Tips per un cremante

I rai di u sole sò utili per u nostru corpu, ma ci devi esse una misura per tuttu. Una longa stonda in u sole sante u soldu spessu di cremà. In u risultatu di l'esposizione, cù raghji longu è ultraviolet à a pelle, i celi è di e vapuri in fonti di a pelle ùn sò micca distrutti è danucati in a capa di a pelle. A longa esposizione à u sole da a pelle hè fatale, credenze sò furmati. Ma cunsiderete parechji cunsiglii per una sera di u sole.

Certi cunsiglii per cravate un cremelle

Ci hè un mumentu chì una persona per parechje ragione (prima chì u viaghju à a spiaghja scurdassi di a crema, travagliatu à a dacha, etc.) per un longu tempu esposi à a luz di u sole. Se sente chì a pelle hà patutu, avete bisognu di coperta l'azzioni sposti di u corpu, da quì più prestu più veloce per andà in l'abitazione. Hè bè bellu pudè dà vistitu di cuttuni di cuttuni o di caccià cun una bagnu spugna. Sè pussibule, pigliate un bagnu cù l'acqua fresca, è aghjunghje 3 coquacci di soda o l'acitu di sidru di mazza, aiutà à aiutà di sguassà l'itch. I prudutti sottumessi sottumessi sottumessi à spessu sottu un poese d'oltre ca l'oliu di u quaternu hè ricivutu.

Hè ricumandemu di vìviri assai liquidu, ma micca troppu friddi. Per allistà i sindromi di u sintimentu, pudete utilizà l'anestèsi (parartamol, ibuprofen, etc.). Inoltre, per riduce l'occurrence di crematoria in u pelle, pudete aduprà antihistamines. Dopu à a creme chì a nostra pelle precisa assai umidità. Pesa lubricate cù lotione o crema cù un extractu di aloe o panthenol. Perfettamente ricaricà a pelle cù menthol.

Dapoi u tempu anticu, utilizatu pè sunburn, milk curdled, kefir o crema agria. Sti prudutti deve esse appiicati à i spazii influenti pulitizzati è suprata, senza traumatizazione di a pelle, per oliu. Questu rimediu hà necessariu à rimbursà a cundizione di a vittima, caccià l'vermigliii è l'ardenti di a pelle, è ancu perfetanu a moisturize. Fate questu proudità parechje volte.

Hè bonu per utilizà qualsiasi prudutti chì contenenu dexpantenol (depanzenol, panthenol). Tali drogi pò accelerà a regenerazione di a pelle, anu ancu un'annimali antiinflamatori di a peddi affucatu. Un antisépticu hè una decocção di camomile. Da sta decocuità hè bonu per fà lotioni per creme sulcus, a stessa attività hè serta da l'aloe, diluted in a half with water.

Inoltre, utilizate e seguenti tips quandu i questi sò ricivutu. Eghje assai efficaci per allistà a cundizione di u paci è prumove a curing rapidità di patate prima. I patati sò rossi. Kashitza da i patate sò esse appiicati à l'area affettata, imbrata in gaze. Mantene una compressione devia esse circa 40 minuti. In più di patate, l'oat flakes sò assai aiutati, anch'ellu era cumpratu di una piccula quantitatiu d'acqua calda. Cù a pezza di a face affettata, appricate una mascara di zappanu rustiti cù u biancu d'ova. Pudete fà sta masque parechje volte à ghjornu per 20 minuti.

Questi sò i cunsiglii più simplici chì una persona pò usà, ma sicuru, hè megliu micca permettà sunburni. Per questu, in u nostru tempu, ci sò assai modi diffirenti chì pruteghja da i ragi ultravioletti di u sole.

Chì ùn pò esse done cù a rimorsu resultanti

Quandu i so arimuli sò ricivutu, assai anu utilizatu diversi olii vegetali, ma questu ùn si pò fà, perchè l'olii vegetali ùn sò micca i cicati di cicatrise, ùn facenu micca a cundizione. À u cuntrariu, formanu una film nantu à a pelle, chì hè un "terrenu" eccellente per u sviluppu di varii microrganismi (patogeni), chì pò causà l'infizzioni di u crematori. Questu hè ancu per a vasellina è l'altri ungulati sposti. Inoltre, ùn pò micca trattà spoglii faciulamenti cù creme è balsani chì cuntenenu alcoliche - questu puderà causari irritazione di a pelle è aggravate a cundizione di a vittima. Ùn puderebbe fà di lotione cù l'urina, perchè ùn hè micca sterile è pò infestate a pelle è infestate. Inoltre, hè impussibule per pezziari l'arbureti formate, perchè chì una infizzione di a pelle ùn si forma, ùn si stalla in u sole dopu a guarisce i cimi di qualche tempu. Ùn permettenu micca di sogliu, è s'ellu ùn puderebbe evitari, po appichè di questi cunsiglii!