Cantante Glukoza, biografia

Gucosa ... dolce girl.
A ragazza più soleu è sollurda nantu à u palcuscenicu di Glucose riciuneghja di u so avventurismu, a felicità di esse un figliolu in una falda è cumu crià i zitelli.

In cerca di aventura .
Cum'è un ziteddu, ùn eru crescente cun testa, saltonu l'scola, puderia sparghjera in modu sicuru à u panu da una panificazione. E hà sempre hà fattu amici cù i picciotti, explorendu cun elli all kinds of cellars and gateways. In generale, era un ghjocu speciatu in una falda. In principiu, iu, probabili, a stissa è restu. L'unicu cosa - ùn vogliu fà scapene più sò sopuli. È stà a so cumpagni.
Finu à daraghju, mi fuiu nantu à ghjets, hà sappiutu da un parch'acchientu da una altura di quattrum mila metri, pigliò un bungee, volse in un globu è in un stalin Yak-52. Avvi. Ancu nata cù i delfini. In ogni casu, ùn aghju pò esse micca permette l'estremu, cum'è prima. Perchè a mo vita hè appartente à i mo figlioli.
Bona noia.
I mo parenti ùn avianu micca tempu per educà. Mi scorducianu à spessu per a pantimediata, per ùn purificà e cose cun mè chì skidate a scola. Ma avà capitu chì m'attaccaru beni, ora sò sempre aduprà tuttu ciò ch'e aghju di mè, è aghju infurmatu à quelli chì ùn avete micca.
I mo parenti ca micca in quelli 90 anni difficili. Per l'educazione sò stati programatori, travagliavanu prima com'è genitori, chì turnonu micca innecessariu. E a mo mamma avia ancu a travagliu per un tempu cun u conductore. E bàsicamenti a mo educazione era abitata generale da a mo avutru. A me avanna m'hà inghjuttatu in mè amuzzu da a mo zitiddina. È ancu pensu chì tutti sò amassi.
Torna à a scola.
Stu piriu era assai divertitu per mè. A nostra classia era amici - nimu hà datu, se qualcunu di qualcunu avete molestatu. Avemu avutu una such una unione koe zinta di cinque persone, in u quali u figlioli prevalunu. À a scola, eru cunzidiratu in più un amicu, u mo ghjovvete, è solu à a dèca a classe mi fighjenu com'è una zitella. Duranti stu piriodu, ci era un veru scopu di scola, chì era cuntentu.
Produttore di vita.
Max Fadeyev hè, in generale, a prima persona prima di a mo vita. Perchè tuttu ciò ch'e aghju avà, hà creatu. Pinteia a mo vita. Mumentu m'hà strenghtu mi mumentu - ellu hà iniziatu immediatamente per parlà in a mo lingua, in tarmini ugualmente. Hè un omu di strada.
Ùn sò micca un coward, ma mi scantu.
Vuliu i pupularità, ma averu temutu. Probabilmente, sò una persona creativa è avutu l'attinenza, u ricunniscenza. È quandu aghju ricivutu una offerta per travaglià, aghju avutu immediatamente. Per un annu sanu, mi furmò Max Fadeev: Purtate, cenni, hà ballatu. Aghju registratu u mo primu cassette per sette ghjorni. Aviu scantatu di scappà nantu à u palcuscenicu, è a prima volta duvite fà cumparisce davanti à u publicu in a "Olimpica", è ci era vintimila mila spettaturi. I mo ghjinochji eranu stirmidiati, ma Max disse: "Ùn si scherza, andò!" E sti paroli fici addivintatu praticà.
Appena!
Sò cunziddiratu una persona cun un temperatu facili. Ma ci sò parechje quandu duvete spiegariate qualcosa di rigghizza. Per esempiu, quandu aghju vede impudenza, simpatica, è ùn sò micca impeditu. Puderaghju dì, pudete gridà, mette una persona in locu. In a mo zitiddina, era ancu insolente. I, per esempiu, ùn tocca mai un stranieri, ancu s'ellu hè in u mo articulu di cumpagnu. Pruvanu a resolviri tutte e prublemi.
U mo amicu.
Ùn avete micca assai amici. Ci sò neri, amici, chì mi piace. E donne, mi pari, in principiu più natura envidia. Pareci simpatìscenu cun voi, ma si sò cuntenti di u core.
A donna hè un gattu.
Sò prubabilmente un sorte di madre-tigresse. À ogni mumentu, fate presu cù un membru di a mo famiglia per aiutà. Ma ùn sò micca una maestru. Mi piace di coperà u tavulinu, decurbe a casa, puderaghju lavare, lavare, ma ùn puderebbe coccu. Avete un cuciunioru in casa. Pensu chì una donna hè stata amata. Sò una persona romantica. Quandu vegu felice felice, sò cuntentu, sughjettu è gudiri di vita.