Ciò chì hè veramente diprissioni è cumu per trattà


Perchè l'iniziu di marzu hè di nisuna manera l'umbrina di primavera, ma un invernu prufonda, chì a fine di quale hè sempre vistutu? È micca una primitiva luminosione di cambiammi viaghjate à u matina, è un annu sguassà hà esaminatu u ballu tuttu u ghjornu in a regula? Puderete dormuà è vulete chocolate? Allura, hà sempri vindicatu. Depressione! Intantu, a causa di a dipressione sò pocu pocu, è si tratta d'elli in a maiò parte di i casi hè pussibule ancu senza specialista. Ciò chì hè veramente diprissioni è cumu per trattà. Tuttu questu hè stallatu quì sottu.

Da u puntu di vista di a fisiologia.

L'animale oppressu è u diclinu di vitalità in l'inguernu è a primu mesecanu sò solu un risultatu di una mancanza di luci. L'incontru, quantu esattamente unu di elli hè stati cunnessi, hè stata saldata. A culpa è per a glàndula pineali situata in u culu umanu. Questu hè induve l'hormone ben cunnisciutu di a gioia - a serotonina hè furmata. È hè furmatu solu per esse influenza di a luce.

U meccanisimu hè simplice: a luz hè perceduta da a retina di l'ochji, l'infurmazioni nantu à questu induve l'uputiscumu, è da quì i signalelli sò trasmessi à l'epifisa - a stessa glâne pineal. Inoltre, a glàndula pineali stessu cuntene celluli sensibili di a luminosità è ancu hè furnitu cù un certu simile di a lenti, è a muralla di u cranu in a so loca hè prima chì u pianu penetrà in unimpeded. In l'absenza di u lume o in a so secenza, una altra sustanza hè attivamente sintitizzati in l'epifisea, melatonina, chì porta malenconia. Hè per quessa chì in l'invierno, quandu e notte sò più di i ghjorni, è u sole pare chì hè pocu rari per noi, u cori hè spessu pressatu. Hè per quessa chì in i tempi antichi l'epìfisi hè chjamata u terzu ochju è u attribuisciu u rolu di u receptacle di l'anima. In fattu, u nostru modellu è l'attitudini à a vita dipendenu di quale prucessu si trovanu in questu.

Facemu cunchiurami.

• In matina è à a sera, quandu i ventani sò scuru, ùn sarbò micca electricità, è se a vostra candela ci hà cinque lampi, ojenu tutti quelli da creme una volta. Viaghjà nant'à stu manera simplicia chì u corpu generalmente cumincià à sentu à seguita. Verificate quì stessu oghje.

• Abbandunà l'abitudine di apertura di i finestri di l'uttene per un tempu. Fà chì u so riloghju cresce hè stabilitu per un tempu dopu à l'alba di frivaru. Ma, prima, per missi regularmente i primi rai di u sole - un lussu inadmissibile. E sicondu, ancu i scentifichi anu pruvatu un effettu pusitivu annantu à u corpu di una strateġija di st'epicazione peculiar: prima, ligera, è solu dopu - esperimenti.

• Hè u tempu di assicuratevi di una dieta triptopanu. L'Amino àcid triptopanu hè un allungamentu impurtante in a sintesi di serotonina. Scrivite nantu à un pezzu di carta quandu site in a buttrega: indù, ova, furmagliu, banane.

• Ùn ti neegnu un ghjornu di marchjarà. Hè una bona manera di ottene u sole, ancu in un ghjornu nuvu. Dividemmà u lunch hour rottura in trè parte: camminendu à a cafeteria più cercana, lunch, tornendu da u cafe, ancu à pedi - tutte per vinti minuti. Tuttu - quaranta minuti di ricaricamentu per un modu di bon d'ànimu per u restu di u ghjornu.

Da u punticu di a psiculugia.

