Esclerosis multipla: trattamentu alternativu

Ogni omu, almenu una volta in a so vita, si svilò cun u pensamentu: "Basta! Allora ùn pò micca passà cum'è questu! "E qualcosa cambia in u flussu di u ghjornu di i ghjorni. In questa mattona decisiva, Rivil Kofman di Kiev hà apertu l'ochji è hà avvistu chì ella ùn hà micca sappiutu i so pedi. E hà dettu: "Bascu!" Questu era un ultimatum per tutti a medicina ufficiale, cinque anni trattendu senza successu per l'esclerosi multiplica. Sempri previsti di i duttori, in un futurtu vicinu, a so pazientu hà prisidutu a cegarigità, di fidanzità è immobità completa. Dopu questu, hà passatu 1 billionu: oghje Rivil in forma excel lentamente, viaghja, crea "A casa di cunti" in a capitale, ponu nantu à u ghjocu chì i zitelli in ongichi participanu, è, per voi, pocu si maritò.

Perchè stu succede à mè?

Ривил hè assicurata: i medichi è finu à a fine ùn sanu micca, di unni e malatie sò stati prisuti. È ùn sanu micca di piglià l'esclerosi múltiple, un trattamentu alternativu hè necessariu per questa. È a cume principal hè cumu tratta. Milani di ragioli medichi sò stati tracciati, i schemi di piglià i medicazione sò prescritti, ma ogni volta di confiare in "capelli bianchi", u maluete si cunforma di pruvà cù ellu stessu.

In u carezza di 34 Riquel, pareva un embodiment of negligence. U psicòlegu è u ghjurnalista, era una mòglia exempla, cumpostu i riti di i zitelli, trappeu trè figlioli è spettau u nascita di u quartu figliolu. Rivil era prescrittu una cesarianu, ma qualcunu di qualchì malu in l'operazione, l'hemorrullamentu era revelatu, a donna in u travagliu avia perdutu assai sangue. Tantu chì in u bancu di sangue ùn era micca abbastanza, duvitti un pienu di i mineri (era in Donetsk) per donate sangue per una ghjovana mamma. I minieri rendenu. E, apparentimenti, cù u sangue di l'altru, u corpu si neu neuroinfection. Mom è figliu si sò stati vivuti, ma per Rivil, era una vita completamente diferenta cù u diagnosticu di esclerosi multiplica è u primu gruppu di disabiliati.

"Prima era un scossa", disse Rivil. - Ùn aghju micca capì per quale sta succorsu à mè - cusì vita è positiva. Cercu à circà raggiunati, ma ùn pudendu truvà per esclusivi multiplici, ùn pudia truvà un trattamentu alternativu. Aghju analitatu tutti i mo pinsamenti è ezioni. Aghju realizatu ch'elli anu ageu di 34 ùn aghju micca realizatu u me potenziale, era dipindiente è hà fattu chì altre persone aveva, micca micca mè. Ùn era micca amatu è ùn volenu micca. Aghju avutu l'idea di u mo core cruel - a causa psicosomatica di l'esclerosi multiplica. Miu stessu m'hà micca amatu u me maritu, ma invece di u mo figliolu. E si n'andò in cantu. I causi di quasi ogni malatìa sò insulti profanati, mancanza di felicità, felicità, hormone, satisfaczione. A malattia cambiatò solu.


Rivil hà dettu chì risponde a so malatia. Ellu mene o una persona, o mette in modu invàlidu. U seculu scopu hè probabilmente una sizzioni, l'esclerosi multiplica ùn hè trattu è lentamente, ma beni diventerete una persona in un rubariu. "Cù sta malatia, andate in un nuvulu," cuntinua u me cumpagnu. - I plachi sclerotic destrude i membrani di i fibri nervi, parevanu esse chjucchi. A persona si senti insensibile, ùn si vede, ùn sia micca listessa. Vulete iri, ma e so gemme ùn sanu micca. Vulete piglià qualcosa, ma micca pigliate e mani. À quella mattina decisiva, ùn pudia più più d'una penna o una agulla. I mo dittichi ùn m'avete micca ubbiditu, ma i mo peri ùn si rifiutanu.

Sta situazione hè stata precedita da quattru anni di trattamentu hormone classificatu in i ospitale per a esclerose scatula, trattamentu alternativu. U fegatu di Rivil hà stratificatu di l'effetti side da prednisolone è di altra artilleria pisanti di i farmarii. A vista cariu, u parolle fubbe inconsistente, si traschèva principarmenti in mulchizhi. "Sò dissinnatu solu di a medicina. Aghju intesu chì di sta parte ùn pudite micca esse aiutu, "Rivilò disse. - U sguardu chì eranu cunfermessi nantu à mè. Dopu questu, 16 anni avè passatu, ma nunda hà cambiatu in u trattamentu di l'esclerosi multiplica. I meetu cù ghjovani ghjovani chì volte à mè per aiutu, tuttu ciò chì: i stessi droghe è avvicinamenti. E l'ultima: una sita di rota, un lettu, è - ùn ci hè nisuna persona. Aghju intrutu in l'esaggimentu medecinu, è, avendu à cunclusu cusì, accuminciavu à cercà un altru modu.


