Ioga, respirazioni per a perdita di pisu

Fate di furia di stampa ogni ghjornu, ma ùn anu micca assolutu u risultatu? Forse hè u tempu di cambià i tattichi! Questu cumplicatu di l'asanas vi permettenu sopr'à u ventu flabby è facenu più flexibule è stinata, formanu una bella postura è siluetta. Ioga, esercitanti di respira per a perdita di pisu - u nostru tema di l'articulu.

Certu, sapete chì a yoga calma, sguassà l'estru megliu da pasi è pezzi, è ancu chocolate. In ogni modu, u so effetti benefizièvule nantu à a cintina hè micca stata fatta da questu. U ioga à u corpu in una manera cumplicata. Hè tutti i musculari è l'organi, miseria a postura, crea a struttura corpu curretta è una bella silhouette. In questu cumplicamentu, aghjustemu asanas chì travaglià i musculi chì intervenenu per a furmazione di u lignu cintina (pressa, nucali, coittti esterni, a cintura). À u listessu tempu, stenderanu a spine, chì furnissi curpule sie di u corpu. Ricurdativi: yoga, esercizii di respirazione per a perdita di pisu hè assai impurtante per fà cù piacè è in cunfurmità cù e capacità di u vostru corpu. Fate u cumplessu parechje volte à settimana, prima l'oliottu o a cena. Sìate dopu avè manghjatu, dopu à una ora è meza dopu un prugettu lumicinu è trè ore dopu una cose. Accogliu a lezziò cù pranayam, è finisce cù necessariu shavasana. Ripetiscenu l'asanas dopu à u tempu è prestu si dumandavi quantu pudete.

Virabhardrasana

Pruteghje a stizza è rinfurzà i di tutti i gruppi di musculi maiori, stabilizatori muscularii. Impruverà a posture, allarga a cintina è i siluette di ligna in tuttu. Rinviri e so perte più largu chì i vostri spalle, i pede sò paralelli à l'altri. Accurrenza i taccasi à a manca, in l'exhalazione à daveru u ghjinochju left in u angulu right, u ghjinochju à pocu à u talellu. In l'ispirazioni, cumminendu i palme di i vostri mani, susciteghji a manu cumu finu è cusì chì u corpu da u piuvale di u pettu adellu à i pulgarisi di i dete si stende in una linea. Mantene in questa position per 30-60 seconde, tornanu à a pusizione di partenza è eseguisce l'asana in l'altra direzione. Sì hè difficiule per avete da fà in questu modu, pudete abbandunà e mani in folli à i vostri antimiati nantu à a to cattiva o à riduce l'angolo. Fate l'asana in una direzzione, ùn vi scurdate micca chì avete a rializzallu in l'altru. È hè assai impurtante chì caghjàfasi l'asana appressu a quantità equivalenti di u tempu in i dui posti. Conti per e vostre forza!

Tadasana (equilibriu nantu à e mezzanotti)

Cumplementi l'asana previa. Polla in u stomacu. Tiranta a spine, forme una bella curva di a cintura. Stand up, legs nantu à a larghezza di a pelvis. Inhale, sullivate e mani. Exhale, chì tira u diafragma è i musculi di u pianu pelvic, è nantu à a prublema inspirazione, mantenevamu l'stomacu retrutu, cullò nantu à i mità. Rispundimu, ghjustu di e to mani, ùn lasciaraghju micca a testa. Senza in questu postu, cum'è pudete. Sè d'avè pressu 5 segundos, repite 3 volte, se 10-15 segundere - 2 volte. À l'exhalazione, bassa i vostri brazzi è ponta nantu à i vostri pedi.

Konasana (variazione cù tinghi)

Studia studiusi l 'oblicu musculus abdominal, a parte esterni di e cosce, reduci u so "ears", si estende a spine lumbar, allargannu a linea cintura. Si pusà, allargate i so peri. Avete bisogna solu tracciò, micca u dulore. Ùn tiraggiate nantu à ellu stessu, presioni a tutta subestazione di i vostri pierri à u pianu. Dopu à a perna ore, postu a manu lacava in l'esternu di u cusccu, a manu dritta - cù a perna interna. In l'ispirazioni, alzate a to manu ferita, in seguita è caprice è guardemu u palma di a to manu. À l'exhalazione, ghjustu à u pedi righimi, aspra u spalle oglienu nantu à i spalle. À l'exhalazione, viaghjate a testa è andate da a so spalla à u tettu. Mantene in questa position per 1 minuti. Riturnà à a pusizione di partenza per attraversu è svantaghju, è raghjunà l'asana in l'altra direzione (l'angolo d'inclinazione hè a stessa). Se ùn pudete micca piglià un pede in u puntu finali, fate d'attaccà è piglià u so bràcciu, sintendu quantu a longa stretta di a cintura, i musculi di u stretimentu di volta.

Vasishthasana

Rinfurzate i musculari e musculus omei di a superficia terrestra di e cosce, chì formanu una bella cintina fasciata. Pòvi in ​​u prisuttu di u persunale. Pò a to manu diritta sottu à u largu di u bravu da e nucali - a to pulenda hè nantu à a listessa linea da u talianu, i vostri ditte chì si ponenu alluntanate da voi, i pads sò pressatu à u pianu. Inhale è nantu à l'arrestu respiratorju, rinviate u bravu drittu, sullvisannu u corpu è i malati è scorri à a pelvis è spalle. Pute u pede nantu à u pede (se hè difficiule, pudete attravirsà i taglià o ligne nantu à u to ghjinochju) è in aspruite u pull up u ferò left. Pigliate un pocu di respirazioni-exhalati è bassu, tiranza quì sottu a testa. Mantene sta pusizione per quantu puderete. A sortida da l'asana, torna a suscitarà u so bracciu da u vrazzu mancu uppunamentu è, per fasciante l'u codice di u bravu sustegnu, pienu à u pianu. Scaricate l'asana in l'altra direzione.

