevutu in un visor imprecisu per l'imaghjini, quandu travagliò i capeddi u pilu scuru, diventava una rubrica. Una funzione caracteristica in l'imagine di Vivienne era sempre rive à u so spalle, a faccia aperta massima è partante diretta. A bang ùn hà mai abbituata.

In più di una vita impeccable, Vivien avia un corpu in bonu. L'amava à tutti e persone, hà sunnutu d'esse amatu è crede in amore. L'attrenda hè sempre cazzo in amore senza memoria, amava appassiunatu è sensu. Hè amata ancu, hà amatu u capelli, u so corpu, a so ànima, u so caratteru, a so voce - hà amatu tuttu in ella è per quessa chì ùn hè mai riffesi disgrazia à ella stessa - bellissimo outfits, entretenimentu, flirting, qualcume di reste, documenti - tuttu ciò chì solu Qualchidunu, ancu una donna muderna, pò desiderate per ella!