Vulete brindaramente un'antra vista à unu di i gruppi in u kindergarten?

Sapete ciò chì passa à u vostru picciottu quandu avete da mandà à un kindergarten per tuttu u ghjornu? Avete qualchì dubbitu cum'è educatori facenu cun ellu, ghjucate, insegenu à cunnosce u mondu? Vulete a vintu prestu un'occhiata à un di i gruppi in a kindergarten è vedi i zitelli? Sulu distrettu, ùn distraite micca i zitelli, anu, cum'è voi, tuttu u ghjornu impiegatu da e cose assai impurtanti.

L'istati ... U mondu hè fragante. Quantu sonu: novu, eseguitu per un annu anche adulte. Ogni u ghjornu di l'estiu a so sorpresa à u zitellu. È un ghjornu vene u momentu di quandu per a crianza di u zitellu chì deve bisognu di u bellu sonu, i sentimenti bè è u calore. Cusì un fiancu hè natu per i zitelli.

Quì hè, Teremok,

Ùn hè micca pocu, micca alta,

Quale hè chì vive in questu?

È a lebbra è u lupu è a zurra, è i zitelli: u Masha, vociferosa, è u Vanyusha sensible, a squillida Iliushka è u so frère Nikita, a modesta Yulia è tutti quelli chì cunnosci l'Olya è Anechka. Hè micca cusì tutti, u zitellu hè ancu trà sti zitelli. L'educatore hà ancu cunnisciutu a so funziunalità distintiva è unicu. Dopu tuttu, u maestru hè a siconda madre.

Fighjine, quale sò i nostri zitelli chì facenu? Eghjanu cù i dete, fate mustrà ancu chì u sole s'hè statu, i fiori fiurinu: Inna - biancu, Olya - russu, è Vanya - blu. Un ventu forte u ventu sopra i petali da u fiore. Avà, adulte, ùn si ponu immodellàli - cumu i vostri ditte sò petali di fiori, è i zitelli vedanu cum'è se stanu in a vita verita. Pètali vularu è cascà à a terra.

E ora i figlioli sò raffigurate. Chì un bonu gattu turnò per Danilo! Aye, Yulya, ah, sì Vanya - beni fattu, carusi, chì creativa si indican!

Bear-toed

Ghjè andatu à u boscu.

Cones aggrave,

Ella canta canzoni.

Questu Anya anch'ella un poema nantu à a so ghjovana favurita - un ombra brutta.

Avete intesu, è i ghjente aviri scappatu di scopra u mondu: in a strada di brick top-top - ci sò pezzi grossi, è peri chjuchi top-top-top - corse à u caminu. Hè, ghjucate, i babori sò vinute à visita.

"Veni, vi benvenutu!" - Dicenu una lebbra, un oignon è un cane. - Daraghju un tè è un paninone di ginger. U maestru permette di mette i tile è e tazzi nantu à a tavula per i zitelli. Per noi, avicci adulti, sti chjassi culu sò vacanti, ma i zitelli sanu chì si sò trattati à un osteru, ci hè u meli dolci in u piattu, se a lebbra, in u platu - una zucca croata. I figlioli trattatinu, si ripusonu, ùn deveru micca dichjaratu "ringraziu". E avanti, in cerca di novi aventures!

A via hè littered with splints. Eccu un spruce cone, i zitelli so cunnuscenu bè, perchè in un annu novu un gran arbre bonu hè vinutu per visità. U pinu hè diversu, ci vole ancu esse ricordatu. U zitellu era andatu, raffinendu u camminatore di l'animali di u foru: un oziu, una guara, una lebbra. I ghjucati, ùn avè micca avvistu chì turnonu à e so case. Mentre ch'elli eranu camminati, qualchissia pigliò una cartolina nantu à a finestra, prubbabbilmente u postale, i zitelli capite. Di quale hè una bella cartolina?

"Da u ghjattu!" Irina capita.

- Iè, da u ghjattu, - cunfirmata i zitelli. - Quì hè questu beddu, quella bedda nantu à a carta hè imbrata: russu, flussu, cù u mustazzu. Apertura una cartolina, è da questu flussi belli music. Chiudere - in silenziu. L'abranu novamente - musica! Hè cumu un rigalu hà fattu i capelli un ghjattu! È a musica hè ghjucatu, divertitu, beni, cumu pò micca ballatu, hè divertente!

È andò à a danza di u gruppu di i zitelli, è ancu ciò chì!

Hè fermu solu per aghjunghje chì i figlioli di u gruppu più chjucu percorse assai, sò solu 2-3 anni. E caminavanu longu u stradellu, ùn sapianu chì l'usu di i ghjoculi per affissà a so creatività è i talenti emergenti, esprimianu i so sentimenti è l'emozioni di u mondu à l'ingiru. Ci hè chì i zitelli in a kindergarten ùn sò micca studiatu in modu di mudellu, di disegnu, di custruisce, di sviluppu parolle, ma ancu di sviluppà i talentu di u zitellu, a so curiosità, infundit una attesta curretta è amaria à u mondu, a ghjente, l'animali. In parechji rispetti hè u meritu di u tutore, chì introducesi nichi pezzi più à a musica, l'arte folklore orale, insegna per spiegà a so impressione in altamente.

Chì ci hè l'impattu di l'attività di sviluppu nantu à i zitelli? Hè maiò, cum'è in a squadra i zitelli sviluppà più rapidamente, acquistà u dirittu quantu di cumunicazione, cum'è una carica di vivacità è umore d'umaghju.

Cusì, devi esse, quale rende miraculi in u gruppu di kindergarten. Avete una casa? Hè u listessu! Fate i zitelli à a kindergarten, ùn anu micca nunda chì sia avete abestu annantu à casa.