Comu a cura di un tatuu?

Acabau tornatu da u salottu di tatuaggi, è ùn puderete micca bè di ciò chì finalmenti decide di fà un tatuu? Felicità! Ma mentre chì avete fattu solu a mità u casu. Avà chì u tatuu ùn hè micca svantabilitu è ​​u so culore ùn si sdrughje, deve bisognu especiale per almenu e seguenti dui simani. Allora oghje da noi parlarà cumu per apprezzà dinò un tatuu.


Sì avete fattu un tatuu in un salone pruvistatu cù un bonu maestru, pudete esse dinò di cunsiglii generichi per l'assistenza è avete bisognu à rigalu. Ma sfurtunatamenti, alcuni maestri pò, per via di a so ignuranza in a medicina, dà cunsiglii obsoleti nantu à a cura. Cusì, per esse sicuru di a currezzione di e so azzioni, leghjite stu materiali.

Stage 1. Uni pochi di ghjorni da u tatuu

Dopu chì u maestru hà presu un tatuu, hà dettene cù una benda antibacterial. Siccomu u prucedimentu a ferite a capa superiore di a pelle, hè necessariu di prutezzione di a ferita da l'ingressu cù u polu. A solitu hè u vestitu hè purtatu durante 3-4 ore dopu u prucedimentu, è da esse livatu. Ma certi volte, secondu cum'ellu hè successu a prucedura passatu, u maestru pò aumentà u tempu di compressione di 6-8 oghji.

Dopu à questu tempu, riniscene a bandage è rinfriscà u locu cun acqua cale sapunette antibacterial. Ùn pudete micca firmà arritta troppu duro è ùn puderebbe usar un loofah. U vostru scopu hè di lavà in paese da a sàzza chì hè sviluppata nantu à a superficia di a pelle, perchè ùn guaria micca a crosta secca. L'acqua deve esse calienta, micca calda.

Avete lavatu u vostru tattoo? Granni. Eppo ciappa, senza frottu, pattu cù una napulita è borusca cù inguite cù l'accattu antibacterial. A maiò spessu, per questu scopu, applià l'ingufu "Bepanten", chì scorri a inflamazioni, mena gimmi è hà un liggeru effettu. Ùn aduprate micca bandage, abbanduneghjanu u tatuu.

Ùn avete micca spirimintari cù altre ungene si fate prescrittu da u so maestru, da quale hè statu fattu tatu, chì ùn sò micca tutti i antibacterial medicinali sò adattati per tatuar. Alcune di elli in generale pò guidà à u fattu chì a stampa esci difesa o ancu ligeramenti sparghje.

Stage 2. Li primi 3 ghjorni dopu l'appiancià u tatuu

À questu tempu in u locu di u tatuu novu seranu attivamente favurizà un liquidu trasparenti - una sultana. A vostra tarea ùn permessa micca i tatuchi nantu à u puntu. Per quessa, ogni ghjornu, un pocu di volte lubricate l'ungianu tattoo "Bepanten" Applica l'ingudu cun una capa fina per ch'ellu hè assorbita. Ùn puderete micca mullatu u tatuu per i primi 2-3 ghjorni, ma se avete bisognu di piglià un piattu, strappà sta spaziu cù u filatu di l'alimentariu in tale manera chì l'acqua ùn vene micca nantu à a vostra pelle. In cunfurmità, chjassi, una piscina, una sauna è una sauna sò anu annullati.

Siccome in i primi 3-5 ghjorni cura pè u tatuu serà assai problematicu, hè megliu di stà in casa. A robba in questu tempu si deve esse spazzatu mischinu, affinchendu micca per injure u postu di u disegnu. I megliu prudutti sò prudutti di coto, l'avat di sita è e cose sintetici avissiru evitari.

Scurdà ancu per un periudu di tempu nantu à scrubs, scorci, depilazione è altre gioia di cosmetologia in l'area di a pelle. Inoltre, hè pruibitu di utilizà qualsiasi prudutti d'alcobaca - tonichi, loci, etc. Siccome chì u tattoo hè sempri frescu, da u alcoholu u so culore pò sculaccià uni pochi volte. Scogliate questu spaziu da u sole di a luz di u sole è ùn pruvate micca fà di pruvista di soli nantu à a spiaghja o in u solarium. In i primi 3-5 ghjorni, ùn hè micca cunsigliatu per vìdiri alcuni alcuni è cafè.

Stage 3. U propiu 7 ghjorni dopu l'appiegazione di u tatuu

À questu tempu, u tattoo pò esse muzzicatu, ma in nisun casu puderaghju friccià a palla di lavanda o utiliscia una machja. Ùn scarrafiate stu locu è in generale tratta di tuccallu quantunque pussibule. U culore di u ritrattu in questu pezzu pò pare parechje disfatta. Ùn vi scontru, dopu à a curatiba finali, u tatuu diventerà cusì viulente chì deve esse. Inoltre da a pelle in questu locu pò passà a filetta fina fina. Ùn tentate micca di sguassà, i deve vela suli. Hè solu una magre di capa di pelle morte.

Finu à a curación completa di u tatuu, ùn pò micca impegnà sportivi attivi è andate à u bagnu. Tuttu à causa di u fattu chì in l'esercitazioni sportica, a pelle principia per a sviluppà a sudore attivamente, è ellu, com'è cunnisciutu, hè un forte irritante è pò causà inflammazioni.

In questi ghjorni, ùn serebbe suluzione nantu à a spiaggia o in u salonu. Evite posti pùblici per a natazioni, per ùn infettà l'infezione sottu a pelle. U tesoru ùn deve micca esistitu, a inflamazioni schalaccerà à sparghjini, è ogni ghjornu avete avessu chì a pelle stava recuperannu. 10-14 ghjorni dopu tatu, u tatuu duverà guariscenze.

Quandu u tatuu hè guarita in tuttu, a pelle in questa parte di a stanza hè torna trattata in u modu d'abitudine. L'unicu cunsigliu: prutegge a pasta da u sole di u sole, chì cuntribuiscenu à u sguardu di u patronu. Spicciata rapidamenti pò esse dissimulatore tatuaggi fugliati in u grigiu u giallu, rosa, arancia. Tatuati negra, blu e scura foglia fade assai menu. Per fà chì a figura per esse luminosa, prima di esce pè u sole, lubricate a pelle cù questa crema di protetta à u sole da categuria micca micca più di u UV-45.

Video cumu cura di un tatuu in i primi tempi