Furiani per i zitelli da 0 à 3 anni

I picciotti amanu li capelli di fata. Questu hè una occasione di stà vicinu à i genitori più longu, à sente i so voce, viaghjà in un mondu di stori interessanti è tistimoni d'aventure. È chì u viaghju sia solu in fantasia, ghjucanu un rollu significativu in u sviluppu di u zitellu. Tales per i zitelli da 0 à 3 anni, per esempiu, per i più ghjovani, insignà u bè è u malu, permettenu chì unu di sicuru di a ghjustizia, formanu l'intruduce di u mumentu di u zitellu.

Chì ghjè chì i genitori avè lee stori a un zitellu?

Dopu tuttu, questu ùn hè micca solu lettura, sviluppu un pocu di capacità, ma ancu un prucessu pedagogicu. E bè è l'onori sinceri sò sempre cunvince, i pussibuli capacità dannuvuli è impatente sò persone. Queste postulate unshakable formanu l'attitudi futuri versu u mondu cun l'abitanti, in questa ora i nuzione di u travagliu, l'onore, u bellu, u malu, l'amori è a cumpassioni sò stati è stati pronti per sempre. I conte di fanti cumpienu l'anima di i zitelli, insegenu à u desideriu di ottene l'uggettu, facenu una persona cumplicata. Dopu tuttu, ùn hè micca nunda chì aviani avutu ricivutu nillieri à i so nabbri di generazioni à generazioni. Hè per quessa l'scelta di i contatti di fata hè un tema rispunsevule, perchè chì sarà incubatu in a mente di u zitellu vole necessàmente nantu à a so vita adulta.

Contos di fata per i più giovani.

I zitelli sottu un annu ùn capìanu assai di ciò chì leganu. Parechji si pensanu, dìcenu, perchè lettu i fichi, i anni di u mo figliolu hè sempre pocu. A principal cosa à questa età hè intoniatu, articulation. Utilizà sti osservazioni, i babori cumencia à ripetiri per l'adulte di sonus è parole, imitanu u so modu di cumunicazione. Emossi a imaginazione di u zitellu, l'imaginazione, u pensamentu. Tales à questa età sò deve esse simplicità com'è possibili, cun spessu i paruletti è i frase, cù pocu eredi. Eccu sò diffirenti poema fabulosa - poteshki, counters, chiese. Ùn cuntene dialogu, palori cumplicati, long sentences. A maiò parte di e parole sò urganizati ritmigliamente, chì ci permette di esse usatu in altu tempu cù a cumporazione di e cose.

Frà questu quì sò a cunnutta di a Cabra Goat Horned, Soroka Beloboka è parechji altre contatti di fàvuli simili. Pò esse diventate à qualsiasi u tempu in quandu u zitru piglia oghje, quandu avete vistutu cù elli, lavate, faci cunduceru i prucessi ienichi. Simultanjamentu cù a cuncintrazioni di u zitellu sviluppeghja memoria, prestu u zitellu riaghjustate à e vostre parolle cù l'azzioni appruvata. Avìscanu u zitellu à l'alegria di leghje, ellu tistò à i vostri vocabuli, i pignotti è a cumunicazione piacevule. À l'età di 4-5 mesi, pudete ricumandarisi tali ricci di canzone - rienvirsariu cum'è "Kisonka - Murlisonka", "Cravate, nuvellu" "Perchè u boscu, per via di a muntagna", "i pitture camminonu longu u stradellu" è altri.

Furiani per i zitelli più avanzati.

