Emma Watson, filmografia

Emma Watson hè a stella di i pelle Harry Potter. Dui anni fà, sta picciuttedda era solu un zitellu dulce. Avà Emma Watson, chì a filmografia cuntene di i pelle Harry Potter, hè una strada ghjovana stella mundiale. Certu, assai pò dì chì Emma ùn hè micca talentu, a filmografia di sta attrice ùn hè micca diversa, ma i so fanelli ponenu argumentu cun questu. In ogni casu, a quistione di u talentu di Watson è a so filmografia si hè abbastanza per esse cunsideratu una stella hè megghiu uttena à i film critichi. Tuttu u restu ùn interessa micca in i fatti cinematografici di Emma Watson, chì a filmografia hè cusì faciule d'apprendre, ma a so vita, diventendu una attrenda, i so sogni, i so hobbies è i desideri.

Emma hè natu u 15 d'aprile 1990 in Oxford. A strada, finu à cinque anni, Watson hà vicinu in Francia, induve hè stata rapida l'immediatamenti dopu à u nascita. Parenti Watson - avutri avucati. U nome di a so figliola dopu u so amicu. Avà u babbu è a mamma di a zitedda sò divurziati.

Doppu di a so infanzia, Emma vulia ghjucà à u teatru. Sempre hà detta da a cumpetizione attuale. À quelli di sete, a zitella ricivutu u primu premiu - cum'è u megliusore lectoru da i studienti juniori. Di sicuru, hè chjucu un pocu, ma Emma di sete anni chì hè digià capellu chì puderia riesce ciò ch'ella avia vulutu in u filu di attu.

Quandu Emma hà studiatu a scola, hà ghjucatu i rolli in i produczioni: a sorceressa malaria Morgan in a produzione musicali di u Ghjuventù d'Arturo; Puderia in i ghjucassi "Sanguelli è u Prìncipi"; un casanu in "Alice in Wonderland" è unu di i rolli principali in "U Little Prince". Cum'è un ziteddu, Emma hà spessu gustatu di dress up for Halloween in un costume di falata. Forsi era una premonizione. A strada, ùn hà mai crede in magic, charms e magic wands. A zitella ùn maiò si pigghia seriu i horoscopi è crede chì a supersticione hè, in u so modu, stupidu.

Ma in a so vita era un miraculu. Chì ùn era micca pruvucatu da una varula magica, ma ancu questu avvene cambia a so vita. Questu fa quandu a zitella avia deci anni. Dopu dicia chì principia a so filmografia, a so attività di carriera cum'è attrice. Emma hà studiatu in un club drama, è u capu hà invitatu à participà à e mostru per u rolu di a pelicula "Harry Potter è a Pedagòccia Filusufò". Tandu pruvate à sparà per filming fuva solu Emma, ​​ma ancu parechji di i so amichi. Ci hè solu in a seconda volta era una Emma. Allora a ragazza si comprendi chì era avè ottinutu u sughjettu è facia u megliu.

Quandu Harry Potter hè rinchjutu nantu à u screnu, è Emma hà famicatu, ùn hà micca sapendu cusì ciò chì era successu. À l'oghji, a zitella ùn pensa micca chì alcunu cambiatu dramaticamente in a so vita. Dopu tuttu, a so filmografia facia tutta una sola film. Allora ella, cum'è qualsiasi cumpagnia, hà dettu chì si li piace in pupulazione solu l'occasione di vestitu di moda è caminari in front partite per diverse esterni.

Allora a seconda parte di a storia di Harry Potter hè stata liberata. A ghjente si messe à interessa di a relazione trà Emma, ​​Rupert è Daniel. Allora a zitella solu riurdula è disse chì à l'età di i dòde ùn hà micca cascà in amore cù qualcosa. Quandu era dumandatu nantu à a relazione cù i carusi, a zitella insistia sempre ch'elli eranu solu amici. Inoltre, ci era sempre una sana cumpetizione trà i carusi è sempre pruvate per pruecà quale elli hè megliu è più impurtante. Di sicuru, questu cunnizzioni di l'attore interessu, è ùn hè mai cundutu à relazioni interpumpilali. Da u principiu, i picciotti è a picciotta era amici.

Quandu Emma hè justu accuminciava a attruvallu, i so genitori ùn li dicenu micca quantu a zitella ricumpinsata per ùn sviluppà a famosa stella malatia. Emma ùn hè ingeratu cun elli, perchè crede chì in quellu tempu fannu u dirittu. Emma ùn si sentia micca una stella. Ellu viaghjò à a scola cum'è qualsiasi fugliale normale, hà guardatu à u so fratellu è aiutau à a casa.

Inoltre, cum'è un zitellu, Emma hà fattu assai sportiu. A strada, hà pigliatu questu hobby da a so mamma. Emma era un membru di a squadra di hockey naziunali, in quale hà fattu ghjucà quandu era quattru. Inoltre, a zitella sempre hà participatu à e competizioni in pista è atletica di campi è rinfrescenu. A strada, a zitella anu studiatu in una furmazione chjachjata.

Emma hà assai piace à cantà è ballà da a so zitiddina, perchè a soeva di divintà attrice in un musical. Se parlebbe nantu à i ídemes di a zitiddina di Emma, ​​era Goldie Hope, Julia Roberts è Sandra Bullock. Inoltre, a zitella sempre piace à leghje, ma era micca fanàticu cum'è Hermione hà fattu. Da u nutrimentu, Emma prefétale l'alimentariu è u chocolate. Quandu era più ghjovira, hà assai piaciutu u princepu William è hà sempri hà sunnatutu chì l'erede di a corona britannica pusseda un rolu in ogni rolu in i filmi di Harry Potter.

Quandu a seconda parte di Potter hè filmata, Emma era dumanda s'ellu bastava un di i so cumpagni. A zitella dichjarà una "no" definitivu. Ma, cum'è sapemu, anu passatu anni, Emma hà migliuratu è i so vede cambiammu radicali, com'è indicatu da u babbu in a parti finale entre Hermione è Ron.

Malgradu a so popularità, Emma ùn hè micca fà fà solu u pelle. Hà intesa ancu in literatura è in lingua. Ma, in u mumentu a zitella hà sceltu per ella stessu l'specializazione di a jurisprudenza. A zitella ùn hà micca decisu ancu ciò chì esatta solu ciò ch'ella vulia fà, ma hè pussibile abbastanza chì a professione in l'attività ùn hè micca diventata a maestria principale in a so vita.

Se parlemu di fatti interessanti in relazione cù filmi in i filmi di Harry Potter, ci vole à nutà chì Emma hà cambiatu u culore di i so capelli. Per a natura, a zitella hà un colore di pilu lustru, cusì hà avutu ripigliatu da una bionda a una bruna.

Ora Emma hè u rapprisentativu di a famosa casa francese Lankom è a faccia di una nova linea di perfume. A zitella ve un mudellu beddu, una vera rosa inglesa, chì combina purità, innoċenza è coqueteria.

Avà chì l'ultima parte di a storia di a vita di Harry Potter hè stata apparepita nantu à a scuparta, sta vita di a ghjovana attrista hè stata finita. Hè tanti pussibuli diversi per alcuni quarchi cosa in a vita. Per quessa, ùn pudemu solu ringraziallu pè u rolu di Hermione, chì hà incodicatu nantu à i scrini, è desiderate bè a furtuna in ogni professione, quantu eletta.