A diprissioni staggione hè un fenomenu fugliale, artificiale creatu è capricciamente cultivatu. Culone tuttu - a tradizione di scrive e stagioni. Avete avete bisognu? A maiò parte di a ghjente ùn hè mai satisfied with anything. Allora hè accettatu. In a primavera hè ventoso, hè ghjustu in l'estiu, chiuce in u vaghjimu, è l'invernu di tutte l'epichi hè in generale u più indignu, perchè in questa ora di l'annu avemu visitatu da a depressione. Queste sìammu cun arzu diligence cun l'idea chì l'invernu deve esse enduitu. Demu avemu prutesta contru i vacanze invernale è ùn permettenu micca pensamentu nantu à i patti fiurali nantu à i capelli d'invierno è i vistimenti. Invernu in u nostru cumprinzone - u tempu di fà u dirittu è per subirte a scala di carriera. Tutti i cose più piacevuli avemu salvatu per più tardi - quandu l'invierno hè finitu. Eppo andemu suttumittiati per a so graduazione.

A diprissioni invernu hè quale hè questa aspetta hè rinata. È da a strada, in i tradizioni eslava, l'invierno hè l'epica di u restu più attivu è sanu, i festichi più allegri è numerosa, i culori più brillanti è culori.

Correcting errors.

• Partendu da vacanze. In u locu, postu è l'ombra di i fiorinu - una bona opzione. Ma s'ellu ferma in u vostru paese nativu, i piacè è i benefici pò esse ottene più. Per andà per un ghjornu sanu in un piste di ski - à traversu a rotonda per a cità. Per abbandunate una settimana in un paese remoto: u focu di lignu, cù un foglie è calcariu di u luguru per elli, preparanu una abaneva veramente in un ferru burattisu è cammanu à u pozzu in valenoks, fighjate à l'astri in prublemi di caccia, è eseguite u ventu aullando in i filieri. Stay for all vacation in a cità - vai à teatri, musei è esi tistimonii, invitarete amichi à cunflai è organizate notte di musica di guitare ...

• Cumprate cusì chjucu. A la dusata di a matina - cù una tela in a margarita, per travaglià - in un costume di lilla, à a tenda - cun un saccu in una caschea, è di dorme - sottu una manta cù palmi è pappagalli ...

Contra u sfondore di età.

Parechji manifestazioni è fenomeni parranu culori. Parissi, ma ùn sò micca. Una dimustrazione di u mondu ùn hè micca solu a causa cumuni di a diprissioni, ma ancu a più offensiva. Perchè l'masquerade in cunseguenza. Ma ancu l'antichi stabileru chì u mondu in quale noi vive hè ciò chì pensemu di questu. Avè stabilitu propriu bisognu. Ùn u mondu circundanu à noi, ma l'avemu circundatu. E vede infurmatu di manera chì a vemu.

Forsi a vista più corretta di u mondu hè in i zitelli. Nota: ùn soffrenu micca di depressione staggine. Ricurdativi di manera chì avete regratu tutta ogni pocu cosa - brand new mittens, un caramelle scupertu ghjustu, mosca direttamente in a faccia di i fogli di neve ... Tuttu avete cambiatu, - avete statu malatu. Ma nunda hà cambiatu! Ùn avete guanti novi, ci sò molti di documenti impenze in giru à u casu di u Vescu d'annu, è flakes muvrini in a finestra, per quandu hè u tempu di abbandunà l'uffiziu è fà u festa di u pumata di bonu. Ùn deve nant'à i dettualisazioni di perchè a prima vista di a rialità hè persa. Basta riturnate.

Pianu di Acerra.

• U regimen di ghjornu hè un grandi putere. Grazie à ellu, ognunu hè salutu è felice. Perchè ùn ti pinta u ghjornu sicondu tutti i reguli - cù un santu di ottu ottu ghjornu, un servitore sanu, una cammura per a sera, un bagnu di camomile è un vetru di latti per a notte.

• Se ùn avete micca pritbitu, trova pocu interessu prestu. Ai megliu - firmate per un circhiu, studiu, scola o club.

• Per entra in a zitella ùn significa micca fà insane. Puderete micca solu per sparghje solitari in u vostru òspite di funziunamentu, ma dinò per doblegà u mosaicu di i zitelli sottu à u pianu. Determinà u detitivu spessu è leghje u conte. Accumincia à vede caricazioni è cumprà una tazza cun un osso di peluche.

• À spessu l'ubbitu hè una materia di tecnulugia. Dàtene u so funziunalu: riisceranu - dece volti à ghjornu, per riride - cinque volte è una volta - per rirennu. Hè definitivamente aiutà!