U latto di mama hè u migliori per u zitellu

U latti di mammali hè un segretu chì hè pruduciutu da i glànduli mamarii di una donna chì hè sbagliata. In i primi misi di a vita di u babbu, u latte maternelle hè u migliore alimentu per u zitellu. U latto di mama in a so cumpusizioni è a rapportu di i nutriutti cuntenuti in questu hè megliu adattatu à i peculiarità di a digestioni è u metabolismu di u zitellu.

Questu hè un pruduttu chì u zitellu riceve sempre in una forma fresca è calore.

A cumpusizioni di u latte maternelle in e diverse periodi di alimentazione ùn hè micca listessa. Dopu u nascita di u zitellu in i primi 2-3 ghjorni, colostrum - un liquidu spichju di culore giallu. In u calostru hà assai pruduttu è salti, è cuntene ancu u calostru colostrum. Sò caghjuli cù i siccati di grassu. In u calostru, assai anticorgii chì affettanu u sistema immune di u zitellu. A l'immunità di un zitaghju nascitore era più forte, deve esse appiicatu à u pettu più prestu, quandu u statu di a mamma è u zitellu permette. Hè cresce chì hè pussibule amiglià un ziteddu da u mumentu chì l'excremento originale surtite.

Dopu 3-4 ghjorni dopu à u nàscita di u zitellu in i glànduli mamarii di a mamma, u latti transitu è ​​pruduttu, hè una mistura di latti è colostrum. U latti matura si prisenta in u pettu durante 2-4 simane di l'alimentazione. Sutta un microscope, u latti havi l'apparenza di una suspensi homogenee di bundenidi. In u là matura ci cuntene tutte e sustegenu è vitamini necessariu per u zitellu, a so cantità è a ratio hè tali chì u latti hè digerutu da tuttu è assume in u corpu di u zitellu. A Sarda ancu cuntene antibodies immunate, l'hormone (u sistema hormone di u zitellu hè sempri sviluppatu è l'hormone materna sò assai utile) è l'enzimi. Sta qualità di u latte materiali ùn pò micca rimpiazzariate parechji prudutti di l'omi Ogni donna lactanti prduce a latte, chì hè diffirenti in a cumpusizioni indipendente. I zitelli puderebbe sapè à u gustu è l'oliu di u latti di a mamma di u licore d'altri.

U lettu di l'animali ùn pò micca sustituiscevi sustituziu a mamma, chì ùn manca l'antichi è l'hormoni necessarii, hà altru grassu cuntenutu è altri cumpunimentu. U fureste di u lettone digià pitittu, perchè cuntene assai più prusiana di a proteina - caseina. In u là umanu, ci sò più albumins è globulins - proteins di u sferimentu faciule digeribile. Per digià u latte maternelle, u zitellu hà prese trè volte di energia e l'enzimi digestivu di più ca di digià a quantità di u latti di vacca. Per quessa, quandu anu alimentatu un zitellu, fannu sempre preferitu à u so latte maternelle - nutritioni più boni per u to babbu.

Contenuti in i proteini di latte materna sò più faciuli di digià, sò nutritivi, più faciuli assorbati in l'intestini di u zitellu. I grasi in u latte sò in forma di petite chjassu, questu hè a forma più faciule d'assimulà. Inoltre, in u latte di una donna, i grasi sò principarmenti in a forma di l'acidi lipidi poliinsatuati. Nzinu cu li grasi in u latti, una enzima hè stata immediata, chì hè necessariu per a so digestioni. U carbuidrati in u latte materna ùn sò micca solu nutrittivi, ma ancu impediscenu a ripruduzzione di patoghi in l'intestinali di u zitellu. Lactosa, da quali u 90% di i carbuidrati di e donne sò e donne, parighjinu alcune à a forma di u nostru granulamentu di u zitellu. Ci sò un effettu stimulanti supra a microflora. Salsi di caldu è fosforu sò nicissati per u crescitu è ​​a furmazione di u scheletru. L'azziu, u ramu, u zincu è l'altre elementu traccia in u latte era assai più grande chì in u latti di vacca. U cuntenutu di e vitamine in u latte maternale depende largamente di a qualità di nutrimentu di una donna. A vitamina A, E è D in questu hè ancu più grande ca in u latti di vacca.

Quelli chì sò nantu à l'alimentazione artificiale sò più predisposti à e malatie cattarrà è allergii, è per e malatie di u viaghju gastrointestinali. Li carbuidrati cuntenuti in furmagliu di latti sò digeruti assai peguniti di quelli chì anu obtatu da un zitellu da u latti di mamma. In certi casi, questu induve u sviluppu di l'obesità è di l'disordini metabolichi.

A donna averrea à seguità ciò chì utilizeghja per l'alimentariu, quali medichi faciani, cum'è quantu sustanzi chì intrinu in u corpu di a mamma di passà à u latti.

L'uggugliese ùn solu furnisce u zitellu cù l'alimentariu, mentre chì creanu ligami sferenti trà ellu è a so mamma. Duranti l'alimenta, u zitellu hè in cuntattu cù a mamma, u sentu u calore di a so pelle, sente a voce di a mamma, u so respiru, è u latru. Dopu, serà più faciule per u zitellu per stabilisce e relazioni cù altre persone. E zitelli chì anu manghjatu u latte maternali criscenu a calma, mentale equilibratu, si sviluppanu fisicamenti è psicologicu. I figlioli chì anu amatura sò più attaccati à a so mamma. Dunque, in u primu annu di vita, u migliori alimentariu per u zitellu, chì ùn deverà micca solu l'energia necessaria, ma dinò l'attenzione, cura, affettu, questu latti, chì alimenta à a so mamma.