Cume à relieve còichi in i zitelli

L'unicu modu chì un zitellu palesa u so sentimentu nantu à questu quì o quellu occasione chianci. Chiancinu quandu vulianu manciari o inbidu, si u stomacu dolu, hè chjuche o friddu, quandu vulete senterà u toccu da e mani di a mamma o sentenu molti da i diaperi umdi. A mamma sperimentata, ghjà per u culore emulatu di chianci, ponu stabilisce quale elli voltu.

Sì u zitellu ùn pare esse attuali di l'ansietta severa, chì accumpagna un chjuche u longu, perchè più probatu d'avè u còlicu. In ogni casu, anchi tuttu, u zitellu hà un gustu, manghja beni, normalment vene in pisu, è u pediatricu ùn vi mancu devandate devenza in u so state di salute. Circa cumu per sguassi di i colici in i zitelli è seranu discuttu sottu.

Cumu l'aghju colic?

U zitellu critica senza cessioni, per spessu sottu à e notte, quande scantulavanu per sempre, puscia i peri o "nodi", puderanu cumprendi movimenti pretenciosu cù u corpu tutale. À u listessu tempu, u so stomacu hè un'ugnu à inchinu è tensu, spessu doppu chì i gasi venenu o defecate, calmene per un momentu. À u listessu tempu u spessu cerca di u pettu, cresce capita ùn solu per arringemu immediatamenti è chianci cù un vigoru rinnuvatu.

Sicondu parechji funti, u colicu hè osservatu in u 30-45% di i zitelli. Chì ghjè carattèna, più spessu piennusi i zitelli, chì sò genitali di molti parenti, è chì tendenu à preoccupari di a piccula occasioni. U zitellu hà sempre una estrechita cunnessione emotiva cù a mamma, cusì a mamma sempre ansiosa hà sempre un zitellu inquiet.

Oghje chì u colicu pò pruvucà una cimiteri banale. U salivamentu di u gastru digestivu di u zitellu face a so stirazione, a formazione di gas, spasmi, u dulore. Certi cuccioli suck very greedily e, in u stessu tempu, aghjunghji cù u lettu di mamma un grande quantità di l'aria, chì prublema a regurgitation, è di sensazioni dolorosa durante e dopu l'alimenta.

Unipochi di i zitelli sò nati cù una immatureità intrattenenti relative di u viaghju gastrointestinali, chì cuntribuiscia à a crescita di a produzzione gasulina, a cuntrappazione un coordina di u intestinu è, ultimamente, u dulore. Inoltre, i zitelli sò spessu fiori transitoriu (temporale) di a funzione enzimatica, chì disrupta a digestioni è l'assimilazioni di u lettu di mamma. Per micca chjamà e mischji artificiale.

Un altru raggiuni per l'occurrence di colic in infants hè un disorderu transitori di a microflora intestinali. U zitellu nasciu sterile, u primu ghjornu di vita hè a culunizazione di i so intesti di a microflora. Ùn tutte e cose prucessu curriggia. Un grande quantità di microflora chì favurizeghja a fermentazione, altri prucessi sfavugati in u intestinu, pò causà còlicu in i zitelli.

Quandu u trattamentu ùn hè micca necessariu

E, anche tuttu u mondu, u colicu ùn hè micca una malatìa, hè una cundizione temporale chì ùn deve micca bisognu di mette medichi specifici. U zitellu deve trattà i so prublemi. U nostru travagliu hè di pudè aiutà à eterà u còlicu è di calmu.

Còichi ùn hè micca periculosa per a salute di u zitellu, ùn viola micca u so criscenu è u sviluppu. È unicu persistente, còlicu cuntrollabile, necessariu meditation. Ma u prubabile, ùn anu micca còlicu, ma qualchissia tipu di malatia, manifesta da i sintomi colici. Per quessa, l'esaminamentu di u duttore cù colic persistente hè mandatu. Ma u duttore ùn hà micca truvatu nisuna devenza significativa, u pesu di u zitellu hè avè guadagnatu, si sviluppa cum'è aspettamente, ma ogni sera à a mezzanine, si chianci è l'altru.

Cumu aiutà?

Prima di tuttu, avete bisognu à furnisce u zitellu cù una qualità adatta di alimentariu. Alimentazione chì pò assimilà a traccia gastrointestinali immature, chì cuntene enzymes preparati, anticorpi protettivi, chì hà l'ottimisioni di cumpusizioni è cuntenutu calumicu, hè u latti di mamma. E nè, ancu i più riformi adattati, avà ùn pò micca rimpiazzà. Per alimentà u zitellu, hè necessariu, sicuru, à dumanda, ma senza ricerca. Pudete purtà l'alimentazione intermittente, particularmente in i zitelli chjappu, è dà l'oppurtunità di regurgitate l'ingujata. Assicuratevi per assicurà chì u zitellu pò aghjunghje a bocca solu solu u pezzu stessu, ma dinò l'aria di u parasol - perchè si pò inghjuttinu menu aria à chjappà. À a fine di l'alimenta, duvete bisognu à u zitellu finu à u puntu in una pusizioni ghjustu per permettà u so stomacu per esse di l'aireni.