Da u puntu di vista di a medicina ufficiale, Rivile hà pigliatu stupidu. Tutti i ghjorni si imagineghja cumu chì a cumpagnia di brave suldati cù pompi spicializati hà aduprà u so fiocchiri, chjappu di e plachi sclerotic. Chjamatu cù u so corpu, urgeva à i celi malati (si sò fugliati o crazy) per vive in unison cù a sana. Era assai difficiuta di cibo una pillula. Hè imbrunata nantu à a mesa di operazione in u celu. A cunsultà di i circhigii angelfish facia a decisione di cambià u fegatu di Rivil ùn hè micca tutte e cumpritamenti, ma in parte. E hà fantasized about cum'è u lobuluni darrere l'òrganu di lobule sò ripresa. Quandu parechje anni dopu fù mandatu à l'ultrasound, u duttore ùn hà micca cridutu i so ochji: u furu era sano. In a so imaginazione, Rivil hè bagnata sottu i currenti di a cascata celestial, chì lavava a malatia di ogni cellula. Tricava cun l'esclerosis multilingue cun u pensamentu creattivu.


Conversation avec baracabala

"Credui in a mo forza interna, chì u mo corpu hè una bella macchina chì era straccata di riprufariari cù gasoline dolce", explica Rivil. - E aghju principiatu à travaglià cù u mo corpu. Sempre mi sò svighjatu in un buen humor, salutatu cù tutti i mio òrgani, chì, per voi, aghju fattu per quellu ghjornu. Esercitu di u dumiculu di i so pensamentu è l'organi. Quandu hè malatu, bisognu di pensà à menu per avà nantu à sè stessu, ma ancu avete amatu. Emu accuminzatu un diary di boni scritti, è hà cuminciatu à circà quelli chì sò più débili ca mè, à quale puderaghju aiutà. I mo dettene still listened me in male, ma aghju fattu i primi dui pupi è andò cun elli à a divisionu di l'oncologia di u figliolu di Kiev. In seguitu, ste visitate hà intrutu in u sistema. Ella parlò cù i ziteddi, dumandò nantu à a so salute, sorri, canta canzone cun elle, mostravenu performance, fècenu contos di fata. Unu di elli hè nantu à una canna di cacca di cancellu baracaldo, strangers da altru pianeta chì tutti ha scantatu, ma ella hè scantu di noi. Aghju aiutatu, aiutendu à l'altri ".


Rivil ùn hà micca permessu à i so amori di disprezzà, ùn hà cessatu di cunsiderà una persona dolosa. E questu, hà dettu, accelerò u rompe cù u so maritu. Ùn hà micca sappiutu a liberta di l'internu chì avia guadagnatu. Sò divorciati. Duranti trè anni, hè stata fatta in ella, ma à u listessu tempu, cum'è s'ellu ùn hà micca avvisu. "Quandu s'hè avvistatu chì puderia dinò senza cecchino," Rivilò disse. - Per un tempu iu cammindu cu i palazzi, è aghju sentu ch'elli avianu interferitu. Era aghju vulsutu da una donna. Ella disse: "Sò troppu bellu, ghjovanu, perchè vo site avete bisognu?" Pensu: "E veramente, perchè?" L'amichi m'hà invitatu à a camicia, ghjente camianu sempre, ma senza u sensu di fermezza in i mio pede. Sugnu vargugnate di dicu chì ùn puderebbe skate. Avemu trovu una bicyclette, ch'e sentu, pusonu i pedi in i pedaleri è si misiru. Dopu, a sensibilità riturnò à i peri. U principale principale di a vittoria nantu à a malatia ùn hè micca di mette nantu à u tronu, altri di cunquistà tutte e vostre territoriu, esaltà à u sacrificiu è adurà ".

U stimulus, chì passo à pocu sguassate Rivil da u diagnosticu di esclerosi multiplica, hè a vita stessa, a vuluntà di fà qualcosa bè è utile. Accumincia cù un teatru di pupi per u scherzu di cancer, chì eranu i so attori. Idda scrivite i boni cunti di fata, induve i più chjappi cunquistati maggichi i so dolenzi, è poi aduprendu cù i picculi pazienti. A vita ospitalia di i zitelli chì sò sottuponni chimioterapia, ùn si distingue cù l'avvene è a diversità. U fata di fata Rivil incù i so ripubblichi tirau i zitelli fora di l'atmosfera oppressivu. Hà travagliatu cù tutti cù tutti è cun cungre per separà, è i risultati eranu scandificate.


