Ioga di yoga per annulà l'energia

Per ogni picciutta (è l'omi), un vututu ùn hè micca solu u ghjornu più bellu di a vita, ma dinò l'occasione per un grandi stress. E avete da principià assai prima di a celebrazione: quellu chì sceglie un vestitu, duvere cum'è celebreghju, cumu si prisintà l'invitati ... Amparate à mantene l'emozioni sottu cun cuntrollu cù noi! E i exercici di yoga per incrementà a energia vi aiuterà in questu!

Add this 10 minutes session to the fitness plan, fate parechje volte à settimana è prestu vi si sorprenderà da quantu hè flexible è equilibratu chì diventerà.


1.Poza u guirreru

I musculi di i pedi, nucali è e mani di travagliu durante u ioga.

Fate un impadimentu cù u vostru pede di ghjusta, avè firmatu u dirittu à parte à manca - si sviluppa sopra à l'angolo di 45 gradi. Mittendu i palme à i costi à l'altizza di e spalle: a to manu ghjustu deve esse ghjustu nantu à u pede di u ghjornu, è a manu stalla sia nantu à a manca. Pruvate per espansione l'area pélvisa, rinviate i vostri ditte, pigliate i so spalle, fatevi. Mantene in questa position per 4 contru, ripetite l'asana da l'altra parte.


2. A pusata di u triangulu

Stabilizadores musculars, musculi di u pettu è buttigli di travagliu.

Pettite u to pianu u passu un passu avanti di a to left. I pedi di u pede di u ghjornu volte è diretti, è i left are deployed outward in un angulu di 90 gradi. Pigliate i vostri brazzi à i lati, trasfurmassi u pianu di u corpu à l'uveru (per voi si tene da u cusccu à u partitu) è dàchanu, tentativu d'alcuni a sputilla, turmintà o pede da a vostra diritta. E rignanti rifiute, ùn stenderanu e spine. Ammuate a manu manu u dirittu chì i vostri spalle formanu una linea verticale, è cercà. Scambià u vostru pettu à a direzzione da u pianu finu à quandu puderete. Manteva per 4 contru, cullà vultate è ripetì. Cù issi esercitu di yoga per annulà l'energia, vi sèntate assai megliu è u corpu diventà flexible.


Z. Pose di Crescent

Muskulanti-stabilizatori, i musculi di i gule cù i buttiglii; migliurà u equilibriu in ioga.

In a postura di triplangli (pidata left in fronte di u dirittu), trasfirià u pesu à a riga u ghjornu stinditu è ​​bassu a manca versu u pianu à 25 cm in fronte à u pede. Tire à u dirittu right arm upward, allaccià u to pieru ghjuspettatu darrè cusì chì à u puntu di punta hè parallella à u chjappu, fughja nantu à ellu stessu, fighjulanu. Aduprà u corpu, tira di u pettu à u pianu, finu à quandu puderete. Manteve per 4 contru, cambiassi a pera è repite.


4. Arburu Pose

Muskoli di i buttiglii durante u ioga

Trasferisce pisu à a perna ghjusta è, equilibratura, mette nantu à u turmintu da u pezzu. Turn the left leg backside, fold the palms in front of the chest. Avèndulu sappiutu chì avete pigliatu u equilibriu, trasfurmeghja poveru u pede mancu à a superficia interna di a cella finu à u vostru sensu di equilibriu permettenu. Senza in questu postu per 4 respira, fate l'asana da l'altra parte.


5. A pusizione di Camel

I musculi di a parte inferior di u travagliu corpu; stende i musculi di u fronte di u corpu durante u ioga.

Stand in i ghjinochji, i ghjambi nantu à a larghezza di a pelvis, l'arcu di i pedi in u pavimentu. Mentre mantene a caduta in verticalmente, a pelvis hè strettu sopra i ghjinochji, fate finmente fissure è ponu e mani in i tacchi o suli. Aperti i vostri spalle, i lasciate a testa sia liberatu. Senza per 4 contru, in pianu pianu pianu pianu pianu pianu nantu à i so tacchi è daveru à fronte, stendu i vostri brazze davanti à voi. In questu locu, tengo per altre 4 respirazioni.


6. Pose di u ghjacaru in faccia

I musculi di e mani; stende i musculi di a parte anterior di u corpu.

Se sentate, move a mani in mani, allargate i vostri pierre è và à a pusizione di a barra, u corpu faci una linea recta. Avanzate, facia nantu à i archi di i pedi, bassu u cusccu à u pavone, mantene e cadenti nantu à u pesu. Aghjustate u to pettu per quessa puderà elevà a vostra face è cercà. Senza per 4 contru.


7. Torcia in a pusizione di pusessu

Stretch the muscles of the body; avemu calmu in iogge.

Posa à u pianu, per dàchene i vostri ghjinochjati è per passà u to peddulu in manu. Turnu u corpu à a manu diritta è pigliate u bravu mancu distruttu à u codu in fronte di u ghjinochju, u palme di palme à a diritta. Purtate a to manu diritta nantu à dumandate, retrocedi. Senza per 4 contru, ripeti in l'altra direzione.