Mamma, ameglie, avete bisognu di una certa dieta. I prodotti contraindicati cum'è a col, guisantes, fagioli, ravanelli, uva, dolci. Questi prudutti di tene à rinfurzà u prucessu di fermentazione in l'intestinali è causanu attaccamenti di flatulenza, è ancu esse sguintendu altri alergici.

Se furnite u zitellu cù una mistura, ellu sceglie assai adattati cù e caratteristiche necessariu per questu: a presenza di scortificanti (cù regurgitazioni), l'aghjuntu di bifidobatteries (in casu di disordini microflora), etc. Sceglite un mezu vi aiuterà u duttore. Aduprate per alimentà una buttiglia di una forma speziale o cù fuzzelli privati, aiutendu à u zitellu ùn manca d'avanti assai. E eccu cumu cù l'ameglie, pudete furnisce intremu è seguite u dirittu, se u zitellu piace cù avidità. Ùn bisognu di seguità a freccia di u fugliale da u zitellu. Stufa o gas stasis pò esse a causa di u còlicu. Taburete normale in i zitelli - da 7-8 volte di ghjornu à 1 ora in 2 ghjorni, ma ùn deveru micca nisun preoccupati!

Ci sò i zitelli chì avemu bisognu à esse purtatu più freti nantu à e so mani, fossi. Questa hè applicata à i zitelli cun sistema nervoso immature, premature, affettatu durante u partitu. Ma ci sò ancu i figlioli sani assai chì anu bisognu di u cuntattu persu da a mamma. Tali babotti pò vedà dopu: pigliò u silenziu, ghjuvannone solu in u cunclusu - gridò! E in manu di u papa, chiancianu cù a stessa forza chì in a cunclusione. Eccu, a mamma hà bisognu à fà scelte: per vede carattere è nervatu à u zitellu è cusì formate parechje prublemi in u futuru, o l'accettanu cum'è hè amatu, u vostru toccu, l'oliu di u vostru corpu è esse chjappu di u cuntattu fìsicu cù a to mamma ogni ora.

Certi figlioli, per contru, cumportanu più calmu in e mani di u so babbu. A me mamma hà daveru cusì cusì diliziosa chì vogliu manghjà più è più, ma hè ora di reste. Tali "gluttoni" sò sempre bisognu à stà à sente da a mamma da u tempu à u tempu.

Quandu u zitellu ùn hè spaventusu, pudete furnisce à a so scienza un ferru caldu è una spugna volte o dovutu quattru volte. Bonu aiutu chiatùdine à l'abdomen in sensu urariu versu u zuccun. Pudete piglià u zitellu in i so braccia, pressitu pressu à u so bòte in una pusizione ghjustu. Certi picciriddi sò assai più tranquillu cù una stanca sbagliata. Perchè - ùn hè chjaru. Forsi sta situazione fendu vivu à u zitellu di quellu tempu serene chì era sicuru in un corpu maternu vicinu?

Cù cèichi intestinali in i zitelli, parechji parenti patevanu l'asciola. Da u tempu à u tempu pudete aiutà. Ma u carbugnu attivu hè megliu. Pruvate di sfraccià dui pillettes più chjuchi è cunglite cù 200 ml di acqua fogghi. Tale un vivitu, offerta u zitellu parechji volte di ghjornu. Hè ancu bè à eliminà gassing in l'intestinali sò e medicini basati in simetziuni, chì ponu cuntene mancu chamomile è fiurite.

Oghje ghjornu oghje numerosi tavuli di ghjuvedi di ghjuvelli sò in vendita. A camomila, mint, finocchiu, chì sò inclusi à a so cumpusizioni, sò abbastanza accettabili, ma tutti queste tes è dolce, è u zuccaru hè peculiar to intensificà u prucessu di fermentazione in l'intestinali. Dunque dopu à tè, u colicu in criaturi pò ancu aumentà. Hè megliu fà fà tè cù chamomile in casa. Ughjettiva cù chamomile per usu internu. Pour una cucharadita di camomile cun un vetru d'acqua fogera, frettu u tottu è aspittà d'uttene finu à chì u tè anch'ellu ha fretu à a temperatura di l'ambienti. Per vìviri un ziteddi stu tè hè stata di u ghjornu à 20-30 ml, preferibbilmente in un stomacu vacanti, è a temperatura di u tè si deve ligeramente sopra a temperatura di u corpu.

Da phytotherapy, pudete cunsiglià i zitelli di bainu in u bagnu, è aghjunghjenu una infuzione di eterna calmante. Questa mamma, mint, valerian, melissa, dolce clover, cons di lupu. Sti stati erani avè bisognu à stari nantu à u bagnu di acqua (2-3 tablespoons per u half litre d'acqua fogera durante 15 minuti), strain e aghjunghje à u bagnu. A prucedura di u bacinu in questu casu duurà durà almenu 15 minuti, è a temperatura di l'acqua - 37-38 °. I bagni di questu frecce spasme di l'intestinali, migliurà a circulazioni di sangue è calà.

Senzu trattu attenti à u vostru babbu è puderanu capisce ciò chì hà bisognu à u mumentu, chì aiutà à aiutà à i frutti di u còlicu, avè bisognu di un accostu especial. Dopu un pocu tempu, tuttu finiscenu in u locu. Mamma si serve u babbu è u zitellu à a mo mamma. È tutti si respira più liberamente.