"Hè impiegatu cun una figghia di 12 anni chì hè stata operata duie volte", dice u mio cumpagnu. "Avia u tumore stenicu in a spina." In l 'oltre tanti neoplasmi sò cunziddi fatali, inoperanti. U tumore creci chì finu à tuttu, a donna cresce. Quand'avule cuminciò à studia cù u mo paediatore, ella avia metastasia à l'organi vicini. Avemu travagliatu in u bagnu, u dicurò cù cunghjuntura, candileri disposti. E cù l'ochji chjusi, avete visualizatu i punti di u tumore è i machen di neve di sòndevuli chì cullittaru è i purtami. Allora turnonu nantu à a splutazioni, è a zitella imagineghja cumu quellu u làcenu di maghju maiò lavora tutte e restu di a malatie da ella. Quandu hà dettu chì hà sappiutu l'odore di fiori in u giardinu, l'acqua hè stata apaggia. Dopu trè mesi di studiu, IGND di cuntrolli di i MRI amparanu chì u tumore anu prestu praticà. I medichi eranu scunvuriti. Allora sta famigghia emigrà in Canada. Ùn avemu micca vistutu quellu à cinque anni. Ricerintusiani chjamà - u mo paediatru hè in un omu perfettu ".


Lust for life

Rivil hà dettu chì a ghjente spessu ùn volenu ricuperà. Ninete per centu di e persone cù una malatìa severa cum'è a vita in l'epicentru di pietà per a so persona. "Psychologiquement, era assai diffìcili per mè à rinunzà ste stick", ricorda Rivil. - Quandu ùn site micca cusì tutti l'altri, utilizate u bonu di simpatia: ùn siate in ligna, cuncorda cun voi, avete sempre missu. Aviu avutu un omu chì, dopu qualchì lezioni, refusendu di cuntinuà. Ellu disse: "Ùn sò micca sapete cumu vi curvarà se ne avete megliu". U primu regnu di rivinzione hè di disprezzà u vostru diagnosi. Danu a voi: avete qualcosa, è voi - ùn credi micca. Se una persona si senti senza eiu è vai à u duttore, diventeranu subordinate involuntàvule. Inclusa in relazione à a so malatie. È hè assai impurtante per attruvà, stà à fà per quarchi cosa, anu un scopu in vita. In u Uccidente u Uccidintali ci hè un omu chì tratta u cancer cu lu scantu. Per quellu parechje pazzi senza disperativi. Envia parenti, è ellu si mette u pacìaniu in una moto è impunite à u boscu per andà.

In u principiu si camminanu silenziu, ma à qualchissimu puntu a moto accumente una velocità frencia è ghjunglie in l'abissu. U passageru si cunsenta chì scorreranu dipoi, aghjunghje à u cunduttore (i so culati erani rotulées repetamente dopu à l'impastatu di i pazienti). Un secunnu prima di morte, una persona si scurdassi tuttu è gira tutta l'attinzioni à a so vita, s'avènti u so valore. Poi rende chì ùn hè micca un scogliu prima, ma a visione di u mondu cambia in quessi pocu secondu. Dopu tuttu, u paci ùn hà micca scopu, ùn ùn vole micca nunda, è murite di fatigue è voce. Ma in u mumentu di u cuntattu veru cù a morte, a sedienti per a vita torna à ellu. Stu mètudu aiuta à quasi tutti ".


L'ùltima volta Rivil hà pigliatu i prucessi deci anni - postu chì ùn avia micca i visitori. Ùn si interessa micca à questu. Hè stanza bella è dice chì a so vita dopu a malatia hè diventata assai più interessante è più bella. Certu! Da più tardu, hà sappiutu u veru amuri - u so maritu attuali, Igor. Fiddola Rivilville secremente da a so mamma pusirava annantu à u so situ di u situ u so perfilu. In u iniziu, a lista di candidativi di cunnuscenza era numeratu 900, pocu à pocu, u numaru di candidati hè ridduciutu à trè. In a photo Igor pare chì Rivil era ghjovanu ghjovanu, ma assai pusitiva. Idda decidiu acquistà cun ellu, per riavvià a figliola. Ma, dopu avè scupertu, ùn sò micca parted. Igor hà apertu u mondu di ayurveda. Ella cambia à l'alimentariu vegetariana, reffèsie te e caffè, è hà divinutu abbuttatu in a filosofia orientali dopu viaghjà à l'India. Igor è Rivil sò persone. Inseme in u travagliu di u prugettu "A Casa Di Ghjuvancu" per i malati di u cancer, travagliendu in u teatru di i zitelli, ghjunghjenu a vita in cunvivenza è scopre a facettes nova cù l'aiutu di l'altri.

"Comu regula, malatie, i persone tormentemu cun a question: perchè? Rivil hà pensatu. - Ma pochi pezzu personne dumandate: perchè? Aghju rispondenu per mè: sè ùn avete micca malatu, un colpu à i mio pinsamenti ùn avete micca succidutu, è ùn pudia aiutà à parechje persone. Aghju campatu in un garage prima di a malatia, è aghju avutu à u palazzu. Aghju realizatu: u corpu umanu havi un putente tremolo, avete bisognu di abrir in tu stessu ".