I zitelli à 3 anni di età pò leghje i sti pezzi, ma quellu chì ci dà l'oppurtunità di ricurdà è pronunzia i paroli cun e so parenti. Partendu cù i paroli simplici è imitatu i soggette chì l'animali è l'occhi avianu. Pezzu curtu si apprenu facilmente è i zitelli spettate u successu cun piacè. Un pocu dopu pudete pratica a lettura elementaria per roli. Per esempiu, in un famusu conte di fiancu "Teremok", i genitori dicenu: "Quale hè vicinu à a casa?" È e mostranu a granota in a stampa à u zitellu. U Chiddu cù piacè cuntinuà "Kva, kva, hè me, ranu-Kvakushka". Tali primi passi in u rolu di ghjocà à i zitelli di a gatti, di l'interaczione, di u prugettu figurativu è di l'abilità creativa. À questu tempu, u zitellu u cumandà cumincià à avè rializatu cumu fà esse attu, è quantu male. À fàvuli corsi chì sò bè ​​à leghje dopu à sei mesi cù u zitellu, pudete includà "Repka", "Kolobok", "Kurochka-ryaba" è assai altri.

Chì i prupaghji di finga?

Dopu un annu è a meza o duie anni, u zitellu serà piacevule à sente cunti più complexi chì sò longu sentenzi è relazioni più complexi di caratteri in a so custruzzioni. U zitellu imparà à l'empatizza, paragunà, evaluà e norme di u cumpurtamentu. Pudete leghje stati longa per i zitelli, stannu a un locu interessante. Chì u zitellu anu a pussibilità di pensà, valutate a situazione è a trama, cumparisce cù l'eroi. Chì i figlioli apprendemu cù impatience avè aspittatu per a continuazione, quandu avete torna torna in u mundo magicu è misteriu di i fichi. À questa età pò lettu l'opere "Cat and Fox", "Cisnes d'Aghes", "Masha è l'E Bear", "Three Little Pigs", "Sister Alenushka è fratellu Ivanushka", "Ninu cun u dete" è altri. L'interessanti sò i libri di l'autori muderni, per esempiu V. Suteev "Elka", "Quale hà dettu Meow?", "Borsa di manzili".

Ùn vi maravigliate se u vostru figliolu pidiche à rerevelà u conte per parechji volte. I vostri figlioli ricordanu a perfezione di u plotto, ma si vulianu stabilitu d'una volta chì tuttu s'hè mantene in locu. Turner hè sempre stata tolta tutti, Alyonushka trova u so fratellu, è Masha tornerà salvu a casa. À questa età, i zitelli precisanu un sensu di stabilità, un sensu di cunfidenza in a ghjustizia è a venuta di u bè.

I rutti russo

I corsi di fata più adattati per u sviluppu spirituale di i zitelli eranu è sò stati cuntzertus rossi russo. Contenenu assai infurmazioni da i nostri babbi. Puderete cuntene i fichi di u Pushkin, sò fàatti per leghje è fate l'intérêt à i zitelli. Parechji credi chì in questi rutti assai cosimenti terribili. Però, stu "scantu fantasticu" hè ancu un prucessu didatticu è di sviluppu. U zitellu speria à spirimendu migliori unziasimi, sapendu chì in u futuru tuttu finisci bè. Aprènza di trattà cù i so teme è in u futuru, criscinu, serà prestu pè sta sensu.

Quandu sceglie i canti di fata per i zitelli da 0 à 3 anni, una attenzioni particulari deve esse datu à a qualità di u libru è u so designu. Un libru predilettu ùn ponu micca permessu di un zitellu fora di e mani tutti i ghjorni, ancu per dorme cun ella. Per quessa, l'impronta materiali sò duverebbe boni qualità, a tonda hè fatta di carta fissa, i foglie sò grossi, grossi. Fighjatu nantu à a qualità è stile di i ritratti. I caratteri illustritti sò deve esse ricunnisciuti, similari à i so prototipi veri (u cane pare avere un cane, l'omi - in un oziu). A so diminuia si deve currisponde ancu, per esempiu, u ghjornu ùn hè più grande di u cat, è a casa ùn hè micca menu di l'animali domestici. Materieali è dipinti usati per fà i libri sò micca prutezzione per i zitelli.