Educazione fisica per i mariti novi

U nàvolu hè già intrutu oltre, è i lattini extra ùn vulianu micca sparisce. Per e donni ghjovani, sti "gravidenza" libera creanu assai prublemi è discomfort. Dopu tuttu, ogni ragazza vole esse assai impressiunanti è raffinati à ogni mumentu. Hè per quessa chì una lotta di ghjovani ghjovani, immediatamenti dopu à dà nascita, anu da pudè ritruverà e so vie forme à i so corpi. Ma, sfurtunatamenti, no tutti fate successu. È a furmazione fisica rinfurzata, u furmazione, esse eterna dieti, più spessu ch'è micca, ùn sò micca solu cunclusivi. Or, ancu in generale, dannu a salute di e mamma chì ùn anu micca ricuperatu da aduprate da u nascita. Per quessa, e donne anu seguitu à guardà a so riflessione in u spaziu cù a listessa dissimulazione è disgust e indignant à a so siluella perfetta. Ma a dispirazioni hè sempre valuta. In particulari in questa situazione. Ricurdate chì per rinvià una figura à i paràmetri antichi hè una cosa reale è micca cusì difícil. A principal hè quì hè un avvicinamentu curretta è moderatu, a patience è a durabilità. E plus to everything, and your strong desire to regain your former condition. Prima di tuttu, in questu casu, ùn hè micca una dieta hè necessita, ma una cultura fisica propria scelta. A so educazione fìsica per i matri ùn devenu esse seguru per a so salute, ma à u listessu tempu dà risultati pusitivi. Dunque, in u quadru di u nostru filu di u ghjornu, chì hè chjamatu "Educazione Fisica per i Mamagiani", pruvamu da sapè chì esercizii fisici sò i più efficace e sicuru per una ghjovana mamma.

In a nostra educazione fisica per i mariti novi, ci sò eserciziu specialu per rinfurzà i musculi di u pettu, i malati è, più importantemente, l'abdomen è nucali. Queste esercizii sò assai simplicitati è faciuli per i mammi. Per quessa, ùn devenu esse speciale tempu assignatu per elli, chì hè tantu mancanti si avete un zitillùcciu in i vostri mani, o ancu più più, perchè si visitate un fitness center o instalazione sportiu speciale per i mariti novi. Per fà esse sfurtunati sperimentati, ùn pò micca esse distractatu da u to babbu, ma solu mentre cammina o ghjucanu cun ellu. Ma l'attirassi: prima di cumincià à fà esse attività solu, avete bisognu di cunsultà u vostru duttore è di esicuzioni cun ellu quandu pudete principià usà l'esercitazioni fìsica per i ghjovani omi è cù chì intensità vò a pena persiendu. Questu hè dovutu à u fattu chì pudete avè cù circunstanze individuali speciale (per esempiu, cesarean section), in u quale hè cunsigliatu per esercitassi fisici supplementari o abbandunarà parechje alcuni. Eppuru, se u duttore hà dettu l'aghjurnamentu di i vostri studi è hà stabilitu un ghjornu di quandu pudete fà cumerci, è andate davanti. Ricerdu solu chì sempre avete bisognu à cumincià ucchjiche è in nisun casu ùn ùn abbràcciu.

Allora u complexu di esercizii per i ghjovani omi ghjè stanza cusì:

1. Esercitu, chì pruteghja i musculi dorsali. Fate u zitellu nantu à a matina è ponu davanti à ellu nantu à u chetveriki. Allora nzumma è sculacciate in a panna, arcu è arruinzatu a vostra volta cum'è un cat. À l'exhalazione, tornanu à a pusizione originale. Questu sianu esse ripetutu deci.

2. Ughjettu u zitellu per un passaghju, ùn ti scurdate di piglià pescuvaghi cun un pesu di 1, 5 à 2 kilogrami. Cammendu à u zitellu pudarete esce cumprà un tipezzu di presi in bagnu chì rinfurzanu e mani in bíceps è triceps.

3. Esercitu, chì rinforza i musculi di e cosce è e mani. Punduzza u zitellu nantu à a matta davanti à voi, è ghjate à u latinu. Puderete u mo vientu nantu à a vostra diritta nantu à u pavone, è piglià u so bracciu da u vrazzu, allacciendu a pelvis nantu à u pianu. In questu postu, ci vole à stà un pocu di sicondi è tornanu à a so pusizioni originale. Questu sianu esse ripetutu deci. È ripite u stessu quantu volte, volte u più in l'altra parte.

4. Aghjustate nantu à a rugna, doblegheghji i ghjinochje, allughjendu u zitellu nantu à i vostri ghjinochji (u cume principal chì era còmpiu è sicuru), pigliò u zitellu de seguitu cù i manigliuli, fate lentamente i vostri patti, mentre allughjate u luguru. Allora riturnate à a pusizione originale. Questu sianu esse ripetutu deci.

5. Stu exercitu hè cunsideratu cumu a più faciule, piacevule è simplice di u cumplessu. Per fà, cume u babbu in un passatore è vai cun ellu à u parcu. E mentre u zitellu ghjittassi in l'aria fresca, pudete facilmente fortalecerà i musculi di i vostri zicchini. Per fà questu, ci hè bisognu di cresce u ritimu di u vostru pianu. Ansalmente durante stu sercitu hè quantu prufunnita. In modu, stu sercitu, ancu più di tuttu, fate assai cunsiglii i vostri pulmoni.

Cusì avemu rivista cinque simule exercizi fisici senzeli per una ghjovana mamma. Pensemu, avè bisogna aiutà à vultà in a vostra forma antica.

È, finaraghju, aghjustate e reguli di basa di seguità è i raccordji per i mammi novi.

Certi picciotti ghjente sò cunfidendu chì, sùbitu dopu à partitu, avete bisognu di piglià a vostra pressa è aghjustò dura. Ci sò cunvinte chì questu crescenu aiutà à spariscia u panicu chì hè statu apparse. Ma quì hè da nutà u fattu chì l'esperti categoriqui ùn raccordanu micca chistu. A tali arbitrariità pò causà l'heure. Ma pudete fà esse u prugettu è simule in una settimana (è micca un ghjornu prima) dopu à u natuvolu stessu. Dunque, questu hè solu se sè dopu à u nàvolu ùn anu micca cumplicature cù a vostra salute.

U l'esercitu più ideali per una ghjovana mamma hè ricunnisciuta com'è natazioni. In questu casu hè ancu necessariu di cunnosce a misura. In ogni casu, ùn pasce nanzà per una longa distanza. Sempre natà nantu à u solcu. In modu, hè cunsigliu per utilizà un piacè per 20 a 25 minuti à ghjornu. Sicondu i sperimentali, hè natatu chì pò efficace restaurà u corpu femminili dopu à u natuvolu stessu. Cusì sempre deve ricordu di stu prucessu d'acqua è sempre quandu u missu, fassi scrive in una piscina per a natazioni. Believe à mè, ùn lasciarà micca disprezzu. Bona furtuna per voi!