Eliminazione di odori spjaċevoli

Olore piacevule, aria fresca aria - hè lavatu, appaghjatu beddu. In questu articulu, avemu intrattinutu modi per esercià l'odori offiziu di i platti, i mani è cusì.

Per escece l'odori ingannuli in a cucina, pudete:

U ciavolu di u pipe in a chjappia in a cucina in u bagnu pò esse eliminata da sperendu più di sali in u burcu. Pudete ancu lavate a pipa cun una risoluzione di sala di salitu (un litru di acqua fogera, duie salati di sal).

L'olfattu di u tabacco, ùn mancunu ancu avè aria l'habitació. Pò esse eliminati per estensione nantu à i finestichi o altri paesi di bagnati di terri mondiale chì assorbanu l'oliu. Stu ciauru pò esse eliminatu da spruchendu solu 5% suluzione formale à a stanza.

Per rinfurzà l'oliu in a stanza, pudete messi un platinu cù i petali di rosa.

Quandu si ripareghja, per escece l'odore di pittura più veloce, hè necessariu di colpiire vultati cun saline o acqua salata forte in i cantini di a stanza.

A decisione di pratiche affumicate, è davanti à fritterà nantu à una padedda a pate bianca, smachjata è tagliata. Pudete ancu aduprà u latte nantu à u panu cù u pesciu, questu ùn averghjera micca oliu è u pezzu serà più suave è tastier. Sì i pezzi arricciate di mildiu, mette in acqua cù l'acitu (per un litru d'acqua - l'acitu di duie culluzzioni). Se u pesciu havi un odore marmoreali, pò esse tagliatu in pezzi, hè bonu per sordi da 15 minuti, poi arringe. U rifreddo sparisce, u pezzu ùn esiste più di salitu è ​​ùn si pò disturchirà durante a frebba. Per escece l'oliu di pisci, pudete mette un pezzu di zuccaru nantu à a furnita o pour un zuccaru pocu. L'odore di pisci serà più menu si porta un panu cun un pappu umitu è ​​una foglia in un cundimentu.

Quandu u culore di culleghju, l'oliu pò esse ridduce à u minimu, si aghjunghje un pezzu di pani nìvuru impannillu in un pappaggiu tutto durante a coccia. Solu l'olfattu, pudete eliminà, seppendu a coccia, copre a panificazione cù un pappagallou umitu in l'acitu è ​​copre a cima cun una tapa.

U ciavolu quandu u mannaghju di a betula pò esse svoltu cù una crosta di pane in a panetta.

Se u latru scappò durante u bullilu, l'oliu di ardenti pò esse eliminati da u sali di u salinu, immediatamenti u sali, questu hè ancu aiutu à a limpieza di u pianu. Per lavà a pezza da u latti è caccià l'oliu di mustardà, devi sperà u baking soda è pateanu acqua cale, chat è rinsegna bè.

Per sguassà l'oliu di cipolla di i piatti, unu devi pozzu poveru qualchi aromulati di l'acitu nantu à u so fondu, mette nantu à u focu è fervente per trè minuti. Pùa lavà cun polvizzu di lavapu è rinsegna bè. Cu cuperni, l'oliu di cipressu pò esse sbulicatu per asciuvre cù un sicuru mesa cun soda.

L'arzu di pisci è cipote di u cultillu pò esse eliminatu da seguenti nantu à i zappagini o patate prizzati.

Per pudè ciàvule cù gustoso in a camara, sprinkle uni pochi di prufume nantu à un focu friddu, è poveru turnà.