Naukasana (barca in u bacinu)

Enfortece i musculi di a superficia riperta di u corpu è si forma una bella postura, strincennu l'stomacu. Ùn avete i ghjorni crìtichi. Fate nantu à u to stomacu, pichjate nantu à a larghezza di i vostri maletti, e mani in a larghezza di i vostri spalle, davanti à voi, i costelli di e to mani sò perpendiculari à u pianu. A inhalazione, daveru, righene u so brazze, a testa, e spalle è i peri per sopra u pianu. Ùn ghiacate, sviate in l'asana per traversione. Rispundimu in u nostru bocu imparuribile è ancu: pouting your stomach like a ball, apre u esternu è a gola. Manteva in a pusizioni finali durante almenu 20-30 seconde, poi vannia à u so postu in u so postu originale. Se ùn pudete micca stallate in questu asana per più di 60 seconde, po eseguite u novu.

Navasana (barca nantu à u babbu di l'ischium)

Proventa un effettu effettue nantu à i musculi di l'abdomen, u pelvic floor, cintura. Ùn pò esse realizatu nantu à ghjorni crìati. Fate nantu à a spalle, persi cugini, pressu a to manu à i vostri ciri. Inhale è, cù e vostre mani in i vostri malati, cumincianu a righjittà u corpu è e so percià in a pusizioni finali chì formanu a lettera V. A volta hè diretta, i brazza è i ghjambi sò paralleli à u pianu, site l'equilibrare nantu à l'ischium montiche. Duranti l'elevazioni, u stomacu hè retroactu, utilizate a forza di i musculi di u pianu pelvicu è ùn murite micca di mantene a pusizione. Se la stampa ùn hè micca uperimentu forte, puderete piglià da l'alpi, piglià uni poch'i respiru è poi alluntanà. Sè ben preparatu, rinviate i vostri genichi. Dettu l'asana, cù l'exhalazione, tornanu à a pusizione supina nantu à a so back. L'asana deve esse sustinutu per sempre quellu di u prelinu. Se pudete manteneu dapoi micca più di 5 seconde, do 2 approcqui.

(Eagle Durmante) - ghiacciata in u spinu

Permette u restu è in u stessu tempu infatti l'oblicu musculus abdominal è i musculi in u cusccu, furmendu una cintura. Fate nantu à a spalle, mani à i lati, fate i vostri genichi. In u locu duv'elli eranu stantitu, avè bisognu à i so altri. In l'ispirazioni, alzate a cuda di diritta right. À l'exhalazione, crucciate i malati in l'ingrossu, dopu - u piacè è scumpete u peddi cun u pede, passendu u pede sottu à u ghjinochju u ghjornu. Inhale è, tenendu a so respirazione, torce u corpu, in l'exhalazione, bassa i vostri cadenti à a manca, è viaghja a testa à u dirittu. Ùn pigliarè micca e so spalle di u pianu, a to back is straight, u diafragma hè strutu. Stà à sta pusizione per 1 minuti. Inspiration, sia di l'asana, untwist the legs. Fate nantu à a direzzione opposta.

Marjari Asana

Aghjunghje allargà i musculi di u spinu. Affetta i musculus abdominal oblicu, crea una linea di siludu liscia. Stand in tutti quattru, i ghjinochji sottu à i ghjuvaduli di ghjuvelli, i poveri sottu à i spalle. Pusete u to palme di dirittu nantu à a linea mediana di u corpu, a manca perpendiculare à questu. Inhale and exhale make a motion sliding with your left hand, in the final point, lowering the left shoulder and head to floor. Per inalazione, allargate u so bracciu livatu sopra a testa, u palme. Senza a so alte è esce a spalla nantu à a spalla, cù una morti, vultate a testa è andate à u tettu. Remain in a pose à un minutu. Pigliate l'asana, chì vogliu a manu manu è pusendu u to palme. À u sustegnu. Suppulu u nostru cumplicatu cù pranayamas, chì aiutanu à truvà un stomacu beddu, stufatu. Fate quì à a matina prima di colazione in un locu fannu ventilatu. À a fine di 5 minuti ghjaci in u prisentaghju di u zitellu.

Anuloma Shurya crema kapha (mucus è grassu). Hè fattu cù 11-12 ore di a sera dopu à a sera. Sit à a padmasana o cresce i so peri in u turcu. Pujate u mezu di u centru di a manu ghjustu à u puntu di u terzu ochju, u dettu d'annu è u dintu piccu. Respira à dui nostrismi. Pulsà u diterminu di l'anellu nantu à l'arna di u nostru è in aspra nant'à l'arna nera. Cerere u to pulgittu cù u to minore u dirittu, sparghje a vostra manca. Repetite 9-12 volta. Con incomodità, firmemu pranayama. Kapalabhat - respira, cù u diafragma. Assicate in a listessa pusizzioni, mette e mani in u so stomacu, exhale rhythmically, pulling your navel à a bassa vultata. Repetite 1-5 minuti, facennu ogni 40 sustegnu. Bhasika secondu - respira, durante u quali u mugtile si move. Puscia e so mani, sentite chì u torsu s'arrivela nantu à l'inalità. Una persuali e tene - u torsu descendenu. Repetite 1-5 minutes, doing 10-20 breaths per culu. Perdà u secunna è terza pranayama in ghjorni crìati.

U ioga hà da esse saltate se: