Etnicu in a storia di a moda

In a moda muderna, l'etnicu hè incredibile. Nimu di cullezione di moda, nimu di moda ùn puderebbe fà senza etno cosa o accessori. E questu locu ooghi occupanu in a storia di a moda, induve hà principiatu, cumu hè issa?

Ciò chì hè stilu etnicu in generale? A storia di a moda ùn sanu micca un stilu più originale, culuritu è ​​stranicu. Stu stili ha sviluppatu per via di a subcultura di i hippies. Tuttu l'esistenza, u prugramma mundiale, u modu di vita si facia contrario à i normi i règuli di cumpurtamentu generale. À l'annu sittanta di u seculu passatu, i hippies s'alluntanonu da i valori europei, è si vultò à a storia antica d'Africa, l'America orientali è centrale. In a vita, ùn solu l'idee di u mondu, u cumpurtamentu, ma ancu i motivi etnique tradiziunali in vestiti, i scarpi, l'accessori eranu figurati. A storia di a moda hà ricivutu i novi tendenzi brillanti, uncharacteristicu di a civilizazione europea tradiziunali.

A siconda mità di i sittanta era marcatu da a scandalous appearance di mini-faldes. Stivali alta cù u super mini, l'usu di material sinteticu artificiale capture u mondu sanu. Paria chì in u futuru solu a manera di "cosmica" ave aspira, chì ùn ci hè micca esse ritornu à i classici. Ma hè bona chì tuttu hè successu un fattu.

Hippie ùn sò micca cambiatu. À l'hobby in generale per e mini-faldes, sò stati cunfronti per faldi longu fatti di materiali naturali è di jeans. À un tempu quandu tutti fùbbenu intimuriti di e forme geomitetichi di vestitu, u zitellu informale hà sceltu fluidi di linii, motivi etichi.

Per piglià cumu mudellu per seguità i pòpuli di l'Anticu Orienti, i hippies stegghiate vistimenti chì ùn impediscenu u muvimentu. Frà ognunu, pudemu distinguishi brusgii è vistiti di tessili trasluzi, "tunizins" volanti è scarpi, i saris indiani è l'attire di i monchi di u Tibet. U valore principale in a vita era l'armunia cù a natura. È era spressione in tuttu, ancu in vistiti. Era fatta sola di materiali naturali, cun ideale - cù i so propria mani.

I figlioli di fiori imitatu micca solu i pittori orientali. Anu inspiratu ancu da a storia di i Maroccani, l'Indiani Americhi, i zingari. Hè i hippies chì anch'elli apertau per a mocassine indiana di moda, ponchos mexicani, tunizzi marocani, faldi di gitanti culuriti, accessorii di bè, foglie è assai più.

Comu a moda alta règisce à l'hobby di l'hippy? Cumu l'état a étêle afecta a storia di a moda? I anni sittanta sò una durata decadenza in a storia di a moda. A peculiarità di stu periodu si trova in u fattu chì e tendenzi di a moda mudificate da e carru à u stadiu di a moda, è micca vice versa. I mudelli cù nomi di u mondu inspiraru in i novità di moda di a strada. Questa novi è sviluppati è migliuratu, diventendu un travagliu d'arti.

Unu di i primi cunvertiti in u etnu di Yves Saint Laurent. In u 1960, "donne rocker" vinianu à u podju. Turtlenecles negra, blumeons di cori. Sta cullezione causò a critica seria da a alta sucetà, l'altri disinfettori di a moda è a stampa. Yves Saint Laurent hè statu obligatu à abbandunà a casa di moda di Dior, ma chì in questu tempu hà intesu. Ma lasciatu solu detti a libertà è l'indipendenza. È dopu un pocu tempu a so cullezzione cù elementi di l'etnicu era assai apprezzatu.

À quellu tempu, a ropa di l'hippie hà causatu disgrazia, parechji si cunzidenu troppu inestatu, dilapidatu. Dopu chì Yves Saint Laurent hà stallatu a manu nantu à l'etnicu, hà acquistatu un aprurectu nobile. E vistimenti romantichi di sita è organza per l'aristucratici eranu qualità diferenti di patchwork cù mudelli mixte di hippies di e street. Couturier in i so travagghi utilizà i motivi tradiziunali di l'Africa, u Perù, a Cina antica, Maroccu. A robba di stu patruni addivintau popularmenti trà e persone chì pussidiani parechji milioni di dolore.

L'etnicu in a storia di a moda - alta moda da Yves Saint Laurent hà jugatu un rollu cruciali. A cullizzioni africana hè straggljata cun u bellu pianu di i fiori è di materialis deshiviznoyale insosicu. Utilizzavanu lino, legnu, paglia è vetru. A cullezzione chinesa abundava cù culori novi: rosa è aranciu, giallu è viole. Unusual luce di teatru magistrali. I colagge indiana purtò l'airiness inusual. Ma sicondu u più couturier, u più beddu era a cullezzione russa. A rivoluzione russa in moda ùn hè micca successu, ma l'interessu di i europei per tuttu u ruscu si svighjò. Sta moda ùn perderà a so rilevanza à questu ghjornu.

L'étnica è a storia di a moda era influenzatu assai da u ghjudizioru ghjudizioso Giacomo Kenzo. U so stilu etnicu era distinatu da una varietà alegre. Hè interessante per unisce un kimono simplicitatu è Scandinavi, sudamericanali, elementi orientali. E tela ghjanniniera in fiorita vicinu à a casageria scoccia, una cazola chineve cù un cuddaru hè cumplementatu cù flounces bianchi di cuttuni in l'stile di paese. Kenzo attivamente usa u Bolero Spagnolu, Fringe Indianu, Kosovorotki Russa è Capone, capelli Indjani. L'Esperimenti di u modellatore purtatu à una cumminazzioni di sport o classicu cù elementi d'ethno.

A storia di a moda ùn fate micca senza a menzione di Jean-Paul Gaultier. L'istil etnicu acculeva tutte e so cullezzione. Quandu Ethno hà intrutu in u so travagliu in u 1976, ùn ellu micca sempre. Sami amava a recepzione di Gautier - l'utilizazione di elementi di i costumi naziunali di parechji pòpuli in cunghjunzione è blending of different styles. Inspiration couturier piglia a strada di a cità. Per esempiu, dopu vedenu i rabbini jasini, Jean-Paul hà criatu a cullizzioni "Rabbi-chic". A basa hè chiste, robes di manga longa, camisole, bè è capelli "kip". Ma a cultura di l'Asia Sudorientale inspirata a creazione di a cullezione "Tatu", chì hè stata modesta per a moda di ghjuventù di una settanta. "Chips" di a cullezzione - piercing, graffiti, imitazioni di tatuaggi. Ethnol era presentu in e cullezzione "U Grande Voyage", "Monguli", "L'Africana Saga".